Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація
  • SiteHeart

Кіцманський район

Новини району ( Повідомлення податкової інспекції )

01.11.2017 15:35

Пільги при сплаті ЄСВ з 2018 року
У 2018 році до таких категорій, що звільняються від сплати, окрім підприємців на загальній системі оподаткування та єдиному податку, добавлено членів фермерського господарства. Ця категорія платників звільняється від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони отримують пенсію за віком, або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст..26 Закону про пенсійне страхування, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.


24.10.2017 17:29

Оновлено довідники податкових пільг
Оновлено довідники податкових пільг Державною фіскальною службою України затверджено нові довідники пільг станом на 01.10.2017 року: - Довідник №84/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету; - Довідник №84/2 інших податкових пільг. У довідниках надано перелік пільг із податку на прибуток, ПДВ, плати на землю, акцизного податку, місцевих податків та зборів, оподаткування неприбуткових установ і організацій, а також початок та кінець дії пільг. Нагадаємо, що зазначений документ застосовується при заповненні Звіту про суми податкових пільг (додаток до Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2010 р. №1233). Детальніше про коди пільг можна дізнатися на веб-порталі Державної фіскальної служби України http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/. Заповнення звітного нового та уточнюючого розрахунку ф. 1-ДФ є однаковим Фахівці Головного управління ДФС у Чернівецькій області повідомляють, що звітний новий та уточнюючий податкові розрахунки подаються на підставі інформації з попередньо поданого податкового розрахунку і містять інформацію лише за рядками й реквізитами, які уточняються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до податкового агента. Форма та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4. Коригування показників розд. I: - для виключення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 указати «1» - на виключення рядка; - для введення нового або пропущеного рядка потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 указати «0» - на введення рядка; - для заміни одного помилкового рядка іншим потрібно виключити помилкову інформацію та ввести правильну інформацію, тобто повністю заповнити два рядки, один з яких виключає попередньо внесену інформацію, а другий вносить правильну інформацію. У такому разі в першому рядку в графі 9 указується «1» - рядок на виключення, а в другому – «0» - рядок на введення. Коригування показників розд. II: - підрозділ «Оподаткування процентів»: - для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Оподаткування процентів - виключення**» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Оподаткування процентів» відобразити правильну інформацію; - підрозділ «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею»: - для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею - виключення***» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею» відобразити правильну інформацію; - підрозділ «Військовий збір»: - для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Військовий збір - виключення****» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Військовий збір» відобразити правильну інформацію. Як отримати інформацію про стан розрахунків з бюджетом по податках і зборах через Інтернет? Для отримання інформації про стан розрахунків з бюджетом по податках і зборах в онлайн-режимі запрошуємо платників податків скористатись послугами онлайн-сервісу ДФС – «Електронний кабінет платника податків». Цей сервіс, зокрема, дає змогу побачити стан розрахунків із бюджетом по податках і зборах, підготувати, заповнити і надіслати податкову звітність в електронному вигляді, перевірити звітність на наявність арифметичних помилок, переглянути подану звітність незалежно від способу її подання. До того ж використання електронного сервісу забезпечує доступ платника податків до податкового календаря, який нагадає користувачу терміни надання податкової звітності та сплати податків і зборів. Окрім цього, клієнт може переглянути свої облікові дані за даними ДФС. Вхід до Електронного кабінету платника податків здійснюється шляхом авторизації на веб-ресурсі ДФС за допомогою електронного цифрового підпису. Чи можна через електронний сервіс ДФС отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків? Для фізичних осіб на офіційному веб-порталі ДФС в «Електронному кабінеті платника» функціонує сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді». Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків. Інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків можна отримати у приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету платника, з використанням лише електронного цифрового підпису фізичної особи. Слід зазначити, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді можна отримати за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення. Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам (//sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).


