Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація
  • SiteHeart

Хотинський район

Новини

30.08.2017 11:19

Повідомляюяє Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області |  Повідомлення податкової інспекції

Платники Новоселицької ОДПІ сплатили до бюджету

понад 135 тисяч гривень екологічного податку


Як повідомили в Новоселицькій ОДПІ ГУ ДФС в Чернівецькій області, впродовж січня-липня 2017 року суб’єкти господарської діяльності Новоселиччини, Герцаївщини та Хотинщини за забруднення навколишнього середовища перерахували до бюджету 135,5  тис. грн. екологічного податку. Це на 13,8 тис. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

На сьогодні платниками екологічного податку в податковій інспекції є майже 200 юридичних та фізичних осіб регіону, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними або пересувними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти чи розміщують відходи.

Нагадаємо, відповідно до Податкового кодексу України базовим податковим (звітним) періодом для  екологічного податку визначено календарний квартал.

Граничними термінами подання податкових декларацій та сплати податкових зобов'язань з екологічного податку вважаються за:

I квартал ц.р.: 10 травня та 19 травня 2017 року відповідно;

II квартал ц.р.: 9 серпня та 18 серпня 2017 року відповідно;

III квартал ц.р.: 9 листопада та 17 листопада 2017 року відповідно;

IV квартал ц.р.: 9 лютого та 19 лютого 2018 року відповідно.

Якщо платник екологічного податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву довільної форми про відсутність у нього у звітному році об'єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати Декларації відповідно до вимог Кодексу.

 

Дії платника податків на додану вартість у разі зупинення реєстрації ПН/ РК

Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області нагадує, що у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, платник податку має право подати (протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній) пояснення та копії документів, зазначені у пп. «в» пп. 201.16.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі — ПКУ).

 Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601. Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі.

До Повідомлення по кожній податковій накладній (!) в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за конкретним критерієм та бухгалтерську довідку з інформацією про наявність приміщень (власних, орендованих); виробничих потужностей (власних, орендованих); земельних ділянок (власних, орендованих); найманого персоналу (власного, за сумісництвом); доходу від проведення діяльності за попередній період; залишки готової продукції (найменування); залишки сировини (найменування).

При формуванні пакету документів — додатків до Повідомлення форми J(F)1360101 варто враховувати, що розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 мГб.

Завантажити електронні формати Повідомлення та додатки до нього можна через офіційний веб-портал ДФС, розділ «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Сформувати та направити Повідомлення з додатками можна:

 - через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua

 - через офіційний веб-портал ДФС України за допомогою безкоштовного програмного забезпечення ДФС та будь-якого програмного забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту) — за вибором платника самостійно на власний розсуд.

Перша квитанція, яку отримає платник після відправлення Повідомлення та додатку, підтверджує передачу платником документа в електронному вигляді, та у другій квитанції визначається статус документу (Прийнято/Не прийнято).

 

 

 

Понад 6 мільйонів гривень перерахували до місцевих бюджетів Хотинщини власники та орендарі земель

У січні-липні 2017 року власники та орендарі земель перерахували до місцевих бюджетів Хотинщини 6 089,2 тис. грн.. Порівняно з аналогічним періодом минулого року додатково мобілізовано 1103,3 тис. грн.. плати за землю.

«Таких результатів вдалося досягти за рахунок підвищення нормативно-грошової оцінки земель, залучення до оподаткування нових власників землі та землекористувачів, укладанню додаткових угод до діючих договорів оренди», - розповів в.о. заступника начальника – начальника Хотинського відділення Новоселицької ОДПІ ГУ ДФС в Чернівецькій області Вячеслав Гортопан. 

Переважну частину надходжень отримано від юридичних осіб, які сплатили 3257,4 тис. грн.. земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності. Це на 32% перевищує фактичні надходження за 7 місяців минулого року.

Фізичні особи перерахували до місцевих бюджетів 2831,8 тис. грн.. плати за землю, або на 13% більше, ніж у січні-липні минулого року.

Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області нагадує, що відповідно до Податкового кодексу України власники земельних ділянок та землекористувачі сплачують земельний податок з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою, а підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. 

 

Повідомлення повинне бути відправлене суб’єктом господарювання до органів ДФС до моменту фактичного допуску працівника до роботи

 

Наголошують у Новоселицькій ОДПІ Головного управління ДФС у Чернівецькій області. Відтак, статтею 24 Кодексу законів про працю України (КЗпПУ) визначено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому законодавством.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 17 червня 2015 року № 413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівник ана роботу». Постанова набрала чинності з моменту публікації в газеті «Урядовийкур’єр» № 115 (27.06.2015).

Відтак, Повідомлення повинне бути відправлене суб’єктом господарювання та отримано органами Державної фіскальної служби до моменту фактичного допуску працівника до роботи. Режим роботи робітника повинен підтверджуватися документально (режим роботи, графік роботи, табелі обліку робочого часу).

Всім роботодавцям слід пам’ятати, подавати повідомлення необхідно напередодні дня від дати початку роботи працівника, тобто дата наказу про прийняття працівника на роботу та дата початку роботи працівника не повинні співпадати.

 

Власники ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами можуть продавати «підакциз» лише кінцевим споживачам

Суб’єкт господарювання за наявності ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями має право реалізовувати такі товари лише громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання. Таку позицію ДФС України підтвердила в індивідуальній податковій консультації від 08.08.2017 р. № 1537/6/99-99-12-02-02-15/ІПК.

