Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Герцаївський район

Новини району ( Повідомлення податкової інспекції )

11.09.2018 16:16

Нові можливості «Електронного кабінету»
Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області звертає увагу, що платники ПДВ мають змогу скористатися новими сервісами в «Електронному кабінеті» (далі – Е-кабінет) під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК). Так, зокрема: - в Е-кабінеті є можливість подати письмові пояснення та копії документів до декількох ПН/РК, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН відображені однотипні операції. Однотипними операціями є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; - для уникнення помилок при складанні РК до ПН платники можуть скоритися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію щодо ПН з урахуванням всіх зареєстрованих до неї РК. Доступ до інформації надано у приватній частині («особистий кабінет») Е-кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку ПН відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї РК; - можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником ПДВ в ПН/РК, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних у звітному (податковому) періоді; - платники мають змогу скористатися Реєстром податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена (далі – Реєстр). Він розміщений у відкритій частині Е-кабінету. За допомогою цього сервісу платники мають можливість в он-лайн режимі переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених документів. Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК». Повідомляє Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області .


11.09.2018 16:15

На зміцнення оборони платники Новоселиччини, Хотинщини, Герцаївщини перерахували 11 мільйона гривень
Зазначену суму військового збору сплатили до державного бюджету суб’єкти господарювання та мешканці Новоселицького, Хотинського та Герцаївського районів за вісім місяців цього року. У порівнянні з минулорічним періодом надходження збору зросли на 19,1 відс. або 1774,4 тис. гривень. Варто відзначити позитивну динаміку надходжень військового збору. Якщо у січні 2018 року надійшло 819,1 тис. грн, то у серпні – 1170,2 тис. гривень. Нагадуємо, що платниками військового збору є громадяни – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за сплату збору до бюджету є податкові агенти - суб’єкти господарювання, що нараховують доходи на користь платника податків, а у випадках визначених законодавством - безпосередньо громадяни. Не сплачують військовий збір лише платники єдиного податку. Інформуємо: з 01 січня 2018 року розмір мінімальної заробітної плати становить 3723 гривні. Мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт), що є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників.


11.09.2018 16:13

До уваги платників податку на прибуток, які обирають ставку нуль відсотків!
Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області інформує, що відповідно до п. 44 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) на період до 31 грудня 2021 року застосовується ставка нуль відсотків для платників податку на прибуток (далі – платник податку), у яких річний дохід, визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період, не перевищує трьох мільйонів гривень та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як дві мінімальні заробітні плати, розмір якої встановлено законом, та які відповідають одному із таких критеріїв: а) утворені в установленому законом порядку після 1 січня 2017 року; б) діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує трьох мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила від п’яти до 20 осіб; в) які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до 1 січня 2017 року та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до трьох мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила від п’яти до 50 осіб. При цьому, якщо платники податку, які застосовують норми цього пункту, у будь-якому звітному періоді досягли показників щодо отриманого доходу, середньооблікової чисельності або середньої заробітної плати працівників, з яких хоча б один не відповідає критеріям, зазначеним у цьому пункті, то такі платники податку зобов’язані оподаткувати прибуток, отриманий у такому звітному періоді, за ставкою, встановленою п. 136.1 ст. 136 ПКУ. Одночасно, платник податку, має право застосовувати ставку податку на прибуток нуль відсотків, за умови, що діяльність, яку він здійснює, не належить до переліку видів діяльності, визначених пп. 2 п. 44 підрозділу 4 розділу XX ПКУ, щодо яких застосування ставки податку нуль відсотків заборонено. Отже, якщо платники податку, які застосовують норми п. 44 підрозділу 4 розділу ХХ ПКУ, у будь-якому звітному періоді досягли показників щодо отриманого доходу, середньооблікової чисельності або середньої заробітної плати працівників, з яких хоча б один не відповідає критеріям, зазначеним у цьому пункті, то такі платники податку зобов’язані оподаткувати прибуток, отриманий у такому звітному періоді, за ставкою, встановленою п. 136.1 ст. 136 ПКУ.