12.10.2017 12:03

Про функціонування загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу
Про функціонування загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу
Головне управління ДФС у Чернівецькій області нагадує платникам податків про функціонування інформаційно-довідкових сервісів ДФС,зокрема Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу ( http://zir.sfs.gov.ua/). Даний сайт дозволяє здійснювати пошук інформації з певного податку, напрямку чи діяльності, а також дає змогу користуватися Податковим кодексом України. Він працює з використанням ключових слів та шляхом перегляду інформації за певні періоди. Інформаційне наповнення «ЗІР» здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру та з метою мінімізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою. Також для перегляду запитань-відповідей, нормативних (інформаційних) документів чи витягів з письмових консультацій, внесених або актуалізованих в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ЗІР протягом певного періоду часу, платники податків можуть скористатись календарем, який є складовою функціональних можливостей пошукової системи ЗІР. Даний електронний сервіс розміщений на офіційному порталі Державної фіскальної служби України за посиланням:http://zir.sfs.gov.ua/main/index/about. Чи оподатковуються ПДФО отримані в процесі розпаювання земельні ділянки, що видаються за рішенням органів місцевого самоврядування? Відповідно до п.1 р. Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України від 25 жовтня 2001 року № 2768-ІІІ із змінами і доповненнями (далі – Земельний кодекс) рішення про передачу громадянам України безоплатно у приватну власність земельних ділянок, прийняті органами місцевого самоврядування відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року «Про приватизацію земельних ділянок», є підставою для виготовлення та видачі цим громадянам або їх спадкоємцям державних актів на право власності на земельну ділянку за технічною документацією щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку. Громадянам – власникам земельних часток (паїв) за їх бажанням виділяються в натурі (на місцевості) земельні ділянки з видачею державних актів на право власності на землю (п.16 р. Х «Перехідні положення» Земельного кодексу). Згідно з пп. 165.1.40 п.165.1 ст.165 ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються, зокрема, сума доходу, отриманого таким платником податку внаслідок відчуження земельних ділянок сільськогосподарського призначення, земельних часток (паїв) за нормами безоплатної передачі, визначеними статтею 121 Земельного кодексу залежно від їх призначення, та майнових паїв, безпосередньо отриманих ним у власність у процесі приватизації. Отже, сума доходу, отримана фізичною особою внаслідок відчуження земельних часток (паїв) за нормами безоплатної передачі визначеними Земельним кодексом, податком на доходи фізичних осіб не оподатковується. Незалежно від дати державної реєстрації припинення підприємницької діяльності єдиний соціальний внесок сплачується за повний місяць Фахівці Головного управління ДФС у Чернівецькій області нагадують, що зняття з обліку платників Єдиного соціального внеску фізичної особи - підприємця здійснюється контролюючими органами на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором, після проведення передбачених законодавством перевірок платників та проведення остаточного розрахунку (абзац сьомий частини першої ст. 5 Закону № 2464). Відповідно до п. 7 ст. 4 Закону України від 15 травня 2003 року 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» фізична особа - підприємець позбавляється статусу підприємця з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності цією фізичною особою. Пунктом 8 розд. ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (далі – Порядок № 435), встановлено, що у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП зобов’язані подати самі за себе звіт із зазначенням типу форми «ліквідаційна», де останнім звітним періодом є період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності. Таким чином, у разі припинення підприємницької діяльності ФОП зобов’язані подати Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого ЄСВ і сплатити ЄСВ за останній звітний період до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності. При цьому, ФОП на загальній системі оподаткування сплачують ЄСВ у розмірі не менше мінімального страхового внеску за кожний місяць звітного періоду, у якому отримано дохід (прибуток). ФОП - платники ЄП зобов’язані сплатити ЄСВ в розмірі, який визначають самостійно, але не менше мінімального страхового внеску, за кожний місяць звітного періоду незалежно від того, здійснювали вони підприємницьку діяльність чи ні. Місяць, в якому було припинено підприємницьку діяльність, відноситься до звітного періоду (місяця), за який сплачується ЄСВ, незалежно від дати державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.


