Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Новоселицька районна рада

Новини

21.01.2019 10:51

Податкові зміни-2019: з 1 січня платники податків, що ліквідуються, зобов'язані передавати всю «первинку» в архів |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області

Такі зміни впроваджено з 1 січня 2019 року нормами Закону України від 23.11.2018 р. № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» – інформують у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області.

Відповідно пункт 44.3 ПКУ доповнено другим абзацом, який передбачає, що разі ліквідації платника податків первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінзвітність, інших документів за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів (2555 днів - для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ), що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

Необхідно враховувати, що платники податків зобов'язані забезпечити зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, а також документів, пов'язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів - для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання - з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності.

 

 

  • Автор:Головне управління ДФС у Чернівецькій області

Новоселицька районна рада