11.09.2018 16:12

Платники податків Новоселиччини, Хотинщини та Герцаївщини сплатили до зведеного бюджету понад 263 мільйонів гривень податків і зборів
За січень-серпень поточного року платники податків сплатили до зведеного бюджету 263060,9 тис. грн. податків та зборів, що на 42535,6 тис. грн. більше минулорічних надходжень. Із загальної суми платежів до Державного бюджету надійшло 94371,9 тис. грн., що на 20997,3 тис. грн. перевищує минулорічні показники. Місцеві бюджети поповнились на 168689,0 тис.грн., а це на 21538,3 тис.грн. більше, ніж у відповідному періоді 2017 року. Основними платежами у формуванні зведеного бюджету є: Податок на доходи фізичних осіб – 137340,2 тис. грн., якого надійшло на 26279,9 тис.грн. більше ніж за відповідний період минулого року; ПДВ – 40858,4 тис.грн. (плюс 11641,4 тис.грн.) від минулорічних надходжень; єдиний податок – 27398,5 тис.грн., що більше на 1986,5 тис.грн. від минулорічних надходжень; плата за землю – 26256,1 тис.грн., що більше на 1171,9 тис.грн. від минулорічних надходжень; податок на прибуток – 3762,0 тис.грн., (плюс 732,3 тис.грн.) від минулорічних надходжень; військовий збір – 11045,4 тис.грн., що на 1774,5 тис.грн. більше, ніж минулоріч. На соціальні гарантії та соціальний захист населення направлено 173601,8 тис. гривень єдиного внеску. Сума сплати на 33902,0 тис. гривень перевищила показник аналогічного періоду минулого року (на 24,3%).


