Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Вижницька районна рада

Документи

31.03.2016. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ фінансових результатів підприємств районної комунальної власності за 2015 рік
завантажити документ

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ

фінансових результатів підприємств районної комунальної власності

за 2015 рік

 

№ п/п

Комунальні підприємства

Фінансові результати (чистий прибуток, збиток) за 2015 рік

Фінансові результати (чистий прибуток, збиток)  за 2014 рік

Відхилення

(+;-)

1.

Редакція районної газети «Вижницькі обрії»

+ 7,0

+10,5

-3,5

2.

Вижницьке госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно–планувальне бюро

+ 0,5

0

 

+0,5

3.

Аптека №103

+56,3

+49,2

+ 7,1

4. 

Вижницька районна дирекція райкіновідеомережі

+65,5

+ 21,1

+44,4

5.

Комунальне підприємство «Ком-Сервіс»

+28,8

- 59,0

+87,8

6.

КП «Профілактична дезінфекція» Вижницької районної ради

+ 1,5

+6,7

-5,2

7.

Комунальне підприємство «Редакція районного радіомовлення «Радіо «Хвилі Черемошу»

0

0

0

8.

ДКП «Вижницьке РБТІ»

+ 8,0

-36,0

+44,0

 

Згідно інформації ДПІ у Вижницькому районі комунальними підприємствами за 2015 рік сплачено частину прибутку (доходу) в сумі 21 796,42 грн.

 

 

 

ПОРІВНЯЛЬНИЙ  АНАЛІЗ

фінансово-господарської діяльності за 2015 рік

 

Аптека №103

 В склад аптеки №103 входять:

-     аптека №68 с. Карапчів

- аптечний пункт №1 при КУ «Вижницька центральна районна лікарня»(поліклініка 1 поверх)

-    аптечний пункт №2 с. Коритне

-    аптечний пункт №3 с. Мигове

- аптечний пункт №4 при КУ «Вижницька центральна районна лікарня»(поліклініка 11 поверх).

  На підставі звіту «Про фінансовий результат за 2015 рік» загальний товарооборот по аптеці склав 5497,2 тис. грн., за 2014 рік - 5311,6 тис. грн.,  в в порівнянні більше  на 185,6 тис. грн.  в тому числі:

-    аптека №68 с. Карапчів – 120,0  тис. грн.;

-    аптечний пункт №1  -  476,7 тис. грн.;

-    аптечний пункт №2 с. Коритне -196,8 тис. грн.;

-    аптечний пункт №3 с. Мигове – 180,1 тис. грн.

-    аптечний пункт №4  - 201,4 тис. грн.

-    аптека №103 – 4322,2 тис. грн. 

  Собівартість  реалізованих медикаментів за звітний період складає 4202,5 тис. грн., що більше проти аналогічного періоду минулого року  на  28,1 тис. грн.

  Витрати за звітний період цього року склали 783,1 тис. грн., що більше на 33,8 тис. грн.  

 

 

Показники  господарської  діяльності :

За  2015 рік

тис .грн.

За  2014 рік

тис .грн.

1.

Витрати всього, в тому числі :

783,1

749,3

 

зарплата

458,4

451,0

податки на зарплату

168,7

165,9

аренда приміщення

24,7

17,4

 

опалення

27,1

21,7

освітлення

11,7

14,2

медогляд працівників

1,7

1,7

послуги інкасації

6,8

10,9

поштово-канцелярські витрати

2,5

2,9

підписка преси

-

-

відрядні

0,7

0,4

скидка лікарні

78,5

140,3

Консультативні послуги фармації

1,8

1,8

за аналізи лікарських форм

державній інспекції

-

-

 Середньоспискова чисельність працівників  складає 12 чол.,  а саме :

- Завідувач аптекою провізор -1 одиниця

- Завідувач відділом запасів -1 одиниця

- Головний бухгалтер-1 одиниця

- Провізор дежурант-1 одиниця

- Фармацевт-1 одиниця

- Фармацевт/аптечний пункт №1/-1 одиниця

- Фармацевт/аптечний пункт №2/-1 одиниця

- Фармацевт/аптечний пункт №3-1 одиниця

- Фармацевт/аптечний пункт №4/-1 одиниця

- Фармацевт/Аптека №68 /-1 одиниця

- Санітарка -2 одиниці

-  Водій -1 одиниця

Фонд оплати праці штатних працівників за 2015 рік складає 458,4 тис. грн., що в порівнянні з  2014 роком більше на 74,0 тис. грн. Фонд оплати праці збільшився у звязку з тим що, 3 працівники в 2014 році працювали на  0,5 ставки, в лютому 2015 року було  переведено їх на  цілу ставку.