04.10.2017 09:28

Продаж власної сільськогосподарської продукції не оподатковується ПДФО, якщо є довідка 3-ДФ
Продаж власної сільськогосподарської продукції не оподатковується ПДФО, якщо є довідка 3-ДФ У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області нагадують, що відповідно до положень Податкового кодексу України не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, яка вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України. Кодекс передбачає дотримання певних умов застосування такої пільги, які передбачені у пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ. При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подавати податковому агенту копію Довідки за формою № 3ДФ. Така довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок безоплатно видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п’яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви. Довідка видається особисто власнику сільськогосподарської продукції, якщо сільськогосподарська продукція вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення: садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва; особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. Довідка видається строком на п’ять років. Оригінал довідки повинен зберігатись у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати її закінчення. Таким чином, якщо продавець сільгосппродукції надав підприємству чи фізичній особі-підприємцю, які є податковим агентом, копію чинної та належно складеної довідки, і дані цього документа свідчать про наявність у такої фізичної особи права на застосування пільги, встановленої п.п. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ, то покупець не утримує податок з доходів, що виплачується за сільськогосподарську продукцію. Якщо розміри земельних ділянок перевищують норми, встановлені Земельним кодексом України, то такі доходи включаються платником податку до загального річного оподатковуваного доходу, підлягають відображенню у декларації про майновий стан і доходи за наслідками звітного податкового року та оподатковуються за ставкою 18%. Отримані від продажу власної продукції тваринництва груп 1 - 5, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД, доходи не оподатковується, якщо їх сума сукупно за рік не перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року (в 2017 році - 160 000 грн). Такі фізичні особи здійснюють продаж зазначеної продукції без отримання довідки. Якщо сума отриманого доходу перевищує встановлений розмір, фізична особа зобов'язана падати контролюючому органу довідку про самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, що видається у довільній формі сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) власника продукції тваринництва. При підтвердженні довідкою вирощування проданої продукції тваринництва безпосередньо платником податку, оподаткуванню підлягає дохід, що перевищує 160 000 грн. Однак, якщо фізичною особою не підтверджено самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, доходи від продажу якої він отримав, такі доходи підлягають оподаткуванню на загальних підставах. Члени фермерського господарства мають право на добровільну сплату єдиного внеску У фіскальному відомстві області зазначають, що відповідно до частини четвертої ст. 1 Закону України від 19 червня 2003 року № 973 «Про фермерське господарство» із змінами і доповненнями (далі – Закон № 973) фермерське господарство підлягає державній реєстрації як юридична особа або фізична особа - підприємець. Фермерське господарство, зареєстроване як юридична особа, так і без статусу юридичної особи, має статус сімейного фермерського господарства, за умови, що в його підприємницькій діяльності використовується праця членів такого господарства, якими є виключно члени однієї сім’ї або члени сім’ї фізичної особи - підприємця відповідно до ст. 3 Сімейного кодексу України від 10 січня 2002 року № 2947-ІІІ (частина п’ята ст. 1 Закону № 973). Згідно з абзацом третім частини п’ятої ст. 1 Закону № 973 головою сімейного фермерського господарства може бути лише член відповідної сім’ї – це є умовою створення такого господарства. Частиною першою ст. 10 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) визначено коло платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску. Пунктом 1 частини першої ст. 10 Закону № 2464 визначено, що платниками, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску, є, зокрема члени фермерського господарства. Зазначені особи беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, визначеного в договорі про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, але не менше одного року (крім договорів про одноразову сплату) (частина друга ст. 10 Закону № 2464). Вичерпний перелік членів фермерського господарства визначено частиною третьою ст. 3 Закону № 973, відповідно до якої до членів сім’ї та родичів голови фермерського господарства належать дружина (чоловік), батьки, діти, баба, дід, прабаба, прадід, внуки, правнуки, мачуха, вітчим, падчерка, пасинок, рідна та двоюрідні брати та сестри, дядько, тітка, племінники як голови фермерського господарства, так і його дружини (її чоловіка), а також особи, які перебувають у родинних стосунках першого ступеня споріднення з усіма зазначеними вище членами сім’ї та родичами (батьки такої особи та батьки чоловіка або дружини, її чоловік або дружина, діти як такої особи, так і її чоловіка або дружини, у тому числі усиновлені ними діти). Враховуючи норми частини третьої ст. 3 Закону № 973 та частини першої ст. 10 Закону № 2464, голова фермерського господарства не має права на добровільну сплату єдиного внеску, оскільки таке право мають виключно члени фермерського господарства. До уваги релігійних організацій! Релігійні організації зобов’язані привести у відповідність установчі документи до 01 січня 2018 року Фахівці Головного управління ДФС у Чернівецькій області зазначають, що відповідно до норм пункту 35 підрозділу 4 розділу XX ,,Перехідні положення” Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 – VI (із змінами та доповненнями, далі – Кодекс) та Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 (із змінами та доповненнями, далі – Порядок) передбачено, що релігійні організації до 01.01.2018 року не можуть бути виключені з Реєстру через невідповідність установчих документів вимогам пп.133.4.1 п.133.4 ст.133 Кодексу. Критерії віднесення підприємств, установ та організацій до неприбуткових встановлено пп.133.4.1 п.133.4 ст.133 Кодексу та п.7 Порядку, а саме: неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає таким вимогам: - утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації; - установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб. Для цілей цього абзацу не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків, визначених пп. 133.4.2 цього пункту; - установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення); - внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Згідно з пп.133.4.2 п.133.4 ст.133 Кодексу доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами. Доходи неприбуткових релігійних організацій використовуються також для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя. Контролюючий орган здійснює перевірку відомостей, які містяться у поданих неприбутковою організацією документах, щодо відповідності вимогам, встановленим Кодексом та законодавством, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації, та у встановленому порядку приймає рішення про включення, повторне включення, відмову у включенні до Реєстру, виключення неприбуткової організації з Реєстру тощо. Таким чином, у разі якщо неприбуткова організація відповідає вимогам пп.133.4.1 п.133.4 ст.133 Кодексу, така організація може бути включена до нового Реєстру.