29.08.2018 15:50

СТРОК ДАВНОСТІ ПРИ НАРАХУВАННІ ТА СПЛАТІ ЄДИНОГО ВНЕСКУ НА ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВЕ ДЕРЖАВНЕ СОЦІАЛЬНЕ СТРАХУВАННЯ НЕ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ
У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій област і роз’яснюють процедуру застосування штрафних санкцій за несвоєчасну сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок). Відповідно до п. 2 розд. VI Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 із змінами та доповненнями (далі – Інструкція № 449), у разі виявлення фіскальним органом своєчасно не нарахованих та/або не сплачених платником сум такий фіскальний орган обчислює суми єдиного внеску, що зазначаються у вимозі про сплату боргу (недоїмки), та застосовує до такого платника штрафні санкції у порядку і розмірах, визначених розд. VII Інструкції № 449. Згідно з п.п. 2 п. 2 розд. VІI Інструкції № 449 за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску до платників, визначених підпунктами 1–4 п. 1 розд. II Інструкції № 449, які допустили зазначене порушення у період до 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 10 відс. своєчасно не сплачених сум, а починаючи з 01 січня 2015 року та надалі, – у розмірі 20 відс. своєчасно не сплачених сум. При цьому складається рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за формою згідно з додатком 12 до Інструкції № 449. Розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних інформаційної системи фіскального органу. При застосуванні штрафів, зазначених у п.п. 2 п. 2 розд. VІI Інструкції № 449, приймається одне рішення на всю суму сплаченої (погашеної) недоїмки, незалежно від кількості випадків сплати за вказаний період. Підпунктом 5 п. 2 розд. VІІ Інструкції № 449 визначено, що за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею Сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відс. таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум. При цьому складається рішення про застосування штрафних санкцій за формою згідно з додатком 15 до Інструкції № 449. Розрахунок зазначеної штрафної санкції здійснюється за даними акта документальної перевірки платника єдиного внеску. На суму недоїмки платнику єдиного внеску нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу (п. 5 розд. VІІ Інструкції № 449). Нарахування пені починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно. Згідно з п. 7 розд. VІІ Інструкції № 449 рішення про нарахування пені та застосування штрафів, передбачених, зокрема, пп. 2 та 5 розд. VІІ Інструкції № 449, за наслідками розгляду акта та інших матеріалів про порушення приймає начальник відповідного фіскального органу або його заступник. Рішення приймається за встановленою формою у двох примірниках. Перший примірник рішення протягом трьох робочих днів із дня його винесення надсилається платнику у порядку, встановленому для надсилання вимог, або вручається підпідпис керівнику або головному бухгалтеру платника, банку чи фізичній особі – платнику єдиного внеску. Другий примірник залишається в фіскальному органі. Надіслані (вручені) рішення про застосування фінансових санкцій реєструються в журналі обліку рішень за формою згідно з додатком 19 до Інструкції № 449. Нумерація рішень провадиться в журналі, починаючи з першого номера, у межах календарного року. Рішення про нарахування пені та застосування штрафів вважається надісланим (врученим) юридичній особі або відокремленому підрозділу, якщо його передано службовій особі такого платника єдиного внеску підпідпис або надіслано листом з повідомленням про вручення. Рішення про застосування штрафів вважається надісланим (врученим) фізичнійособі, якщо його вручено особисто такій фізичній особі або її законному представникові чи надіслано листом на її адресу за місцем проживання або останнього відомого її місця перебування з повідомленням про вручення. Якщо платник на день надсилання йому фіскальним органом рішення про нарахування пені та застосування штрафів не повідомив в установленому порядку про зміну місцезнаходження (місця проживання), рішення вважається належним чином врученим навіть у разі його повернення як такого, що не знайшло адресата. У разі коли неможливо вручити платнику єдиного внеску рішення про нарахування пені та застосування штрафів поштою у зв’язку з його відсутністю за місцезнаходженням (службових осіб платника єдиного внеску за його місцезнаходженням), відмовою службових осіб платника єдиного внеску прийняти рішення, рішення про нарахування пені та застосування штрафів вважається врученим платнику єдиного внеску у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення. Частиною п’ятнадцятою ст. 25 Закону Українивід 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та пп. 10 та 11 розд. VІІ Інструкції № 449 встановлено, що рішення контролюючого органу про нарахування пені та/або застосування штрафів є виконавчим документом. У разі якщо платник ЄВ чи банк отримали рішення про нарахування пені та/або застосування штрафів і не сплатили зазначені в них суми протягом десяти календарних днів, а також не оскаржили це рішення чи не повідомили у цей строк відповідний контролюючий орган про його оскарження, таке рішення передається для виконання органу державної виконавчої служби або до органів Казначейства. Суми штрафів та нарахованої пені, застосованих за порушення порядку та строків нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску, стягуються в тому самому порядку, що і суми недоїмки із сплати єдиного внеску (п. 12 розд. VІІ Інструкції № 449). Суми штрафів та нарахованої пені включаються до вимоги про сплату недоїмки, якщо їх застосування пов’язано з виникненням та сплатою недоїмки. Строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені не застосовується (п. 13 розд. VІІ Інструкції № 449)


29.08.2018 15:44

ПОДАННЯ ЗАКЛЮЧНОЇ ЗВІТНОСТІ ДО ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ПРИ ДЕРЖРЕЄСТРАЦІЇ ПРИПИНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ УМОВОЮ
В який термін ФОП подають звіт та сплачують ЄВ у разі припинення підприємницької діяльності? Відповідно до п.п. 3 п. 1 розд. ІІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 із змінами і доповненнями (далі – Інструкція № 449), платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) є ФОП, в тому числі ФОП - платники ЄП. Згідно з п. 2 розд. ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 435), ФОП, в тому числі ФОП - платники ЄП, формують та подають до органів доходів і зборів Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом. У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності страхувальників, зазначених у п. 2 розд. ІІІ Порядку № 435, такі особи зобов’язані подати самі за себе Звіт із зазначенням типу форми «ліквідаційна», де останнім звітним періодом є період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності (п. 10 розд. ІІІ Порядку № 435). Звіт із зазначенням типу форми «ліквідаційна» формують та подають до органу доходів і зборів страхувальники, зазначені у п. 2 розд. ІІІ Порядку № 435, – протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності (п. 11 розд. ІІІ Порядку № 435). Відповідно до п.п. 1 п. 13 розд ІV Інструкції № 449 для платників, зазначених у п.п. 3 п. 1 розд. II Інструкції № 449, останнім періодом, за який необхідно обчислити та сплатити ЄВ, буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення.ЄВ сплачується протягом 10 календарних днів після граничного строку подання Звіту із зазначенням типу форми «ліквідаційна».


