Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація
  • SiteHeart

Хотинський район

Новини

08.06.2017 15:38

Повідомляє Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області |  Повідомлення податкової інспекції

У разі наявності у платника податків податкового боргу не можна перейти на спрощену систему оподаткування

 

Як провідомили у Новоселицької ОДПІ, з початку року  податківцями відмовлено у реєстрації платником єдиного податку 6 Новоселицьким підприємцям у зв’язку з наявністю боргу та анульовано  реєстрацію платником єдиного податку одне підприємство у зв’язку з наявністю боргу більше двох послідовних кварталів.

Не можуть бути платниками єдиного податку першої-третьої груп, зокрема, платники податків, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

Отже однією з умов переходу на спрощену систему оподаткування (до 1-3 груп єдиного податку) є відсутність у юридичної особи чи фізичної особи-підприємця податкового боргу на день подання до фіскального органу заяви за формою, затвердженою наказом МФУ від 20.12.11 року № 1675.

Нагадуємо, що податковий борг – це сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений Податковим кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному Податковим кодексом.

Пеня – це сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов'язань у встановлених Податковим кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки.

Зазначена норма передбачена п.п. 14.1.162, п.п. 14.1.175 ст. 14 та п.п. 291.5.8 ст. 291 Податкового кодексу України.

Також податківці нагадують, що відповідно до пп.298.1.4 Податкового кодексу України  суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм Кодексу, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року. Відповідно для переходу на спрощену систему у III кварталі необхідно подати заяву до 15 червня.

Новостворені суб’єкти господарювання, які протягом 10 днів з дня державної реєстрації подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для III групи, яка не передбачає сплату ПДВ, вважаються платниками єдиного податку з дня їх державної реєстрації.

Платники Новоселицької ОДПІ збільшили надходження до бюджетів різних рівнів на 34,6 мільйона гривень

 

Протягом січня-травня 2017 року платники податків Новоселицької ОДПІ спрямували до бюджетів всіх рівнів 133,3 мільйони гривень податкових платежів, що на 34,6 мільйона гривень більше аналогічного періоду минулого року, в тому числі платники  Новоселицького  району збільшили надходження на 15,5 мільйона гривень, Хотинського району - на 12,2 мільйона гривень та Герцаївського  району майже на 7 мільйонів гривень.

«Ріст надходжень до бюджетів досягнуто завдяки підвищенню якості адміністрування податкових платежів та належному рівню податкового супроводу сумлінного бізнесу. Варто відзначити, що електроні сервіси ДФС, що передбачають значно менші витрати часу на виконання податкових зобов’язань, стали звичною практикою для більшості представників підприємництва», - зазначає в.о. начальника Новоселицької ОДПІ Головного управління ДФС у Чернівецької області Анжела Паскар

Електронний формат спілкування фіскалів з платниками виключає суб’єктивні чинники, відтак - унеможливлює корупційні прояви.

«Приємно відзначити, що переваги електронного формату подання звітності та отримання послуг отримують позитивну оцінку представників підприємництва. Отож, у своїй роботі ОДПІ максимально наближається до врахування побажання бізнесу - без прямого контакту з посадовцями отримувати довідки   та виконувати зобов’язання перед бюджетом швидко», - підсумувала Анжела Паскар. 

Стан розгляду письмових звернень в Новоселицькій ОДПІ

 

Як повідомили у Новоселицькій ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецький області, протягом січня-травня цього року до податківців  надійшло 13 письмових зверненнь. Серед листів – 12 заяв та 1 колективне зверненя.

Із загальної кількості отриманих ОДПІ письмових звернень найбільше (а це 8 звернень) надійшло від мешканцев Новоселицького району решта 5 звернень від фізичних осіб Хотинщини.

Серед авторів письмових звернень є 1 пенсіонер, 1 підприємець, а по 19 громадянах соціальний стан авторів звернень не визначено в тому числі по 9 особам яки підписали колективне звернення.

За тематикою 11 звернень (84%) стосувалися відмови реєстрації у державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, колективне звернення стосувалося перевірки стихійного ринку та 1 звернення передбачало  повернення коштів.

Всі отримані письмови зверненя розглянуто у встановлений законом термін. За результатами розгляду 1 зверненя вирішено позитивно,  по 12 зверненнях надано роз’яснення.

Скарги на недоліки у роботі та корупційні дії працівників Новоселицької ОДПІ не надходили.

 

Окремі питання застосування реєстратора розрахункових операцій

 

Новоселицька ОДПІ Головного управління ДФС у Чернівецький області інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 17.05.2017 №226/6/99-99-14-05-01-14/ІПК (далі – лист ДФС №226) надала роз’яснення щодо окремих питань при здійснені господарської діяльності з застосуванням реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО), а саме, чи зобов’язаний суб’єкт господарювання, у разі якщо протягом дня не здійснювались розрахункові операції, а проведена операція «службове внесення», «службове винесення готівки» або «нульовий чек», друкувати фіскальний звітний чек, та яка відповідальність за не роздрукування такого чеку?

Так, Законом України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон №265) визначаються правові засади застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Зокрема, статтею 2 Закону №265 визначено, що розрахункова операція – це приймання від покупця готівкових коштів,  платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), а у разі застосування банківської платіжної картки – оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця, оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.

Пунктом 9 ст.3 Закону №265 передбачено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або у безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані щоденно друкувати на РРО (за винятком  автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій.

Враховуючи зазначене, у разі якщо суб’єктом господарювання протягом дня не здійснювались розрахункові операції, то фіскальний звітний чек друкувати не потрібно.

Окремо зазначаємо, що п.9 ст.17 Закону №265 визначено відповідальність за порушення вимог цього Закону: до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), застосовуються фінансові санкції у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – у разі неподання до органів державної податкової служби звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО по дротових або бездротових каналах зв’язку, у разі обов’язковості її подання.

  • Джерело: Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області

Tеми