Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Новини

23.04.2019 10:16

Буковинські пенсійники консультують мешканців області в автомобільному офісі |  Повідомлення Пенсійного фонду

Підвищення якості послуг, максимальне наближення їх до людей – одне з пріоритетних завдань Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області. Докладаючи максимум зусиль до його виконання, буковинські пенсійники постійно розширюють спектр форм обслуговування мешканців краю.

Отримати консультацію спеціаліста пенсійної служби буковинці можуть в мобільному офісі.  За допомогою спеціально обладнаного сучасною технікою автомобіля фахівці Фонду здійснюють виїзні прийоми за місцем проживання мешканців населених пунктів краю, особливо віддалених від сервісних центрів.

Днями консультації з питань пенсійного забезпечення отримали в такий спосіб мешканці села Слобода Новоселицького району. Начальник управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області Людмила Троцюк надала детальні відповіді на індивідуальні запитання відвідувачів мобільного прийому, які стосувалися порядку нарахування/перерахунку пенсій, умов зарахування страхового стажу, необхідної  його тривалості для реалізації права на пенсійне забезпечення та інших актуальних аспектів пенсійного забезпечення. Представниця Фонду поінформувала громадян про механізм березневого перерахунку пенсійних виплат та повідомила про наступні перерахунки, які відбудуться цьогоріч. Особам передпенсійного віку порекомендувала завчасно звертатись до сервісного центру з пакетом документів для попередньої його правової оцінки та формування макета пенсійної справи. Розповіла також про сучасні послуги пенсійної служби електронного формату та широкий спектр  можливостей, які отримують зареєстровані користувачі Веб-порталу ПФУ: доступ до персональної інформації щодо сум нарахованої зарплати і сплачених внесків, тривалості зарахованого стажу, замовлення і виготовлення потрібних документів з підтвердженням QR-кодом тощо. Закликала користуватись цим зручним електронним сервісом та роздала інформаційні буклети на пенсійну тематику.

Громадяни, які отримали консультації в мобільному офісі, висловили неабияке задоволення такою зручною дистанційною формою обслуговування, що дає можливість розібратися в актуальних питаннях пенсійного забезпечення без зайвих часових витрат, які знадобилися б для цього при відвідуванні сервісного центру.

Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

Tеми