в тому числі :

 

за   2015 р.

тис. грн.

за  2014 р.

тис. грн.

Основна заробітна плата

353,3

342,7

Премія 

-

23,0

Доплата

56,3

52,4

Відпускні

48,8

32,9

ВСЬОГО:

458,4

451,0

Виплати заробітної плати  проводяться  згідно  штатного розпису та  колективного договору , зареєстованого Вижницькою райдержадміністрацією .

Ціни аптекою регулюються на підставі Постанови КМУ від 17 жовтня 2008 року  №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення»,Постанови КМУ від 25 березня 2009 року №333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» та наказу міністерства охорони здоров’я України від 29 грудня 2011 року №1000 «Про затвердження обов’язкового мінімального асортименту (соціально орієнтованих) лікарських засобів вітчизняного виробництва і виробів медичного призначення для аптечних закладів». Націнка на медикаменти складає 25 відсотків.

Аптекою №103 відпускаються пільгові рецепти  населенню району. За звітний період цього року  відпущено  3804 рецептів на суму 575331,27 грн. а саме:

Учасники ВВВ -  929  рецептів на суму - 55204,61 грн.

Цукровий діабет -464 рецептів на суму - 38402,54 грн.

Онкологія  -751 рецепт  на суму - 184084,63 грн.

Інваліди 1-2 групи - 480 рецептів на суму  - 50139,74 грн.

Епілепсія - 465 рецептів на суму - 95375,48 грн.

Гемодіаліз - 51 рецепт  на суму - 86198,73 грн.

Шизофренія – 291 рецепт  на суму - 25127,28 грн.

Реабілітовані - 14 рецептів на суму -  550,56 грн.

Діти віком до 3-х років - 24 рецепти  на суму - 1352,53 грн.

Дитина інвалід – 38 рецепти  на суму - 8559,61 грн.

Ветерани праці – 5 рецептів на суму  -  1185,74 грн.

Паркенсона – 48 рецептів на суму  -  3900,24 грн.

Протезування клапану - 44 рецепти  на суму  - 6831,94 грн.

Почесний донор-35 рецептів на суму  -  1078,55 грн.

Багатодітна сім’я-20 рецептів на суму  -  1680,01 грн.

Бронхіальна астма -26 рецептів на суму -   2401,41 грн.

Вдова АТО – 1 рецепт на суму - 357,60  грн.

Чорнобильці    - 118 рецептів  на суму - 12900,07 грн.

Аптека №103 знаходиться на загальній формі оподаткування, за  2015 рік податок на  прибуток  складав 51,2 що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше  на 0,8 тис. грн.

Отримали чистого прибутку за 2015 рік 56,3 тис. грн., що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше  на 7,1 тис. грн.

Частина чистого прибутку /девіденди/ складає за  2015 рік 9,9 тис. грн., що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше  на 1,2 тис. грн..

Податок на додану вартість складав за  2015 рік  62,2 тис. грн., що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше  на 7,3 тис. грн. 27 березня 2014 року Верховна Рада України прийняла Закон України № 1166 -VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні», яким, зокрема, передбачено з 01 квітня 2014 року введення 7% ставки ПДВ по операціях з постачання лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів (у тому числі аптечними закладами), а також виробів медичного призначення (далі - ВМП) згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.

Аптекою № 103 м. Вижниця  планується відкрити аптечні  пункти  при  амбулаторіях  / ФАП / а саме:

с. Черешенька

с. Багна

с. Мигово /Гор.кут/.

 

Редакція районної газети «Вижницькі обрії»

На підставі звіту «Про фінансовий результат за 2015 рік» загальний дохід від реалізації послуг редакції склав 866,0 тис. грн., що в порівнянні більше на 91,5 тис. грн.

Види послуг

2015 р.

 2014 р.

