Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація
  • SiteHeart

Кіцманський район

Новини

18.01.2018 11:25

Розпорядження голови Кіцманської районної ради “Про скликання позачергової ХХІ сесії районної ради VІІ скликання” |  Діяльність органів місцевого самоврядування
Розпорядження голови Кіцманської районної ради “Про скликання позачергової ХХІ сесії районної ради VІІ скликання” Розпорядження голови Кіцманської районної ради №05 15 січня 2018 р. Про скликання позачергової ХХІ сесії районної ради VІІ скликання

Керуючись ст.55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», скликати позачергову ХХІ сесію районної ради VІІ скликання 25 січня 2018 року о 10 годині ранку в сесійному залі районної ради за адресою: м.Кіцмань, вул. Незалежності, 83.



На розгляд сесії винести такі питання:

1. Про Програму економічного і соціального розвитку Кіцманського району на 2018 рік.

2. Про хід виконання районної комплексної Програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота».

3. Інші



На сесію запросити: т.в.о. голови та заступника голови райдержадміністрації, начальників управлінь та відділів райдержадміністрації, голів рад ОТГ, селищного та сільських голів, керівника місцевої прокуратури, голову Кіцманського районного суду, начальників: Кіцманського районного відділення СБУ, Кіцманського відділу поліції Головного управління Національної поліції, районного відділу УДСНС України в Чернівецькій області, Кіцманської об’єднаної державної податкової інспекції та Кіцманського управління Головного управління державної фіскальної служби в Чернівецькій області; військового комісара Кіцманського об’єднаного районного військового комісаріату, керівників політичних партій та громадських формувань, працівників районної газети «Вільне життя», районного радіомовлення, виконавчий апарат районної ради.


16.01.2018 11:53

При продажу складних побутових товарів усі платники мають проводити готівкові розрахунки через РРО |  Повідомлення податкової інспекції
Кіцманська ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області повторно повідомляє, що 7 квітня в "Урядовому кур'єрі" №66/2017 опубліковано постанову КМУ від 16.03.2017 р. № 231, якою затверджено Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування РРО. Ця постанова набрала чинності через 30 днів з дня її опублікування.


05.01.2018 13:47

Привітання голови районної ради Петра Лумея із Різдвом Христовим! |  День для святкування
Привітання голови районної ради Петра Лумея із Різдвом Христовим! Різдво — це завжди символ надії на все краще, на здійснення найзаповітніших мрій і помислів. Крізь тисячоліття й покоління світло Різдва зігріває серця людей і вказує шлях любові, довіри, взаємоповаги і правди. Його промені несуть радість у кожну сім'ю, у кожну домівку, у кожний куточок нашої землі, бо в ньому — велич Божа. Тож хай цьогорічне Різдво стане початком нової щасливої дороги в новий щасливий рік. Щиро бажаємо всім жителям району міцного здоров'я, добра і злагоди.
Нехай яскрава різдвяна зоря об'єднає усіх нас — і тих, хто зустрічає ці свята в дружньому сімейному колі, і тих, хто знаходиться далеко від рідної домівки, — чистим світлом незгасних людських чеснот та цінностей.
Хай завжди з вами буде Божа ласка, а Вифлеємська ясна зоря хай осяває ваш життєвий шлях! Веселих свят!


05.01.2018 09:21

Про стан наповнення бюджету Пенсійного фонду в області |  Повідомлення Пенсійного фонду
Про стан наповнення бюджету Пенсійного фонду в області Упродовж 2017 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області проводилася широкомасштабна робота щодо наповнення бюджету Пенсійного фонду з метою забезпечення стабільних та своєчасних виплат пенсіонерам.
Так, завдяки вжитим заходам, спрямованим на роботу з платниками щодо сплати поточних зобов’язань та погашення заборгованості з платежів, співпраці з органами влади і місцевого самоврядування, контролюючими органами та соціальними партнерами щодо вжиття заходів до роботодавців, які порушують мінімальні соціальні гарантії працюючих, з початку року до бюджету Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло власних доходів в сумі 1861,5 млн.грн., що на 700,1 млн.грн. (60,3%) більше, ніж у 2016 році.
Власних доходів, адміністрування яких здійснюється Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, за 2017 рік мобілізовано в сумі 20,6 млн.грн., що на 2,5 млн.грн. (13,5%) більше надходжень відповідного періоду 2016 року.
Завдяки співпраці з територіальними органами Державної виконавчої служби та органами влади, вдалося мобілізувати коштів в рахунок погашення заборгованості з платежів до бюджету Фонду в сумі 1,6 млн.грн.
Усі мобілізовані кошти спрямовано на пенсійні виплати громадянам краю.