14.09.2017 09:57

Послуги, які надаються Контакт-центром ДФС
Послуги, які надаються Контакт-центром ДФС ГУ ДФС у Чернівецької області повідомляє, що Контакт-центр ДФС (далі – Контакт центр) надає фізичним та юридичним особам інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, а також щодо роботи Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС. Відповіді надаються за вибором особи: телефоном, факсом, електронною поштою. Також Контакт-центр приймає: звернення від фізичних та юридичних осіб на сервіс «Пульс»; усні звернення громадян відповідно до Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями; інформацію фізичних та юридичних осіб про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України від 16 вересня 2014 року № 1682-VII «Про очищення влади» зі змінами та доповненнями; повідомлення працівників структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів про порушення вимог Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС. Нагадаємо, єдиний номер телефону Контакт-центру ДФС 0-800-501-007, зателефонувавши за яким необхідно обрати відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача: 0 - для отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій; 1 - для отримання інформаційно-довідкових послуг; 2 - з питань щодо електронного цифрового підпису; 3 - для залишення усного звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»; 4 - для залишення інформації на сервіс «Пульс»; 5 - для залишення інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»; 6 - для залишення повідомлення від працівників ДФС про порушення Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС; 7 - для отримання довідкової інформації». Витяг з реєстру платників єдиного податку можна отримати у центрі обслуговування платників Юридична особа чи фізична особа – підприємець може обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою. Запит на отримання витягу з реєстру платників єдиного податку можна подати у центрі обслуговування платників, які діють при державних податкових інспекціях та їх відділеннях, нагадують в Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області. Витяг з реєстру платників єдиного податку видається особисто заявнику (фізичній особі або уповноваженому представнику юридичної особи) або відправляється поштою (з повідомленням про вручення) Інформаційна картка цієї адмінпослуги, в якій наведена інформація про умови її отримання, вартість, строки надання послуги, перелік необхідних документів, форми заяв тощо, розміщена на офіційному порталі територіальних органів ДФС в області у розділі Діяльність/«Адміністративні послуги». Нагадаємо, Головним управлінням ДФС у Чернівецькій області на своєму інтернет – представництві оприлюднено оновлений перелік усіх адміністративних послуг, які надаються центрами обслуговування платників, створених при відповідних податкових інспекціях. Зайшовши у розділ Діяльність/«Адміністративні послуги» користувач сайту зможе завантажити інформаційні картки адмінпослуг та форми заяв для їх отримання. В адміністративній картці наведена детальна інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги (місце надання, режим роботи), нормативно-правові акти, якими регламентується надання послуги, умови її отримання та інша довідкова інформація. Фіскальна служба надала роз’яснення щодо системи моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків Державна фіскальна служба України у листі від 06.09.2017 №2723/99-99-07-05-01-18 надала роз’яснення щодо системи моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків. Зокрема, починаючи з 01.07.2017 згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинено у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, якщо така ПН/РК відповідає сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації у ЄРПН (далі – Критерії). Зазначені Критерії разом з вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 (далі – наказ №567). Період з 01.04.2017 до 01.07.2017 було визначено як перехідний період, протягом якого процедура зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН здійснювалась без фактичного зупинення. Якщо ПН складена у червні 2017 року, а реєстрація її відбувається після 01.07.2017, то на таку ПН поширюється процедура зупинення, але лише за умови невідповідності її ознакам, визначених підпунктами 1 – 4 п.5 Критеріїв. Моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником за формою згідно із додатком до цих Критеріїв, якщо таку інформацію враховано Комісією ДФС. Усі ПН/РК, що подаються на реєстрацію в ЄРПН з метою оцінки ступеня ризиків, достатніх для їх зупинення, до проведення Моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються ДФС на відповідність до ознак, визначених підпунктами 1 – 4 п.5 Критеріїв. Якщо за результатами перевірки ДФС встановлено, що ПН/РК відповідає одній з цих ознак, – така ПН/РК не підлягає Моніторингу. Якщо за результатами моніторингу буде визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає будь-якій одній із умов, наведених у п. 6.2 Критеріїв, реєстрація такої накладної/розрахунку буде зупинена. При отриманні квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платник податку має право подати на розгляд комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у пп. «в» пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу. Таке право зберігається за платником протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено. Наказом № 567 затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – документи). Вичерпний перелік документів (всі направлені платником податків документи повинні бути завірені належним чином), достатніх для прийняття рішення про реєстрацію: - договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; - договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; - первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; - розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; - документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601. Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини ПН/РК (з відповідними знаками). Надсилається Повідомлення виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб. При цьому повідомлення формується по кожній окремо ПН/РК, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН. До Повідомлення по кожній ПН в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360102 у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН за конкретним критерієм. Сформувати та направити Повідомлення з додатками можна: -через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника»; -через офіційний веб-портал ДФС за допомогою безкоштовного програмного забезпечення ДФС та будь-якого програмного забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту) – за вибором платника самостійно на власний розсуд. Перша квитанція, яку отримає платник після відправлення Повідомлення та додатку, підтверджує передачу платником документа в електронному вигляді, у другій квитанції визначається статус документу (Прийнято/Не прийнято). У разі зупинення РК на зменшення податкових зобов’язань Повідомлення подається платником податків – продавцем, що зазначений в РК та ПН, яка коригується.


