Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Новини

22.12.2010 12:54

Аналіз звернень до управління Пенсійного фонду України в районі  |  Повідомлення Пенсійного фонду

Реалізація конституційного права громадян на звернення, підвищення якості обслуговування – одне із пріоритетних завдань працівників управління Пенсійного фонду України в районі. Робота з удосконалення пенсійного законодавства на державному рівні ведеться постійно, і значна кількість звернень громадян викликана саме цим.

         Жителі району знають, що їхні права забезпечуються Конституцією України, ЗУ «Про звернення громадян», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», ЗУ «Про адвокатуру», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об»єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

         Робота управління направлена на своєчасне і зрозуміле інформування жителів району про зміни в пенсійному законодавстві, права і обов»язки громадян. І це є важливою частиною діалогу посадових осіб із суспільством.

         Так, з початку року проведено 84 виступи на радіо, опубліковано 107 матеріалів, з них 20 – в районній газеті, 87 – на сайтах головного управління Пенсійного фонду України в області та районної ради. Керівниками структурних підрозділів прийнято 247 осіб, проведено 45 виїзних прийомів, на яких розглянуто питання 96 громадян. Із питань, порушених у зверненнях громадян 172, або 32,3% - питання призначення та перерахунок пенсій, 298, або 56,0% - роз»яснення діючого законодавства. Крім цього 99 громадян отримали консультації, роз»яснення під час роботи «гарячої» телефонної лінії, 22 осіб з обмеженими фізичними можливостями відвідано вдома.

Крім цього, в управлінні щоденно працює інформаційний кіоск, що дає можливість доступу застрахованих осіб і пенсіонерів до їхніх персональних даних у системі персоніфікованого обліку. Тепер і майбутні пенсіонери можуть самостійно переглянути накопичені відомості за своїм страховим свідоцтвом і дізнатися про перелік документів для призначення пенсії.

Завдяки цьому кількість звернень до управління за одинадцять місяців поточного року – 565 громадян, з них 222 звернення – письмові, з них 206 – по питаннях виплати доплати підвищень до пенсії в розмірі, передбаченому ст..6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», що менше на 27 ніж за аналогічний період минулого року. Це свідчить про те, що інструменти нашої роботи обрані правильно.

  • Автор:А.П.Каралаш начальник відділу кадрового забезпечення та роботи з документами

Tеми