05.01.2018 09:00

Е-декларування 2018. Що нового? |  Законодавство
Е-декларування 2018. Що нового? З 1 січня 2018 року розпочався етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.
Про це повідомляє НАЗК з посиланням на чинне законодавство.
Відповідно до статті 45 Закону України “Про запобігання корупції” (далі – Закон) державні службовці, інші суб’єкти декларування, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.
Акцентуємо увагу на тому, що необхідно зробити декларанту.
По-перше, перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).
По-друге, перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром. Для отримання інформації про термін дії ЕЦП необхідно завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), в якому був отриманий ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Якщо термін дії сертифікату сплинув, скористатись ЕЦП неможливо, тому необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП.
Після отримання нового ЕЦП необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua і скористатись посиланням: “Я загубив/змінив свій приватний ключ”. У полі “Поточна електронна адреса” потрібно вказати електронну поштову скриньку, з якою зареєстрований декларант в Реєстрі, та натиснути кнопку “Вислати код для відновлення”. На вказану поштову скриньку надійде лист “Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ”. Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому був отриманий новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку “Змінити ЕЦП”. Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд поданої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час.
Радимо скористатись рекомендаціями щодо роботи з Реєстром та роз’ясненнями щодо заповнення форми е-декларації або ж відповідями на найчастіші запитання.
Національним агентством підготовлено відео-курс з роз’ясненнями щодо заповнення е-декларацій за розділами.
Також пропонуємо декілька відповідей на найбільш запитувані останнім часом питання від декларантів, надані Національним агентством.
Щодо розділу 3 “Об’єкти нерухомості” декларації:
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 46 Закону України “Про запобігання корупції” (далі – Закон) у декларації зазначаються відомості про об’єкти нерухомості, що належать суб’єкту декларування та членам його сім’ї на праві приватної власності, включаючи спільну власність, або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування, незалежно від форми укладення правочину, внаслідок якого набуте таке право.
Такі відомості включають:
а) дані щодо виду, характеристики майна, місцезнаходження, дату набуття майна у власність, оренду або інше право користування, вартість майна на дату набуття його у власність, володіння або користування;
б) у разі якщо нерухоме майно перебуває у спільній власності, про усіх співвласників такого майна вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. У разі якщо нерухоме майно перебуває в оренді або на іншому праві користування, про власника такого майна також вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Чи необхідно зазначати у розділі 3 “Об’єкти нерухомості” декларації інформацію про об’єкти нерухомості за зареєстрованим місцем проживання та місцем фактичного проживання суб’єкта декларування?
Закон передбачає обов’язок зазначати в декларації усі об’єкти, які належать суб’єкту декларування або члену його сім’ї на праві користування. Такими правами користування можуть бути: оренда, сервітути, право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), право забудови земельної ділянки (суперфіцій), утримання, застава, користування на підставі довіреності, у тому числі генеральної довіреності, інші права, передбачені законом.
Відповідно до вимог Закону суб’єкт декларування повинен задекларувати усі об’єкти нерухомості незалежно від їх вартості, що належать йому на праві власності, знаходяться у нього на праві оренди чи іншого права користування станом на останній день звітного періоду (31 грудня звітного року для щорічної декларації).
Відповідно до статті 3 Закону України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” місце проживання – житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає, а також спеціалізовані соціальні установи, заклади соціального обслуговування та соціального захисту, військові частини.
Реєстрація – внесення інформації до реєстру територіальної громади, документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.
Відповідно до Закону України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні”, для оформлення реєстрації необхідно документи, що підтверджують право особи на проживання в даному приміщенні. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. У разі якщо таких документів немає, реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька – за згодою всіх власників).
Якщо зареєстроване місце проживання особи знаходиться в помешканні, право власності яке їй не належить, при реєстрації власник повинен був дати згоду на реєстрацію та проживання цієї особи в зазначеному помешканні, а тому в декларації це помешкання необхідно зазначити у розділі 3 “Об`єкти нерухомості”, тип права – право користування у зв’язку з реєстрацією місця проживання.
Крім того, у розділі 3 “Об`єкти нерухомості” декларації необхідно зазначати інформацію про об’єкти нерухомості, де фактично проживає суб’єкт декларування, навіть якщо такі об’єкти нерухомого майна не належать на праві власності суб’єкту декларування.
При цьому, якщо інформацію про зареєстроване місце проживання або місце фактичного проживання було зазначено у розділі 2.1 “Інформація про суб’єкта декларування” декларації, відповідну інформацію необхідно дублювати у розділі 3 “Об’єкти нерухомості” декларації.
Звертаємо увагу на необхідність заповнення інформації про всіх співвласників об’єктів нерухомого майна, якщо таке нерухоме майно перебуває у спільній власності.
У декларації зазначаються відомості про об’єкти нерухомості, що знаходяться у членів сім’ї суб’єкта декларування в оренді чи на іншому праві користування.
Чи слід декларувати об’єкти нерухомого майна, якщо суб’єкт декларування користувався ними упродовж року, але станом на 31 грудня вже не користується?
Нерухомість, об’єкти незавершеного будівництва декларуються відповідно до їх наявності станом на останній день звітного періоду.
Наприклад, при поданні щорічної декларації, якщо зазначені об’єкти станом на 31 грудня попереднього року не перебувають у володінні, користуванні або власності суб’єкта декларування або членів його сім’ї, то вони не повинні відображатися в декларації, навіть якщо вони перебували на такому праві упродовж певного часу у звітному періоді.
Чи необхідно суб’єкту декларування, який зареєстрований як фізична особа-підприємець, у декларації зазначати інформацію про дохід, отриманий від підприємницької діяльності, інформацію про поворотну фінансову допомогу та подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані?
Відповідно до положень частини другої статті 52 Закону суб’єкт декларування зобов’язаний подати повідомлення у разі отримання ним доходу (незалежно від того, чи є він оподатковуваним) на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.
Крім того, якщо кредит, позика, поворотна безвідсоткова фінансова допомога (позичка) тощо були отримані суб’єктом декларування або членом його сім’ї упродовж звітного року, то вони повинні бути відображені в розділі “Доходи, у тому числі подарунки” як “Інші доходи” (із зазначенням, про який саме дохід йдеться). Якщо такий кредит, позика тощо були дійсними, тобто не сплачені повною мірою станом на останній день звітного періоду, то вони повинні бути додатково відображені у розділі “Фінансові зобов’язання”, незалежно від того, чи були вони отримані у звітному періоді.


