Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація
  • SiteHeart

Хотинський район

Новини

03.08.2017 12:14

Повідомляє Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області |  Повідомлення податкової інспекції

НОВОСЕЛИЦЬКА ОДПІ ПРОСИТЬ ПРАЦІВНИКІВ КОНТРОЛЮВАТИ СВІЙ СТРАХОВИЙ СТАЖ

 

Як ноголошують у Новоселицькій ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецький області, важливим питанням сьогодення для українців є наявність страхового стажу у найманого працівника. А це можливо лише при отриманні легальної заробітної плати та оформлення трудових відносин відповідно вимог чинного законодавства.
         Страховий стаж – це ключова категорія, необхідна для призначення та розрахунку розміру соціальних виплат громадянам.


         Страховий стаж обчислюється за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що ведуть органи Пенсійного фонду України.


        Слід пам’ятати, що страховий стаж – період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачуються страхові внески (нею, роботодавцем) на страхування в сумі не менше мінімального.


       З 01 січня 2000 року, якщо відомості в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні, стаж не зараховується навіть за наявності записів у трудовій книжці. Тому, якщо виникають сумніви щодо легальності отриманої заробітної плати та відрахувань єдиного внеску потрібно звертатись до органів Пенсійного фонду для отримання наявної інформації в своїй обліковій картці застрахованої особи.


       Фіскали попереджують, що за порушення законодавства про працю ст. 265 КЗпП передбачено фінансову відповідальність.


       Так, юридичні та фізичні особи – підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати ( у 2017р. – 96 000 грн), встановленої законом на момент виявлення порушення за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення у разі:


- фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту);


- оформлення працівника на неповний робочий час у разі виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві;


- виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування та податків.

         Податківці просять працівників контролювати свій страховий стаж  та у разі використання вашої праці з порушеннями законодавства повідомляти Новоселицьку ОДПІ.

 

Повідомте податкову інспекцію про прийняття працівника на роботу

 

Згідно поданих звітів у платників податків, що підконтрольні Новоселицької  ОДПІ прийнято 445 повідомлень про прийняття працівника на роботу в установленому порядку.

Для деяких платників актуальним залишається питання своєчасного повідомлення роботодавцем про прийняття працівника на роботу до початку роботи працівника. 

Адже в Україні працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та інформуванням фіскальної служби про прийняття працівника на роботу. Це передбачено ст. 24 Кодексу законів про працю України.

Форма та особливості подання повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413. Подається таке повідомлення роботодавцем до податкової інспекції за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів: засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб; на паперових носіях разом із копією в електронному вигляді; а паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Податківці наголошують, (саме це викликає найбільше питань) –повідомлення роботодавець подає в обов’язковому порядку і за зовнішніх, і за внутрішніх сумісників.

Не подається повідомлення: 

- за осіб, що надають послуги за цівільно правовими договорами;

- за практикантів та стажистів (без укладання трудового договору) 

 

Порядок розгляду скарг щодо відмови у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування

 

Новоселицька ОДПІ повідомляє, що 14 липня 2017 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року №485, якою затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Далі – Порядок). Ця Постанова опублікована в газеті «Урядовий кур'єр» від 14.07.2017 № 129.

Порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Скарги подаються платником податку на додану вартість до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі коли останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених пунктом 102.6 статті 102 Податкового  кодексу України (далі – ПКУ).

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного пунктом 56.23 статті 56 ПКУ, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних / розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог пункту 2001.3 статті 200 ПКУ.

 

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису з 10 липня 2017 року

 

Новоселицька ОДПІ Головного управління ДФС у Чернівецький області повідомляє, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 № 88 "Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису" затверджено нові форми реєстраційних документів:

Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;

Реєстраційна картка (для юридичної особи);

Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця);

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року.

Довідково: переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі"Реєстрація користувачів" на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС  www.acskidd.gov.ua.  

Tеми