Відхилення (+;-)

Висвітлення діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування

171,0

190,0

-18,0

Передплата газет

308,2

309,4

 

-1,2

Власні доходи (реклама, оголошення)

386,8

370,9

+15,9

Всього доходу

866,0

870,3

- 4,3

Аналізуючи дані, необхідно зазначити, що за  2015 рік отримано коштів від висвітлення діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування менше на 18,0 тис .грн., менше від передплати на 1,2 тис .грн. та отримано власних надходжень від реклами та оголошень більше на 15,9 тис. грн.

Собівартість реалізованих послуг за минулий рік склала 533,5 тис. грн., що більше проти аналогічного періоду минулого року на  92,6 тис. грн.

По штатному розпису налічується 14 штатних одиниць, фактично – 9 працівників.

Витрати  склали 857,4 тис. грн., що в порівнянні більше на 101,5 тис. грн. в порівнянні з 2014  роком. 

За 2015 рік редакцією отримано чистого прибутку в сумі 7,0 тис. грн., що менше проти  аналогічного періоду минулого року  на 3,5 тис. грн. 

За звітний період цього року редакцією сплачено до бюджету платежів всіх рівнів у сумі  230,6  тис. грн. Заборгованості по сплаті платежів до бюджету та виплаті заробітної плати з нарахуваннями немає.

 

КП «Вижницьке РБТІ»

Згідно звіту «Про фінансовий результат за  2015 рік» підприємством отримано доходу в сумі 588,0 тис. грн., що більше в порівнянні з 2014 роком  на 62 тис. грн.   

Фонд заробітної плати за 2015 рік склав 360,0 тис. грн., що більше  проти аналогічного періоду  на  59,0 тис. грн. Середньоспискова чисельність штатних працівників складає 7 чоловік, що в порівнянні менше на 2 чоловік.

Підприємство керується наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 1 липня 2008 року №297 «Про індекси визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт та показники цієї вартості розрахунку на один людино-день».

Витрати за січень-грудень 2015 року склали – 579,0  тис. грн., що більше в порівнянні з аналогічним періодом  на 104,0 тис. грн.

В результаті фінансово-господарської діяльності за звітний період підприємство одержало прибуток  в сумі 8,0 тис. грн. за позаминулий рік  сума збитків склала 36,0  тис. грн., що більше в порівнянні на 44,0 тис. грн. що  свідчить про значне покращення фінансового стану.

 

КП «Вижницьке госпрозрахункове проектно–виробниче

архітектурно-планувальне бюро

Згідно затвердженого статуту головою районної ради (рішення 11 сесії Вижницької районної ради XXIV скликання від 29 травня 2002 року та  зареєстровано Вижницькою державною адміністрацією 12 червня 2002 року  № 1040062086Ю02-14/0180) метою створення і діяльності підприємства є задоволення потреб фізичних і юридичних осіб у послугах, пов‘язаних з діяльністю у сфері архітектури.

Штатний розпис на 2015 рік був розроблений на основі контракту та міжгалузевої угоди між міністерством з питань житлово-комунального господарства України, Всеукраїнським об’єднанням обласних організацій роботодавців підприємств житлово-комунальної галузі «Федерація роботодавців ЖКГ України та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2010 - 2012 роки» (зареєстрована в Мінпраці 12 жовтня 2010 року №38). 

Згідно звітності за  2015 рік отримано доходу від наданих послуг в сумі 97,7 тис. грн., що менше проти позаминулого року  на 4,3 тис. грн.  

Витрати за звітний період склали 97,2, що менше проти 2014 року на 4,8 тис .грн. Середня кількість працівників склала 5 чолові.Заробітна плата склала 45,0 тис. грн., що менше на 17,5 тис. грн.

Враховуючи фактичне виконання норми виробітку інженерам заробітна плата нараховується 25%  від отриманої щомісячної виручки  від виконаних робіт.

Підприємство керується наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 1 липня 2008 року №297 «Про індекси визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт та показники цієї вартості розрахунку на один людино-день».

В результаті фінансово-господарської діяльності за звітний період підприємство одержало прибутки в сумі 0,5 тис. грн.  що в порівнянні  на 0,5 тис. грн.

 

Дирекція Вижницької районної кіномережі

Станом на  01 січня 2016 року налічувалось 20 кіноустановок в тому числі міських -5, сільських - 15. На протязі  2015 року працювали 2 кіноустановки, не працювали 18  із - за відсутності кіномеханіків.