29.12.2017 12:33

Привітання голови районної ради Петра Лумея з Новим 2018 роком та Різдвом Христовим! |  Привітання
Привітання голови районної ради Петра Лумея з Новим 2018 роком та Різдвом Христовим! Традиційно на порозі Нового року ми оглядаємось на пройдений шлях, аналізуємо рік прожитий. Він був неоднозначним, сповненим різнопланових подій, викликів та випробувань. Та попри всі труднощі, були у минулому році свої здобутки та радісні події.
Ми просимо Бога, аби він укріпив нас у вірі та єдності для перемоги у війні з агресором на Сході України та побудови щасливої та заможної країни. Нехай же святкова новорічна зірка осяє кожну оселю світлом добра та надії, укріпить вірою душі та зігріє любов'ю серця, додасть сил та натхнення на наполегливу працю заради наших дітей та онуків, заради нашого рідного краю, заради всієї України! Бажаємо, щоб святковий настрій зберігся у ваших серцях упродовж всього наступного року, а доля наділила вас і ваші родини міцним здоров'ям, особистим щастям, взаєморозумінням та оптимізмом. Щедрою на здобу піки хай буде життєва дорога, а в родині завжди панують злагода, любов і достаток. Божого благословення вам і вашим рідним!
З Новим роком, з новим щастям, дорогі земляки!