У консультації наголошують, що оптовою торгівлею є придбання товарів для наступної їх реалізації суб’єктам господарювання роздрібної торгівлі, іншим суб'єктам господарювання.

Документальному оформленню товарних операцій передує укладання договорів. Договір поставки (купівлі-продажу) є основним правовим документом, який визначає права та обов’язки постачальників і покупців. Його основні реквізити — найменування сторін, найменування і кількість товарів, сума, строки постачання, умови приймання, порядок розрахунків, відповідальність сторін за порушення договірних зобов’язань.

Якщо суб’єкт господарювання, що має ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, реалізував ці товари іншому суб’єктові господарювання, який має ліцензію на роздрібну торгівлю, й оформив документи як під час відвантаження алкогольних напоїв для подальшої реалізації, до нього застосовують фінансові санкції як за оптову торгівлю алкогольними напоями без відповідної ліцензії. Під відвантаженням алкогольних напоїв для подальшої реалізації розуміють оформлення видаткових накладних, податкових накладних, а також товарно-транспортних накладних за формою № 1-ТН/алкогольні напої.

 

При нарахуванні доходу фізичній особі подається податковий розрахунок за формою N 1ДФ

 

Нагадують фахівці Новоселицької ОДПІ Головного управління ДФС у Чернівецькій області. Так, особи, які мають статус податкових агентів, зобов'язані подавати у строки, встановлені для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми, утриманого з них податку (податковий розрахунок за формою N 1ДФ) до контролюючого органу за місцем свого розташування.

Порядок заповнення та подання Податкового розрахунку за формою N 1ДФ затверджено наказом МФУ від 13.01.2015 N 4.

Дія Порядку поширюється на податкових агентів, які нараховують (виплачують, надають) доходи фізичній особі та/або зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок на доходи фізичних осіб до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, а також військовий збір.

При цьому, Порядком не передбачено відображення інформації щодо нарахованих (виплачених) доходів на користь юридичних осіб.

Зазначена норма передбачена п. 176.2 "б" ст. 176 Податкового кодексу України.

 

Консультують фахівці Чернівецької митниці ДФС

 

Запитання: які документи необхідно мати на транспортний засіб, право власності на який належить іншій особі (юридичній або фізичній), при тимчасовому виїзді за кордон?

Відповідь: Особливості тимчасового вивезення (пересилання) громадянами-резидентами товарів (у тому числі транспортних засобів особистого користування) за межі митної території України визначені ст. 372 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями, відповідно до якої тимчасове вивезення за межі митної території України транспортних засобів особистого користування здійснюється без надання контролюючому органу зобов’язання про зворотне ввезення.

Порядок допуску транспортних засобів (далі – ТЗ) до поїздки за кордон регламентовано пунктами 50-55 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року № 1388, зі змінами (далі – Порядок 1388).

Відповідно до Порядку 1388 до поїздки за кордон допускаються ТЗ, на які видані реєстраційні документи відповідно до Конвенції про дорожній рух від 1968 року та номерні знаки, серіям яких присвоєні літери латинського алфавіту.

Зокрема, згідно з п. 51 Порядку 1388 у разі відсутності права власності на ТЗ оформлення документів для поїздок за кордон здійснюється на підставі заяви власника ТЗ або документів, що підтверджують право користування і (або) розпорядження ТЗ. Особам, що здійснюють поїздку за кордон, на період поїздки за їх бажанням видаються свідоцтва про реєстрацію на їх ім’я. Свідоцтво про реєстрацію, видане на ім’я власника ТЗ, і документи, які підтверджують право користування і (або) розпорядження ТЗ, зберігаються у відповідних територіальних органах з надання сервісних послуг МВС (далі - сервісні центри МВС).

 Видане на період поїздки за кордон свідоцтво про реєстрацію підлягає поверненню відповідному сервісному центру МВС не пізніше ніж протягом 10 днів після повернення з-за кордону.

У пункті пропуску через державний кордон України громадянин, який переміщує ТЗ, власником якого є інша особа (юридична або фізична), подає контролюючому органу такі документи: свідоцтво про реєстрацію, видане на ім’я власника ТЗ, разом з документом, що підтверджує право користування і (або) розпорядження цим ТЗ, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ на ім’я особи, яка здійснює поїздку за кордон, видане сервісним центром МВС за бажанням цієї особи на період поїздки. Документ, що підтверджує право користування і (або) розпорядження ТЗ, не подається, якщо ТЗ, який належить декільком фізичним або юридичним особам (що підтверджується відповідним записом у свідоцтві про реєстрацію ТЗ згідно із п. 6 Порядку 1388), тимчасово вивозиться за межі митної території України одним із співвласників такого ТЗ.

Форми документів, що підтверджують право користування і (або) розпорядження ТЗ, і вимоги щодо їх посвідчення визначені Цивільним кодексом України від 16 січня 2003 року № 435-IV зі змінами та Законом України «Про нотаріат» від 2 вересня 1993 року № 3425-XII зі змінами.

ТЗ, на яких власники виїжджають за кордон, повинні мати розпізнавальний знак України. Власники таких ТЗ перед виїздом зобов’язані укласти договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності власників ТЗ.

ТЗ, на які згідно із законом встановлено тимчасову заборону на зняття з обліку (крім ТЗ, придбаних у розстрочку та зареєстрованих відповідно до п. 25 Порядку 1388), до поїздок за кордон не допускаються.

Tеми