За  січень-грудень 2015  року продемонстровано 111 сеансів, що в порівнянні менше на 303. За звітний період обслужено 3243 . глядачів. що в порівнянні з аналогічним періодом менше  на 6,4 тис. глядачів.

За 2015 рік  надійшло платних послуг на суму 138,4 тис. грн. в тому числі валового збору – 14,1 тис. грн., за оренду приміщень – 111,5 тис. грн. інші доходи - 12,8 тис. грн., що в порівнянні більше на 18,5 тис. грн.

Дотації з районного бюджету кіномережею отримано в сумі 90,0 тис. грн., які були використані на заробітну плату з нарахуваннями.

По штатному розпису рахується 5 штатних одиниць (директор-1, бухгалтер – 1, фільмоперевірник - 1, водій – 1 , техпрацівниця -1).Фактично фінансуються з районного бюджету 2 штатні одиниці – це директор і бухгалтер. Взято по договору фізичну особу, яка демонструє кіно в кінотеатрі ім. Шевченка.

Витрати за звітний період склали  199,5 тис. грн., які в порівнянні зменшилися на 2,2 тис. грн.

В результаті фінансово-господарської діяльності відеокіномережею одержано чистого прибутку за звітний період в сумі 65,5 тис. грн., за аналогічний період чистий прибуток склав 21,1 тис. грн., що в порівнянні  більше на 44,4 тис. грн.

Кредиторська заборгованість (поточна) на кінець звітного року становила в сумі 0,6 тис. грн.

Райкіновідеомережею завершено проведення поточного ремонту тамбурів будівлі кінотеатру ім. Шевченка на загальну суму 29375 грн. та поточного ремонту вбиральної кімнати на суму 91838 грн. Кошти районного бюджету, які були виділені в сумі 40,0 тис. грн. використані на придбання кіновідеопроектора АСЕR , вартість якого складає 29980 грн. та на придбання 4 електричних конвекторів на суму 10020 грн. для опалення малого  глядацького залу кінотеатру ім.. Шевченка м. Вижниця.

 

Комунальне підприємство  “КОМ-СЕРВІС”

Підприємство надає послуги  бюджетним установам по теплопостачанню, а саме:

-         коледж прикладного мистецтва – 192,6 м. кв.;

-         гімназія – 1416,0 м. кв.;

-         профспілка працівників освіти – 29,4 м. кв.;

-         ДЮСШ  відділу освіти (кабінет директора) – 18,2 м. кв.;

-         районна державна адміністрація – 864,4 м. кв.;

-         фінансове управління РДА – 176,0 м. кв.;

-         районна рада – 669,0 м. кв.;

-         відділ статистики – 44,4 м. кв.;

-         методичний кабінет відділу освіти РДА – 55,9 м. кв.;

-         відділ культури РДА – 24,6 м. кв.;

-         Вижницька центральна районна лікарня – 6075,3 м. кв.

ВСЬОГО: опалювальна площа складає: 9642,1 м. кв.        

Згідно поданого Звіту ”Про фінансові результати за 2015 рік” дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт і послуг) склав 1175,0 тис. грн., який в порівнянні із 2014 роком збільшився на 220,1 тис. грн. Собівартість склала 961,4 тис. грн., сума якої в порівнянні збільшилася на 133,1 тис. грн. Витрати по КП ”Ком-Сервіс” за звітний період склали 1146,2 тис. грн., які в порівнянні з аналогічним періодом  збільшилися на  132,3 тис. грн. в зв’язку із ростом цін та мінімальної з/плати.

Згідно штатного розпису погодженого та затвердженого керівником підприємства від 3 січня 2013 року налічується всього 9,0 одиниць в тому числі 3,5 штатних одиниці та 5,5 сезонних. Сезонні (4 оператори і лаборант ХВО на повному посадовому окладі і електрик - 0,5 окладу) працівники працюють на період опалювального періоду. Постійні - директор підприємства (1 посадовий оклад), головний бухгалтер (0,5 посадового окладу), секретар-діловод -1 посадовий оклад) слюсар (1-посадовий оклад).