28.12.2017 16:43

ІНФОРМАЦІЯ про трудовий архів Кіцманського району |  Діяльність органів місцевого самоврядування
Наш район був одним із перших в області, де рішенням ХІ сесії районної ради ХХІV скликання від 24.02.2004 року № 201-11/04 створено трудовий архів Кіцманського району. На даний час в трудовому архіві зберігається 72 фонди загальною кількістю 11939 одиниць зберігання. Працівниками архіву наводяться такі архівні довідки як:
- довідка про трудовий стаж;
- довідка про суми нарахованої заробітної плати;
- довідка про помісячно відпрацьовані в/дні.
Також надаються архівні копії наказів з кадрових питань, книг обліку трудового стажу і заробітку колгоспника, особових карток форми Т-2 і т.д.
Трудовий архів забезпечує для громадян України, іноземців та осіб без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, вільний доступ до документів з відкритою інформацією. Заповнивши заяву-анкету, Ви отримуєте право на перегляд, опрацювання архівних документів під наглядом працівників архіву.
Для громадян, які ще не скористалися послугами трудового архіву повідомляємо, що ми знаходимося в м.Кіцмань по вул.Українська 53, (колишній адмінбудинок міжколгоспбуду). Наш телефон 2-20-16. Наша електронна адреса: maria-arhiv@ukr.net
Прийом відвідувачів проводиться щоденно (крім суботи і неділі) з 9 до 18 год., обідня перерва з 13 до 14 год. Ми завджи готові Вам допомогти!
У разі, якщо документи потрібної вам установи не перебувають у нас на збереженні, працівниками архіву надуються консультації щодо місцезнаходження затребуваних документів.


26.12.2017 16:40

Захист прав застрахованих осіб – пріоритетний напрямок роботи пенсійної служби Буковини |  Повідомлення Пенсійного фонду
Працівники пенсійної служби Буковини постійно дбають про недопущення порушення недобросовісними роботодавцями прав найманих працівників. Фахівці юридичного управління спільно із судовими інстанціями здійснюють копітку роботу щодо стягнення з підприємств-боржників заборгованості до бюджету Фонду.
Зокрема, з початку 2017 року до суду подано 284 позови щодо стягнення такої заборгованості на загальну суму 2,2 млн. грн., досягнуто задоволення судом 1,7 млн. грн. позовних вимог та надійшло в рахунок погашення боргу 1,6 млн. грн. В добровільному порядку боржники сплатили 0,2 млн. грн. Тих же, хто не виконує рішення суду про стягнення боргу на користь Пенсійного фонду, чекає зустріч з органами державної виконавчої служби, на котрих покладено обов’язок стягувати борг в примусовому порядку.


20.12.2017 10:37

Вічна пам'ять |  Слово на спомин
Вічна пам Кіцманська районна рада з глибоким сумом сповіщає, що 20 грудня 2017 року внаслідок важкої хвороби передчасно відійшла у вічність Лисюк Ольга Денисівна - головний спеціаліст відділу організаційно-аналітичної роботи районної ради.
Висловлюємо щирі співчуття родині покійної, поділяємо їх горе.
Світла пам’ять про неї назавжди збережеться в наших серцях.
Вічна пам’ять!


19.12.2017 16:29

Розпорядження Про скликання позачергової ХХ сесії районної ради VІІ скликання  |  Діяльність органів місцевого самоврядування
Керуючись ст.55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», скликати позачергову ХХ сесію районної ради VІІ скликання 22 грудня 2017 року о 10 годині ранку в сесійному залі районної ради за адресою: м.Кіцмань, вул.Незалежності, 83.
На розгляд сесії винести такі питання:
1. Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік.
2. Про районний бюджет на 2018 рік
3. Інші
На сесію запросити: голову та заступників голови райдержадміністрації, начальників управлінь та відділів райдержадміністрації, голів рад ОТГ, селищного та сільських голів, керівника місцевої прокуратури, голову Кіцманського районного суду, начальників: Кіцманського районного відділення СБУ, Кіцманського відділу поліції Головного управління Національної поліції, районного відділу УДСНС України в Чернівецькій області, Кіцманської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби в Чернівецькій області; військового комісара Кіцманського об’єднаного районного військового комісаріату, керівників політичних партій та громадських формувань, працівників районної газети «Вільне життя», районного радіомовлення, виконавчий апарат районної ради.


19.12.2017 16:14

Відомості про застраховану особу, що підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню зберігаємо 75 років |  Повідомлення податкової інспекції
У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області нагадують, що згідно з ст. 13 розділу І Закону України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» термін зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не меншим від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері.
Разом з тим статтею 8 Закону України від 16 липня 1999 року №996-XІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що на власника або уповноважений орган (посадову особу), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів, покладено відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років.
Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів затверджений наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 №578/5 (далі - Перелік №578/5).


