Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Новини

10.12.2010 12:44

Нова щомісячна звітність до Пенсійного фонду - через Інтернет швидше, легше, економніше!!!  |  Повідомлення Пенсійного фонду

Починаючи з 1 січня 2010 року звітність до органів Пенсійного фонду подається за новою формою згідно Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України затвердженого Постановою Правління ПФУ від 05.11.2009р № 26-1.

Звіт формується та подається всіма юридичними та фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників не пізніше, ніж через 20 календарних днів із дня закінчення базового звітного періоду (календарного місяця). ФОП на спрощеній системі оподаткування подають звіт один раз на рік до 1 квітня року, наступного за звітним періодом.

Звіт має 8 додатків та 10 таблиць. Для різних страхувальників та різних випадків застосовуються відповідні додатки. Але переважна більшість страхувальників подає в основному такі таблиці додатку 4.

- Таблиця 1. Нарахування внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (аналог додатка 23);

- Таблиця 5. Трудові відносини застрахованих осіб (подається в разі, якщо протягом звітного місяця приймалися чи звільнялися працівники підприємства);

- Таблиця 6. Відомості про нарахування заробітку (доходу) застрахованим особам (призначається для відображення сум фактично нарахованої зарплати, винагороди за договорами цивільно-правового характеру за виконані роботи (послуги), за винятком лікарняних та відпускних, у розрізі кожної застрахованої особи);

- Таблиця 7. Суми, нараховані за дні тимчасової непрацездатності, щорічні та додаткові відпустки й суми, нараховані в минулих періодах (заповнюється в розрізі кожної застрахованої особи в разі наявності нарахувань суми оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, допомоги по тимчасовій непрацездатності, суми відпускних, суми зарплати, нарахованої на підставі бухгалтерських та інших документів, згідно з якими здійснюється нарахування або, що підтверджують нарахування зарплати в попередніх періодах, на які страхувальником помилково нараховано страхові внески, суми перерахунків зарплати, пов'язані з уточненням кількості відпрацьованого часу у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю);

- Таблиця 8. Наявність підстав для обліку стажу окремим категоріям осіб відповідно до законодавства.

           

Передбачено три форми подання звіту: електронна з використанням ЕЦП без паперового носія; паперовий з електронною формою; на паперових  носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше десяти.

Але враховуючи, те що на відміну від колишнього звіту за формою дод.23 який складався з 3 аркушів новий звіт є досить об’эмним, особливо для страхувальників з великою кількістю найманих працівників, ми наполегливо радимо страхувальникам здавати звіт в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису(ЕЦП).Адже для підготовки звіту в електронній формі з використанням ЕЦП затрачається приблизно в 3-4 рази  менше часу. Немає необхідності в підтвердженні даних електронних звітів у паперовому вигляді, відповідно не потрібно роздруковувати всі таблиці (витрати на папір, картриджі), після цього витрачати дорогоцінний час ставлячи підписи і печатки на кожному листі та стоячи в черзі при подачі звітності під час відвідування управління ПФУ. Крім того відсутня потреба самостійно відслідковувати всі поточні зміни законодавства у формах звітності, тому зменшується кількість  помилок у звіті, такий  звіт складається відповідно до діючих  вимог, як наслідок, виключається можливість нарахування більшості штрафних санкцій. Важливо, що такий звіт можна надавати з 9 до 22 години.

 

Сьогодні існує два варіанти подання звітності в електронному вигляді з використанням ключів ЕЦП:

1. За допомогою спеціалізованого програмного забезпечення - звіт формується за допомогою безкоштовного програмного забезпечення „АРМ-Звіт страхувальника” актуальні  версії  якого  безкоштовно надаються  страхувальникам в органі Пенсійного фонду за місцем взяття на облік, комерційного програмного забезпечення „Бест-Звіт”, підписується електронно-цифровим підписом та відправляється електронною поштою на адресу ИЦ СПОВ).

2. За допомогою веб-технологій - цей спосіб передбачає створення електронної звітності та надсилання звітних документів до адресатів безпосередньо з веб-порталу Оператора електронної звітності „ZvitOperator”.

 

На даний час на території області діють представництва  наступних акредитованих центрів сертифікації ключів:

- Центр сертифікації ключів ТОВ „Український сертифікаційний центр" м.Чернівці, вул.Гайдара, 1-Е, оф.214, тел. (03722) 7-25-36 ;

- Чернівецька філія ТОВ „Арт-мастер” (Центр сертифікації  ключів «МАSТЕRКЕУ») м.Чернівці, вул.Комарова 13-А, готель”Черемош”, тел. (0372) 54-53-61 .

 

Одночасно повідомляємо, що законодавством передбачаються фінансові санкції та адміністративні стягнення до страхувальників та фізичних осіб - суб’єктів підприємницької  діяльності за   неподання,   несвоєчасне   подання,   подання  не  за встановленою формою або  подання  недостовірних  відомостей, що використовуються  в  системі  персоніфікованого  обліку.

 

Начальник відділу

персоніфікованого обліку,

інформаційних систем та мереж

управління Пенсійного фонду України

в Кельменецькому районі                                                                                      О.І.Базилєва

  • Автор:О.І.Базилєва
  • Джерело: Пенсійний фонд

Tеми