Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація
  • SiteHeart

Хотинський район

Новини

01.12.2017 08:44

Повідомляє Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області |  Повідомлення податкової інспекції

Для платників податків у Новоселицькій ОДПІ відбувся семінар

17 листопада 2017 року, у приміщенні Новоселицької ОДПІ відбувся загальний семінар для платників – юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Семінар відбувся за участі в.о. начальника ГУ ДФС у Чернівецькій області Івана Матіоса, начальника управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Чернівецькій області Наталії Сметанюк, начальника управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем ГУ ДФС у Чернівецькій області Людмили Буркатої,  заступника начальника управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Чернівецькій області Світлани Александрюк, заступника начальника відділу організації роботи ГУ ДФС у Чернівецькій області Марії Коцим’юк, в.о. начальника Новоселицької ОДПІ Анжели Паскар, заступника начальника Новоселицької ОДПІ Анжели Галкевич, начальника відділу податків і зборів з юридичних осіб Новоселицької ОДПІ Дмитра Одажіу. Крім того, на семінар завітав директор філії ДП «Сервісно- видавничий центр у Чернівецькій області» Вячеслав Загура.

Головними аспектами, висвітленими лекторами, стали система електронного адміністрування ПДВ, блокування реєстрації податкових накладних, критерії, оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в ЄРПН (СМ КОР) та особливості нарахування та сплати майнових податків до місцевих бюджетів.

Насамперед із вступним словом до присутніх звернулася в.о. начальника Новоселицької ОДПІ Анжела Паскар та в.о. начальника ГУ ДФС у Чернівецькій області Іван Матіос, які акцентували увагу присутніх на важливості інформування громадськості про порядок справляння податків і зборів, про останні зміни в податковому законодавстві, залучення платників до активних взаємовідносин з органами Державної фіскальної служби.

Людмила Бурката розповіла детально про питання пов’язані з блокуванням реєстрації податкових накладних, критерії, оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в ЄРПН (СМ КОР), податкові та бухгалтерські наслідки для покупця / продавця при блокуванні податкових накладних. Також, присутнім платникам податків надано практичні поради стосовно правильного формування пакету документів, достатніх для розблокування податкової накладної, та алгоритму дій платників у разі призупинення реєстрації накладних.

Наталія Сметанюк та Світлана Александрюк, звернули увагу суб’єктів господарювання на порядок дії платника у разі блокування податкової накладної та розповіли про порядок заповнення податкової накладної.

Значна увага була приділена також питанню сплати майнових податків до місцевих бюджетів. Анжела Галкевич звернула увагу платників на основні проблемні моменти при адмініструванні земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки.

У ході проведення семінару слухачі мали змогу отримати відповіді на актуальні питання безпосередньо від фахівців Головного управління ДФС у Чернівецькій області та Новоселицької ОДПІ.

Варто зазначити, що формат, у якому фахівці органів ДФС проводять семінар, є популярним серед платників податків, адже завдяки прямому спілкуванню між учасниками заходу, кожен може отримати відповідь на найактуальніші запитання.

 

Майнові податки поповнили скарбниці місцевих громад Новоселиччини, Герцаївщини та Хотинщини на 3,4 мільйони гривень

Протягом січня-жовтня 2017 року до місцевих бюджетів Новоселиччини надійшло 3368,6 тис. грн. від сплати майнових податків. Про це повідомила в.о. начальника Новоселицької ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області Анжела Паскар, надавши детальну інформацію щодо надходжень від сплати  трьох основних податків, які входять до складу податку на майно: податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, плати за землю  та транспортного податку. Зокрема, очільник фіскальної служби районів підкреслила, що жителям Новоселиччини, Герцаївщини та Хотинщини,  які мають у власності квартири, загальна площа яких перевищує 60 кв. метрів, або житлові будинки, загальною площею понад 120 кв. метрів, направлено майже 1545 податкових повідомлень-рішень про сплату податку на нерухомість. Сума нарахованого їм податку склала майже 583,6 тис. грн. Наразі місцеві бюджети вже отримали від фізичних осіб 757,5 тис. грн.. Від юридичних осіб – платників житлової нерухомості надійшло в поточному році 1979,1 тис.грн. даного платежу.

Що стосується плати за землю, то фізичним особам-власникам землі та орендарям земельних ділянок Новоселиччини, Герцаївщини та Хотинщини надіслано понад 48631 податкових повідомлень-рішень про сплату сум податку. З початку року від цієї категорії платників до місцевих бюджетів області надійшло майже 15670,9 тис. грн. плати за землю. Юридичними особами власниками земель сплачено 15014,8 тис.грн. земельного податку.