15.08.2017 12:21

ДФС Буковини: власники землі та землекористувачі не пізніше 29 серпня мають сплатити земельний податок
ДФС Буковини: власники землі та землекористувачі не пізніше 29 серпня мають сплатити земельний податок Відповідно до п. 281.1 ст. 281 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) від сплати земельного податку звільняються: інваліди першої і другої групи; пенсіонери (за віком); ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Згідно з п. 281.2 ст. 281 ПКУ звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорій фізичних осіб п. 281.1 ст. 281 ПКУ, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм, а саме: для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари; для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах – не більш як 0,25 гектара, в селищах – не більш як 0,15 гектара, в містах – не більш як 0,10 гектара; для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара; для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 гектара; для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара.


15.08.2017 12:20

ДФС Буковини: щодо порядку ведення книги обліку доходів та витрат фізичною особою – приватним підприємцем – єдинником
Фахівці Головного управління ДФС у Чернівецькій області нагадують, відповідно до п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники єдиного податку першої – третьої груп ведуть обліку порядку, визначеному підпунктами 296.1.1 - 296.1.3 п. 296.1 ст. 296 ПКУ. Підпунктом 296.1.2 п. 296.1 ст. 296 ПКУ передбачено, що платники єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, ведуть облік доходів та витрат. Порядок ведення книги обліку доходів і витрат платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 579 (далі – Порядок). Відповідно до п. 5 Порядку записи у Книзі обліку доходів та витрат виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід, окремо про кошти, що надійшли на поточний рахунок платника податку та/або отримано готівкою, фактично безоплатно отримано товари (роботи, послуги) та понесено витрати, зокрема оплачені придбані товари (роботи, послуги), виплачена заробітна плата, сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування тощо.


10.08.2017 09:59

У якому випадку і як саме подається Таблиця даних платника податків?
Фахівці Головного управління ДФС у Чернівецькій області зазначають, що пунктом 74.2 ст. 74 Податкового кодексу України (далі — Податковий кодекс) запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — ЄРПН). Так, починаючи з 01.07.2017 р. згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН може бути зупинено у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації у ЄРПН (далі — Критерії), затверджених наказом Мінфіну України від 13.06.2017 р. № 567 (далі — наказ № 567).