28.08.2018 14:56

Фізичні особи – пенсіонери за віком мають право на пільгу щодо сплати земельного податку
Відповідно до норм Податкового кодексу України від сплати земельного податку звільняються, зокрема інваліди першої і другої групи; пенсіонери (за віком); ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорій фізичних осіб п.281.1 ст.281 ПКУ, поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм: - для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари; - для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах – не більш як 0,25 гектара, в селищах – не більш як 0,15 гектара, в містах – не більш як 0,10 гектара; - для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара; - для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 гектара; - для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара. Законом України від 09 липня 2003 року №1058 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 1058) визначено, що пенсіонер – особа, яка відповідно до Закону № 1058 отримує пенсію, довічну пенсію, або члени її сім’ї, які отримують пенсію в разі смерті цієї особи у випадках, передбачених Законом № 1058. Відповідно до Закону № 1058 в солідарній системі призначаються такі пенсійні виплати: 1) пенсія за віком; 2) пенсія по інвалідності; 3) пенсія у зв’язку з втратою годувальника (частина перша ст. 9 Закону № 1058). Законом №1058 передбачено, що особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років та наявності страхового стажу не менше 15 років. До досягнення 60 річного віку право на пенсію за віком мають жінки 1961 року народження і старші після досягнення ними віку зазначеного в абзаці другому ст. 26 Закону № 1058. Крім того, Законом України від 05 листопада 1991 року № 1788-XII «Про пенсійне забезпечення» із змінами та доповненнями визначено фізичних осіб, які мають право на пенсію за віком на пільгових умовах. Таким чином, фізичні особи – пенсіонери мають право на пільгу щодо сплати земельного податку за умови, якщо вони є пенсіонерами за віком. При цьому фізична особа для отримання пільги щодо сплати земельного податку має подати до контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки заяву довільної форми про надання пільги та документи, що посвідчують її право на пільгу (пенсійне посвідчення (за віком). З таким роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 112.04). Повідомляє Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області .


28.08.2018 14:53

Підприємці, які досягли пенсійного віку, не сплачують ЄСВ
Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС в Чернівецький області повідомляє, що відповідно до Закону України від 08 липня 2010 року N2464-VI «Про збір і облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон) фізичні особи-підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподатковування, а також члени їх родин, які беруть участь у здійсненні ними підприємницької діяльності, є платниками ЄСВ. Однак, згідно із частиною 4 статті 4 Закону, фізичні особи - підприємці звільняються від сплати ЄСВ за себе, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами й одержують пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску винятково за умови їх добровільної участі в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування. Разом з тим за найманих робітників, у тому числі інвалідів або пенсіонерів за віком, сплата єдиного внеску підприємцями здійснюється на загальних підставах згідно з діючим законодавством.


28.08.2018 14:52

Триває пілотний проект ДФС "Електронний чек"
Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області нагадує, що триває пілотний проект електронної системи - "Електронний чек" (або e-Receipt), запроваджений Державною фіскальною службою України. Ця новація має призвести до якісно нових відносин у ланці "підприємець - споживач". Сутність новітньої моделі полягає у впровадженні альтернативного технологічного рішення для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі без застосування традиційних реєстраторів (РРО). Програма "Електронний чек" має низку суттєвих переваг, зокрема: - систему можна встановити на будь-який пристрій - персональний комп'ютер, планшет чи смартфон; - вона доступна, безкоштовна та може бути інтегрована з іншими системами ДФС і бухгалтерськими програмами; - має найвищий ступінь захисту й працює 24 години на добу та 7 днів на тиждень. Крім того, застосування такої моделі на практиці позбавляє необхідності придбавати традиційний касовий апарат і відповідно друкувати паперові чеки. Отже, фіскальний чек громадяни зможуть перевірити у відкритій частині Електронного кабінету - електронного сервісу ДФС, розміщеного на офіційному веб-сайті ДФС. Це дає змогу покупцю (у разі необхідності) захисти свої права як споживача: скористатися електронним чеком та пред’явити його. Довідково: зазначений проект реалізується у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 №472 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій».


