Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Новини

21.09.2010 08:15

Підтвердження пільгового стажу, якщо підприємство ліквідовано. |  Повідомлення Пенсійного фонду

Постановою правління Пенсійного фонду України від 10 листопада 2006 року №18-1 затверджено Порядок підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років. Цей Порядок визначає механізм підтвердження періодів роботи у разі ліквідації підприємства, установи чи організації без визначення правонаступника.

         Підтвердження пільгового стажу здійснюють комісії з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення зазначених видів пенсій.

         Для підтвердження стажу роботи потрібно надати управлінню Пенсійного фонду України в районі такі документи:

- трудову книжку;

- заяву про підтвердження стажу роботи;

- довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для підприємств, установ, організацій, ліквідованих до 1 липня 2004 року та/або щодо яких відсутні дані про проведення реєстраційних дій у Єдиному державному реєстрі,- інші документи (зокрема архівні), які мають підтвердити факт припинення існування підприємства, установи, організації в результаті їх ліквідації;

- документи, видані архівними установами, зокрема:

а) довідку про заробітну плату за весь період роботи на пільговій роботі;

б) копії документів про переведення на іншу роботу, на роботу з неповним робочим днем, про надання відпусток без збереження заробітної плати (у разі їх відсутності – довідки про їх відсутність) та інші документи, які мають підтвердити характер виконуваної роботи.

  • Автор:І.Базюк, заступник начальника відділу пенсійного забезпечення управління

Tеми