02.08.2017 09:41

Як фізичні особи повинні сплачувати земельний податок та орендну плату за земельні ділянки державної або комунальної власності
Як фізичні особи повинні сплачувати земельний податок та орендну плату за земельні ділянки державної або комунальної власності Фізичні особи - платники плати за землю повинні сплачувати земельний податок та орендну плату за земельні ділянки державної або комунальної власності через установи банків та поштові відділення. У разі коли зазначені особи проживають у сільській (селищній) місцевості, вони можуть сплачувати земельний податок та орендну плату за земельні ділянки державної або комунальної власності через каси сільських (селищних) рад за квитанцією, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів від 17.08.2015 №714 (зі змінами).


02.08.2017 09:39

Обережно: телефонні шахраї вдають із себе податківців та вимагають у бізнесу гроші
Обережно: телефонні шахраї вдають із себе податківців та вимагають у бізнесу гроші Головне управління ДФС у Чернівецькій області вкотре застерігає представників бізнесу про активізацію «податкових» шахраїв, які телефонують до посадових осіб суб’єктів господарської діяльності і нібито від імені в.о. начальника відомства Віталія Шпака вимагають терміново допомогти коштами за здійснення неправомірних дій. При цьому пропонують представникам бізнесу терміново перераховувати грошові кошти. Поспішність пояснюють перевіркою з Києва. Аферисти зі свого боку обіцяють посприяти, щоб підприємство не перевіряли і виключили з нібито існуючого списку для перевірок. У разі невиконання зазначених вимог погрожують підприємцям «великими проблемами».


25.07.2017 12:42

До уваги платників податку на додану вартість!
Головне управління ДФС у Черніфвецькій області запрошує вас на безкоштовний семінар, що відбудеться 26 липня 2017 року за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, (конференц-зала колишньої Шевченківської районної ради (ІІ поверх) початок – об 10.00 год. Семінар проводять фахівці ГУ ДФС у Чернівецькій області. Тема семінару: «Система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН». Попередній запис за телефоном: (0372)545576.


18.07.2017 10:38

Результати роботи Кіцманської ОДПІ у І-му півріччі 2017 р.
Результати роботи Кіцманської ОДПІ у І-му півріччі 2017 р. Кіцманська ОДПІ повідомляє, що з початку року надходження по податках, зборах та інших платежах, що контролюються Кіцманською ОДПІ по Кіцманському району склали 76731,3 тис грн до Зведеного бюджету, що на 41% більше у порівнянні до 01.07. 2016 р., до Державного бюджету 24903,3 тис. грн, що на 37,3 % більше у порівнянні до аналогічного періоду минулого року та до Місцевого бюджету 51827,9 тис. грн, що на 42,9 % більше у порівнянні до 01.07.2016 р. Одночасно повідомляємо, що податковий борг до Зведеного бюджету по Кіцманському району склав 12693,6 тис.грн., що у порівнянні до 01.01.2017 р. зменшився на 254,6 тис. грн. або на 1,97 %. Податковий борг до Місцевого бюджету станом на 01.07.2017 р склав 4136,4 тис. грн., що на 327 тис. грн. або на 7 % менше у порівнянні до 01.01.2017 р.


12.07.2017 11:01

В рамках інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо запровадження електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ
Як працює система автоматизованого моніторингу? Процедура моніторингу виглядає наступним чином: ПН/РК після введення в ЄРПН та подання запиту на реєстрацію проходить перевірку на оцінку ризиків; якщо ПН/РК не потрапила під критерії ризику (п. 5 Критеріїв оцінки), то відбувається реєстрація; якщо потрапила – ПН/РК відправляється на моніторинг (пункт 74.2 ПКУ); відбувається моніторинг ПН/РК за системою ризиків і аналізується. Якщо потрапила хоча б під одну ознаку, то її реєстрація призупиняється і підприємству в автоматичному режимі відправляється відповідно до пункту 201.16.1 ПКУ в електронному вигляді квитанція про зупинення реєстрації такої ПН/РК. Усе це має відбуватися протягом операційного дня. З Наказом Мінфіну №567 про визначення критеріїв можна ознайомитися за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/301141.html.


06.07.2017 12:17

До уваги платників податків податку на додану вартість!
Державна фіскальна служба повідомляє, що у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр) відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу.


13.06.2017 15:43

Заповнення податкового розрахунку за формою №1ДФ відокремленими підрозділами.
Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 р. N4, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 р. за N111/26556. Відповідно до пп."б" п.176.2 ст.176 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) особи, які відповідно до Кодексу мають статус податкових агентів, зобов'язані подавати у строки, встановлені Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого розташування.


Tеми