Заробітна плата нараховується  згідно міжрегіональної галузевої угоди  між Міністерством  з питань житлово-комунального господарства України та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2013-2014 роки затвердженою Міністерством праці  та соціальної політики України №66 від 27 червня 2013 року.  

За звітний період  кредиторська заборгованість склала – 199,5 тис. грн. (заборгованість за газ), дебіторська 28,8 тис. грн.

В результаті фінансово-господарської діяльності підприємством отримано прибуток  в сумі  28,8 тис. грн. За  2014 рік  сума збитків складала  59,0 тис. грн.  

 

КП «Профілактична дезінфекція»

Згідно статуту затвердженого рішенням вісімнадцятої сесії районної ради VІ скликання №44-18/13 від 26 липня 2013 року підприємство здійснює виробничу та комерційну діяльність з метою одержання відповідного прибутку (доходу).

Предметом основної діяльності є:

-         проведення профілактичних дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних робіт на  об’єктах  цивільного, промислового та соціального призначення, надання платних послуг населенню.

За 2015 рік підприємством отримано доходу 90,4 тис. грн., що менше проти аналогічного періоду на 5,7 тис. грн. На основі укладених договорів  підприємством з організаціями, бюджетними установами району проводяться роботи по дезінфекції криниць, туалетних приміщень та ін., дезінсекційні (знешкодження мух, тарганів, клопів) та дератизаційні роботи (протравлення мишей та щурів) на основі договірних цін. Собівартість наданих послуг складає 80,1 тис. грн.  Витрати за звітний період склали 88,6 тис. грн., що більше на 0,7 тис. грн. Чисельність працюючих складає 3 чоловік.

Заробітна плата виплачувалася за наявності коштів, які надходять від наданих послуг, але заборгованості  за   2015 рік по виплатах заробітної плати немає.

На кінець 2015 року поточна дебіторська заборгованість склала 0,1 та кредиторська заборгованість - 0,1 тис. грн. 

В результаті фінансово-господарської діяльності підприємство спрацювало з прибутком в сумі 1,5 тис. грн., що в порівнянні менше на 5,2 тис. грн.

 

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕДАКЦІЯ РАЙОННОГО РАДІОМОВЛЕННЯ  «РАДІО «ХВИЛІ ЧЕРЕМОШУ»

За звітний період редакцією одержано фінансування від районної ради в сумі 90 тис. грн., виручка від наданих послуг – 14,1 тис. грн., В результаті одержано всього доходів в сумі  104,1 тис .грн. Витрати відповідно склали  104,1 тис. грн. в тому числі:

-      оплата праці – 65,7 тис. грн.;

-      нарахування на заробітну плату -  24,2 тис. грн.;

-      інші витрати –  14,2 тис. грн.

Згідно Статуту підприємство не є прибутковим.

                                                       

ВИСНОВКИ

Виходячи із звітних даних за 2015 рік на основі яких проведений порівняльний аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств районної комунальної власності хочеться звернути увагу на те, що із 8 діючих підприємств, 7 одержали прибутки, 1 підприємство спрацювало з нульовим фінансовим результатом – це редакція «Радіо» Хвилі Черемошу».

Примітка: Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств районної комунальної власності 2015 рік проведений на основі Звітів “Про фінансові результати 2015 рік» (форма 2-м) та поданих до них інформацій.

Згідно усної інформації ДПІ у Вижницькому районі прибутковими підприємствами районної комунальної власності сплачено суми частини чистого прибутку (дивіденди) до районного бюджету за 2015 рік, згідно наведеної таблиці збиткові підприємства 1з-за відсутності прибутків не сплачували дивіденди.

 

Назва платника

Сплачено до районного бюджету   за   2015 рік

(в грн..)

ДКП «Вижницьке РБТІ »

2586,40

Райкіновідеомережа

5247,0

Редакція газети “Вижницькі обрії”

3768,0

Аптека №103

9940,02

ГПВ ”Архітектурно – планувальне бюро”

0

КП ” Ком-Сервіс Вижницької районної ради

0

Редакція «Радіо «Хвилі Черемошу»

 Не прибуткове згідно статуту

КП «Профілактична дезінфекція»

255,0

ВСЬОГО:

21 796,42

 

 

Завідувач  організаційно-аналітичного відділу                                    Г.Дутчук

Вижницька районна рада