19.12.2017 14:06

До «пенсійного кошика» надійшло 1643,8 млн.грн. |  Повідомлення Пенсійного фонду
До «пенсійного кошика» надійшло 1643,8 млн.грн. З початку року до бюджету Пенсійного фонду України в Чернівецькій області надійшло власних доходів в сумі 1643,8 млн. грн., що на 59% більше, ніж у січні-листопаді 2016 року. Такому зростанню надходжень сприяли законодавчі зміни, пов’язані з підвищенням рівня мінімальної заробітної плати, а також тривала і плідна співпраця пенсійної служби краю з органами влади і місцевого самоврядування, контролюючими органами та соціальними партнерами щодо вжиття заходів до роботодавців, які порушують мінімальні соціальні гарантії працюючих.
Крім того, вдалося досягти скорочення заборгованості зі сплати страхових внесків порівняно з початком року на 1,1 млн. грн.
Усі кошти спрямовано на пенсійні виплати громадянам краю.


18.12.2017 16:42

Керуючий справами районної ради взяла участь в тренінгу для працівників уповноважених підрозділів з питань запобігання корупції |  Діяльність органів місцевого самоврядування
Керуючий справами районної ради взяла участь в тренінгу для працівників уповноважених підрозділів з питань запобігання корупції 14 грудня Національне агентство з питань запобігання корупції в межах реалізації Закону України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014–2017 роки» органзувало тренінг «Окремі превентивні антикорупційні механізми: засади антикорупційної політики в Україні, робота уповноважених підрозділів (осіб) з питань запобігання та виявлення корупції, спеціальна перевірка, захист викривачів».
У тренінгу взяла участь Довбенчук Н.Ю. - керуючий справами районної ради, а також працівники уповноважених підрозділів з питань запобігання та виявлення корупції обласних, районних, державних адміністрацій Західного регіону України.
Під час тренінгу особливу увагу зосередили на розгляді питань, які стосувались основних засад антикорупційної політики в Україні.
Окрім того, присутніх ознайомили з порядком проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, що передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, окремим аспектам функціонування уповноважених підрозділів (осіб) з питань запобігання та виявлення корупції та проблемам пов’язаним із правами викривачів корупції та гарантії їх захисту за законодавством України.
Тренінг відбувся за підтримки Програми розвитку ООН в Україні та Міністерства закордонних справ Данії.


18.12.2017 10:33

Оголошення районної ради |  Діяльність органів місцевого самоврядування
Районна рада оголошує конкурс на здачу в оренду приміщення дзеркальної зали Кіцманського районного будинку народної творчості та дозвілля для занять спортивно-бальними танцями за адресою м. Кіцмань, вул. Незалежності,42.
Умови конкурсу:
Дотримання вимог експлуатації об’єктів (утримання приміщень в належному стані у відповідності до призначення об’єктів оренди), забезпечення пожежної безпеки;
Ознайомитись з об’єктом оренди можна буде 11 та 18 січня 2018 року з 1000 до 1300 за адресою м. Кіцмань, вул. Незалежності, 42.
Прийом заяв на конкурс проводиться районною радою за адресою м. Кіцмань, вул. Незалежності, 83, приміщення районної ради каб. № 35 протягом 25 робочих днів з дня опублікування оголошення до 1815 год. 23.01.2018 року.
У разі надходження на конкурс двох і більше заяв конкурс буде проводитись 25.01.2018 року об 1100 в приміщенні районної ради каб. № 18 (мала зала)
За інформацією щодо проведення конкурсу звертатись в районну раду вул. Незалежності, 83 каб. №35, тел.2-20-26.


18.12.2017 10:31

Оголошення районної ради |  Діяльність органів місцевого самоврядування
Районна рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки приміщення дзеркальної зали Кіцманського районного будинку народної творчості та дозвілля за адресою м. Кіцмань, вул. Незалежності, 42.
Ознайомитись з об’єктом оцінки можна буде 04 та 11 січня 2018 року з 1000 до 1300 за адресою м. Кіцмань, вул.Незалежності, 42.
Прийом заяв на конкурс проводиться районною радою за адресою м. Кіцмань, вул. Незалежності, 83, приміщення районної ради каб. № 35 протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення до 1815 год. 15.01.2018 року.
У разі надходження на конкурс двох і більше заяв конкурс буде проводитись 18.01.2018 р. об 1100 в приміщенні районної ради каб. № 18 (мала зала).
За інформацією щодо проведення конкурсу звертатись в районну раду вул. Незалежності, 83 каб. № 35, тел. 2-20-26.


Tеми