 Власники автівок класу «люкс» сплачують ще один майновий податок - транспортний податок. Платниками транспортного податку є громадяни, які мають у власності легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів  мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового року (понад 1,2 млн. грн.). Ставка податку встановлена в розмірі 25 000 грн. за кожен такий автомобіль в розрахунку на календарний рік.

     Платниками транспортного податку є 13 жителів трьох районів. За 10 місяців поточного року  від цієї категорії платників до бюджету надійшло 211,6 тис. грн. цього податку. Крім цього, юридичні особи – власники таких транспортних засобів сплатили до місцевих бюджетів 52,1 тис. гривень.

Громадянам, які отримали податкові повідомлення-рішення з податку на нерухомість, плати за землю та транспортного податку, необхідно сплатити нараховані суми протягом 60 днів з дня його отримання. У разі порушення термінів сплати податку, до платників застосовуватимуться фінансові санкції у вигляді штрафу у сумі від 10 до 20% несвоєчасно сплаченої суми податку.

 

Фізичні особи - підприємці, призвані до Збройних сил України у зв’язку з мобілізацією, звільняються від сплати єдиного внеску

 

Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецький області повідомляє, ща у частині другій ст. 2 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) зазначено, що виключно Законом № 2464 визначаються принципи збору та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ), платники ЄВ, порядок нарахування, обчислення та сплати ЄВ. Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на зазначені відносини лише у випадках, передбачених Законом № 2464, або в частині, що не суперечить Закону № 2464 (частина перша ст. 2 Закону № 2464).

Відповідно до п. 9 прим. 2 частини другої розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2464 під час особливого періоду, визначеного Законом України від 21 жовтня 1993 року № 3543-ХІІ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» із змінами та доповненнями, платники ЄВ, зокрема ФОП, призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, на весь строк їх військової служби звільняються від виконання своїх обов’язків, визначених п. 2 ст. 6 Закону № 2464, якщо вони не є роботодавцями.

Підставою для такого звільнення є заява ФОП та копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які подаються до органу доходів і зборів такою особою протягом 10 днів після її демобілізації. Якщо демобілізована ФОП перебуває на лікуванні (реабілітації) у зв’язку з виконанням обов’язків під час мобілізації, заява і копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, подаються протягом 10 днів після закінчення її лікування (реабілітації).

Пункт 9 прим. 2 частини другої розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2464 застосовується з першого дня мобілізації, оголошеної Указом Президента України від 17 березня 2014 року № 303 «Про часткову мобілізацію», затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про часткову мобілізацію», та протягом усього особливого періоду».

Згідно з абзацом другим п. 7 розд. ІV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449, мобілізовані підприємці на весь строк їх військової служби звільняються від виконання обов’язків платника ЄВ, якщо вони не є роботодавцями, з першого календарного дня місяця призову на військову службу під час мобілізації платника до останнього календарного дня місяця, в якому платника було демобілізовано або завершено його лікування (реабілітацію).

При цьому положення п. 9 прим. 2 частини другої розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2464 не містять норми щодо звільнення від сплати ЄВ ФОП, прийнятих на військову службу за контрактом.

Враховуючи наведене вище, ФОП, призвані до Збройних сил України у зв’язку з мобілізацією, на особливий період, у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, на весь строк їх військової служби звільняються від сплати ЄВ.

Водночас, ФОП, прийняті на військову службу за контрактом, не звільняються від сплати ЄВ за себе.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися уЗагальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 301.04.02)

 

Зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних набули чинності

 

Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецький області повідомляє, що 17.11.2017 набули чинності зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Зміни), затверджені наказом Міністерства фінансів України від 09.11.2017 №926 «Про затвердження Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.11.2017 за № 1382/31250 (далі – Наказ №926).

Зміни розроблено відповідно до п.74.2 ст.74 розділу, п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 розділу V Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

Змінами передбачено, що платник податку має право подати до ДФС України інформацію за встановленою формою щодо:

- видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

- кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;

- кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

Інформація за встановленою формою подається із поясненням платника податків, в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Інформація за встановленою формою із поясненням розглядається ДФС України протягом п’яти робочих днів, що настають за днем її отримання.

Крім того, Змінами визначено в яких випадках інформація за встановленою формою враховується автоматично системою Моніторингу та в яких випадках інформація за встановленою формою не враховується.

Наказ опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 17.11.2017 №90.

Tеми