28.08.2018 13:01

За забруднення навколишнього середовища суб‘єкти господарювання Новоселицької ОДПІ сплатили до бюджетів усіх рівнів 384 тисячі гривень
За сім місяців 2018 року платники податків Новоселицької ОДПІ перерахували до бюджету 384,1тис. грн. екологічного податку. З цієї суми 55 відсотків, або 211,4тис. грн. було зараховано до спеціального фонду місцевих бюджетів. Решта 174,7 тис. грн. – до загального фонду Державного бюджету України. На сьогодні у трьох районах Новоселицької ОДПІ зареєстровано 206 юридичних та фізичних осіб - платників екологічного податку, котрі здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти, розміщують відходи у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах. Працівники фіскальної служби нагадують, що екологічний податок є основним джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист оточуючого середовища, мінімізацію негативного впливу на нього господарської діяльності та раціональне використання природних ресурсів.


27.08.2018 16:23

СІМЕЙНІ ФЕРМЕРСЬКІ ГОСПОДАРСТВА ЗМОЖУТЬ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ПІДПРИЄМЦЯМИ
Інформують у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області та роз’яснюють, з 15.08.2018 р. набрав чинності Закон України №2497-VIII, яким внесено зміни до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств. Відтак, змінами до Податкового кодексу передбачено можливість для сільських мешканців легалізувати свою діяльність у формі підприємницької діяльності для ФОП, які організували фермерське господарство, в тому числі сімейне та надається їм можливість бути платниками єдиного податку четвертої групи. В цілому, Закон трактує, платники єдиного податку четвертої групи - сільськогосподарські товаровиробники: юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 %; фізичні особи - підприємці, які провадять діяльність виключно в межах фермерського господарства, зареєстрованого відповідно до Закону України «Про фермерське господарство», за умови виконання сукупності таких вимог: здійснюють виключно вирощування, відгодовування сільськогосподарської продукції, збирання, вилов, переробку такої власновирощеної або відгодованої продукції та її продаж; провадять господарську діяльність (крім постачання) за місцем податкової адреси; не використовують працю найманих осіб; членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени її сім’ї у визначенні частини другої ст. 3 Сімейного кодексу; площа сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду у власності та/або користуванні членів фермерського господарства становить не менше двох гектарів, але не більше 20 гектарів. Також передбачено, що податок за лісові землі складається із земельного податку та рентної плати, що визначається податковим законодавством. Ставки податку за один гектар лісових земель встановлюються відповідно до статей 274 та 277 Податкового кодексу. Законом також внесено зміни до Законів України «Про фермерське господарство», «Про державну підтримку сільського господарства України», «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».


27.08.2018 16:21

29 СЕРПНЯ ОСТАННІЙ ДЕНЬ СПЛАТИ МАЙНОВИХ ПОДАТКІВ - ЗА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА ЗЕМЕЛЬНОГО ПОДАТКУ
У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області зазначають, що фізичні особи (громадяни) несуть відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання. Якщо ж платники податків протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення не сплачують узгоджену суму грошового зобов’язання з плати за землю та податку на нерухоме майно, то вони притягуються до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 % погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 % погашеної суми податкового боргу. Водночас на суму податкового зобов’язання, не сплаченого протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, нараховується пеня у порядку, визначеному ст. 129 Податкового кодексу. Власники землі та землекористувачі, крім тих, хто має право на пільгу із земельного податку, сплачують до відповідного місцевого бюджету плату за землю у вигляді земельного податку або орендної плати. Податок на нерухомість сплачується щорічно за минулий рік. Відповідно, у 2018р. платники податку зобов’язані сплатити податок на нерухомість за 2017р., який сплачується за місцем розташування об'єкта оподаткування.


