Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація
  • SiteHeart

Хотинський район

Новини

21.12.2017 14:31

Повідомляє Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області  |  Повідомлення податкової інспекції

Платниками Новоселицької ОДПІ сплачено майже 158 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб

За 11 місяців 2017 року до Зведеного бюджету від бізнес-спільноти Новоселицької ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області надійшло 157706,3  тис. грн. податку на доходи фізичних осіб, що на 57375,8 тис. грн. більше відповідного періоду минулого року. Про це повідомила в.о. начальника Новоселицької ОДПІ Анжела Паскар.

Зокрема, місцеві бюджети Новоселиччини, Герцаївщини та Хотинщини отримали 117732,7 тис. грн. податку, що  відповідно на 42484,8 тис. грн. перевищує минулорічні показники. До державного бюджету надійшло 39973,6 тис.грн., що на 14891,0 тис.грн. більше, ніж торік.

За словами Анжели Василівни, частка сплаченого ПДФО у загальній сумі надходжень податків і зборів до місцевих бюджетів складає 57 відсотків. Тому, Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області наголошує, що  громадянам слід завжди пам’ятати, що сплата податку на доходи фізичних осіб – це внесок у розвиток місцевої громади, а сумлінне оформлення трудових відносин з найманими працівниками – це гарантії їх соціальної захищеності.

Цьогоріч власний податковий номер

отримали понад 8 тисяч громадян

«За 11 місяців поточного року в Центрі обслуговування платників Новоселицької ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області реєстраційний номер облікової картки платника податків отримали 8404 мешканці Новоселиччини, Герцаївщини та Хотинщини.» - повідомила в.о. начальника Новоселицької ОДПІ Анжела Паскар.

Посадовиця зазначила, для того, щоб уперше отримати реєстраційний номер - громадянин особисто (або через представника) подає до органу фіскальної служби облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР, яка є водночас заявою для реєстрації. Також необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу, який містить необхідні для реєстрації реквізити, а саме: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату та місце народження, місце проживання, громадянство.

«Якщо необхідно внести зміни, наприклад у разі зміни прізвища, імені, або адреси, то реєстраційний номер залишається незмінним, - змінюється лише нові дані на бланку. У такому випадку громадянину необхідно звернутися до податкової інспекції з оригіналом паспорта (зі зміненим прізвищем, іменем, або ж адресою) та заповнити форму 5 ДР (внесення змін персональних даних)», - зазначила Анжела Василівна.

Для отримання номера облікової картки неповнолітнім заповнити заяву може один із батьків при наявності свідоцтва про народження дитини та власного паспорта, що посвідчує його особу.

Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) у Новоселицькій ОДПІ можна отримати за адресами:

1) Новоселицька  ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області:  60300, м.Новоселиця, вул. Центральна,108, телефони: (03733) 5-00-78 факс  – (03733) 5-00-78;

2) Герцаївське відділення Новоселицької ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області: 60500, м.Герца, вул. Центральна,41,  телефони – (3740) 2-17-59;

3) Хотинське відділення Новоселицької ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області:  60000, м. Хотин, вул. Свято-Покровська, 11а,  телефони: (03731) 2-17-43.

 

Новоселицька ОДПІ: з 01 січня 2018 року мінімальний єдиний внесок для платників єдиного податку першої групи встановлюється на рівні, що й для інших платників

Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області звертає увагу платників єдиного податку першої групи, що з 01 січня 2018 року виключається норма, якою передбачалось, що підприємці - платники єдиного податку першої групи сплачували єдиний внесок у розмірі 0,5 мінімального страхового внеску (абз. 2 п. З ст. 7 Закону «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»).

Для платників, які обрали спрощену систему оподаткування, єдиний внесок нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом.

При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п. 3 ст. 7 Закону «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» в редакції з 01 січня 2018 року)

Отже, з нового року мінімальний єдиний внесок для платників єдиного податку першої групи встановлюється на рівні, що й для інших платників, які обрали спрощену систему оподаткування – як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) (тобто 22% від мінімальної заробітної плати).

Зазначена норма передбачена п. 22 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від № 2148-УІІІ 03.10.2017 року, яким внесено зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»№ 2464-УІ від 08.07.2010 року.

Впрожовж якого терміну  податковий агент  перераховує ПДФО до бюджету з виплачених доходів?

 

Фахівці Новоселицької ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області зазначають, що відповідно до п. п. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в ст. 167 ПКУ.

Згідно з п. п. 168.1.2 п. 168.1 ст. 168 ПКУ податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.

Відповідно до п. п. 168.1.4 п. 168.1 ст. 168 ПКУ якщо оподатковуваний дохід надається у не грошовій формі чи виплачується готівкою з каси податкового агента, податок сплачується (перераховується) до бюджету протягом трьох банківських днів з дня що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).

Враховуючи вищевикладене, податок на доходи фізичних осіб сплачується податковими агентами під час виплати оподатковуваного доходу платнику податку або у разі виплати доходу готівкою з каси чи у не грошовій формі, протягом трьох банківських днів з дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).

 

Відомості  про застраховану особу, що підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню зберігаємо 75 років

 

У Новоселицькій ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області нагадують, що згідно з ст. 13 розділу І Закону України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» термін зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не меншим від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері.

Разом з тим статтею 8 Закону України від 16 липня 1999 року №996-XІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що на власника або уповноважений орган (посадову особу), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів, покладено відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років.

Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів затверджений наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 №578/5 (далі - Перелік №578/5).

Відповідно до ст. 678 п. 7.1 глави 7 розділу І Переліку №578/5 строк зберігання відомостей про застраховану особу, що підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (з 2011 року – Звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованих страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (персоніфікований облік)) становить 75 років.

 

 

Закрили об’єкт оподаткування – подайте форму 20-ОПП

 

Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області зазначає, що згідно з п. 8.1 розділу VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 (у редакції наказу Мінфіну від 22.04.2014 №462) (далі – Порядок), платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку у порядку, встановленому цим розділом.

Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

Платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати повідомлення за формою №20-ОПП засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством (п. 8.4 розд. VIII Порядку).

При закритті об’єкта оподаткування, об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням або через який провадиться діяльність, у тому числі внаслідок припинення діяльності платника податків, повідомлення за формою №20-ОПП подається з оновленою інформацією про такий об’єкт, при цьому розділ 3 повідомлення за формою №20-ОПП заповнюється одним рядком наступним чином:

- у графі 2 «Код ознаки надання інформації» вказується значення «6 - закриття об’єкта оподаткування»;

- графи 3-10 заповнюються згідно з пам’яткою для заповнення розділу 3 повідомлення за формою № 20-ОПП, передбаченою у додатку до повідомлення за ф. № 20-ОПП;

- графа 11 не заповнюється.

При закритті об’єкта оподаткування, об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням або через який провадиться діяльність, повідомлення за формою №20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування, який закрито, подається протягом 10 робочих днів після його закриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

Tеми