27.08.2018 16:20

ДЛЯ НАДАННЯ АДМІНПОСЛУГ ПРИ ГОЛОВНОМУ УПРАВЛІННІ ДФС БУКОВИНИ ДІЮТЬ 13 ЦЕНТРІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ
Наголошує заступник начальника Головного фіскального відомства Буковини Іван Матіос та зазначає задля надання високоякісних послуг громадянам та бізнесу, з урахуванням сьогоднішніх потреб у територіальних відділеннях Головного управління ДФС у Чернівецькій області функціонує 13 Центрів обслуговування платників. Так, зокрема у січні - липні 2018 року платники податків отримали понад 72,4 тис. сервісних послуг. Зокрема, у зазначеному періоді, основною серед наданих послуг є - отримання картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки з Державного реєстру фізичних осіб – понад 37,8 тис. Не менш популярною також є послуга щодо надання витягу з Реєстру платників єдиного податку - більше 4,7 тисяч. Також, за довідкою щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків звернулось більше 8,1 тис. буковинців. За реєстрацією реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок звернулося 5953 суб’єктів підприємницької діяльності. Крім того, видано 1,2 тис. довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби. Оскільки це не весь перелік сервісних послуг - акцентує посадовець, з повним переліком адмінпослуг та зразками форм документів (інформаційні картки, форми заяв), що надаються платникам податків, краяни можуть ознайомитися на офіційному порталі «Територіальні органи ДФС у Чернівецькій області» у розділі «Центри обслуговування платників» за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/.


27.08.2018 15:55

ВІТАЛІЙ ШПАК: ЗА СІМ МІСЯЦІВ ЦЬОГО РОКУ БІЗНЕСУ БУКОВИНИ ВІДШКОДОВАНО ПОНАД 133 МІЛЬЙОНИ ГРИВЕНЬ ПДВ
В.о. начальника Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталій Шпак інформує, що впродовж січня-липня 2018 року платникам області відшкодовано майже 133,2 млн грн податку на додану вартість, що на 38,1 відсоток більше аналогічної суми за сім місяців 2017 року (96,5 млн грн.). За словами Віталія Шпака це стало можливим завдяки ефективній роботі Системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризику (СМКОР), що дозволяє блокувати реєстрацію ризикових податкових накладних. Також, недругорядну роль відіграє і електронний реєстр відшкодування ПДВ, який функціонує у відкритому режимі та демонструє громадськості, що процес адміністрування та відшкодування податку на додану вартість є автоматичним, прозорим та виключає будь які можливості маніпулювати з відшкодуванням ПДВ. Заяви на отримання бюджетного відшкодування задекларували 100 суб’єктів господарської діяльності на суму понад 135,5 млн. грн. податку на додану вартість. Посадовець також повідомив, що за 7 місяців цього року збір податку на додану вартість до Державного бюджету склав понад 364,5 мільйонів гривень, а це на 83,7 мільйонів гривень або 29,8 відсотків перевищує показник того року.


21.08.2018 09:58

Інноваційна система «Електронний чек» дозволить заощадити кошти платникам податків
Новоселицька ОДПІ Головного управліняі ДФС в Чернівецької області нагадуює, що триває пілотний проект щодо застосування інноваційної електронної системи «Електронний чек» або e-Receipt. Система «Електронний чек» передбачає впровадження новітніх моделей програмних та/або прог¬рамно-технічних комплексів для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі та послуг без застосування традиційних реєстраторів (РРО). Застосування такої моделі позбавляє необхідності придбавати традиційний касовий апарат та друкувати паперові чеки. При застосуванні нових моделей РРО платники заощаджуватимуть кошти, які витрачаються на придбання касових апаратів, вартість яких є досить високою - від 4 тис до 20 тис грн. Також система дозволяє виключити послуги інформаційних еквайєрів, якими передаються дані РРО, що коштує платникам мінімум 200 грн. щомісяця для кожного РРО. Програма «Електронний чек» має низку суттєвих переваг, зокрема: - вона доступна, безкоштовна та може бути інтегрована з іншими системами ДФС і бухгалтерськими програмами; - має найвищий ступінь захисту й працює 24 години на добу та 7 днів на тиждень; - систему можна встановити на будь-який пристрій - персональний комп'ютер, планшет чи смартфон. Нова інформаційна система передбачає оnline реєстрацію персональних комп’ютерів, планшетів, смартфонів, без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею. З даного питання платники податків можуть звернутися за номером телефону 0-800-501-007 до Інформаційно-довідкового департаменту Повідомляє Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області .


Tеми