Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація
  • SiteHeart

Герцаївський район

Новини району ( Повідомлення податкової інспекції )

22.08.2017 11:00

Фіскальна служба Новоселиччини перерахувала на потреби армії понад 8,3 міліона. гривень
За сім місяців 2017 року Новоселицькою ОДПІ мобілізовано до бюджету 8368,4 тис. грн. військового збору, що на 2759,8 тис. грн. більше, ніж за відповідний період минулого року. Зростання надходжень військового збору свідчить про ефективну роботу фіскальної служби щодо легалізації заробітної плати, а також, про сумлінне ставлення платників до конституційного обов’язку щодо сплати податків до бюджету. Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області звертається до роботодавців з проханням своєчасно і у повному обсязі сплачувати податки до бюджету, зокрема, військовий збір, адже сплата військового збору - це внесок кожного громадянина у підтримку обороноздатності української армії та встановлення миру у нашій державі.


22.08.2017 10:58

Фізичним особам – власникам нежитлової нерухомості
Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецький області нагадує фізичним особам - платникам податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки про наближення терміну сплати даного виду податку (останній день сплати - 29.08.2017р). Також рекомендуємо платникам, які мають сумніви щодо правильності визначення об’єкту оподаткування чи суми податку звернутися до фіскального органу за місцем реєстрації такого об’єкта нерухомого майна не очікуючи настання граничного терміну сплати. Додатково повідомляємо, що платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості (підпункт 266.1.1 пункту 266.1 статті 266 Податкового Кодексу України). Фіскальна служба для нарахування сум податку використовує дані державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Тож платникам слід звернути увагу, до якого підкласу віднесено належне їм майно, оскільки з метою застосування пільги до будівель промисловості відносять об’єкти нерухомості, які відповідно до ДК 018-2000 відносяться до класу 1251 "Будівлі промислові" з врахуванням класифікаційних ознак та функціонального призначення таких об’єктів. Додатково інформуємо, що питання державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відноситься до компетенції Міністерства юстиції України. Слід зазначити, що за порушення термінів сплати податку до платників буде застосовано фінансові санкції у вигляді штрафу у сумі від 10 до 20 відс. своєчасно несплаченої суми податку. Новоселицька ОДПІ звертає увагу платників, у разі неотримання податкових повідомлень-рішень на сплату податку, або встановлення розбіжностей у наявній інформації про об’єкт нерухомості, громадянам необхідно звернутися з документами на нерухомість до державної податкової інспекції, за місцем реєстрації.


22.08.2017 10:57

Для підтвердження реальності операцій по зупинених податкових накладних повідомлення подаються лише в електронному вигляді
Новоселицька ОДПІ Головного управління ДФС у Чернівецький області інформує ,що для унеможливлення впливу людського фактору на процес приймання документів Міністерством фінансів України внесено зміни до діючого наказу, якими передбачено подання повідомлень та документів на підтвердження реальності операцій по зупинених податкових накладних виключно в електронному вигляді. Змінами також передбачено і додатковий контроль за операціями з нульовою ставкою та тими операціями, які звільнені від оподаткування. Це, у свою чергу, дозволить зупинити подальше використання схем фіктивного кредиту з ПДВ. Наказ Міністерства фінансів України "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року №567" від 21.07.2017 №654 опубліковано в газеті "Урядовий кур’єр" за 12 серпня 2017 року №150.


22.08.2017 10:55

З початку поточного року до місцевих скарбниць Хотинщини надійшло 7,7 міліонна гривень єдиного податку
«Єдиний податок згідно з чинним законодавством України спрямовується до бюджетів місцевих громад, кошти з якого серед іншого спрямовуються на фінансування установ і закладів виробничої та соціальної інфраструктури, що утримуються за рахунок бюджетних асигнувань, а також на фінансування заходів щодо соціального захисту населення» – зазначив в.о.начальника - начальник Хотинського відділення Новоселицької ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецький області Вячеслав Гортопан. За сім місяців 2017 року суб’єкти господарювання, які обрали спрощену систему оподаткування, сплатили до місцевих бюджетів хотинщини 7701,4 тис. грн. єдиного податку, що на 4054,7тис. грн. більше, ніж у минулому році. Від загальної суми надходжень 79%, або 6084,8 тис. грн. єдиного податку сплатили фізичні особи-підприємці, що на 3586,4 тис.грн. більше, ніж у 2016 році. Від юридичних осіб - надійшло, 895,9 тис. грн. , та відповідно сільськогосподарськими товаровиробниками сплачено 720,7 тис. Грн. Також, податківець нагадав, що згідно з ст. 293.2.Податкового кодексу України, фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць: 1) для першої групи платників єдиного податку - у межах до 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати; 2) для другої групи платників єдиного податку - у межах до 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати. Враховуючи значні порушення в питаннях сплати податку підприємцями, зареєстрованими в сільрадах, які прийняли менші ставки податку, податківець просить звернути увагу на те, що ст.293.6 ПКУ передбачено, що у разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності. Також, важливо звернути увагу на ст.293.7 Податкового Кодексу України, якою передбачено, що у разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для відповідної групи таких платників єдиного податку. Фізична особа – підприємець, яка самостійно виявила бажання здійснювати діяльність на спрощеній системі оподаткування, повинна дотримуватись вимог ст.298 Податкового кодексу України та зазначати в заяві про застосування спрощеної системи оподаткування обов’язкові відомості, у тому числі «Місце провадження господарської діяльності».


15.08.2017 16:55

Увага! Телефонні шахраї !
Увага! Телефонні шахраї вдають із себе податківців та вимагають у бізнесу гроші Про такі факти уже вдруге впродовж серпня цього року повідомляють у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області. У відомстві застерігають представників бізнесу бути пильними, щоб не попастися на гачок ошуканців. Схема злочину «податкових» шахраїв стара. Вони телефонують до посадових осіб суб’єктів господарської діяльності і нібито від імені в.о. начальника відомства Віталія Шпака вимагають терміново допомогти коштами за здійснення неправомірних дій. При цьому пропонують представникам бізнесу терміново перераховувати грошові кошти. Поспішність пояснюють перевіркою з Києва. Аферисти зі свого боку обіцяють посприяти, щоб підприємство не перевіряли і виключили з нібито існуючого списку для перевірок. У разі невиконання зазначених вимог погрожують підприємцям «великими проблемами». Керівник фіскальної служби краю вкрай стурбований тривожними сигналами від бізнесу і закликає всіх представників бізнес-спільноти бути пильними та не дозволити себе ошукати. Також, наголошує - фіскальне відомство діє ВИКЛЮЧНО в межах чинного законодавства та повноважень і ні дзвінків, ні запрошень «для вирішення питань» від імені керівництва надходити не може. Усім буковинцям необхідно пам’ятати, що шахраї розраховують на вашу довірливість і саме тому змушують до спонтанних та необдуманих вчинків. Ні в якому разі не давайте їм кошти і терміново повідомляйте про такі випадки за телефоном антикорупційного «Сервісу Пульс» Державної фіскальної служби України - 0800-501-007 або до управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Чернівецькій областіза тел.: 54-56-17. Нагадуємо, що за вказані протиправні дії передбачена відповідальність згідно з чинним законодавством. Повідомляє Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області .


08.08.2017 16:28

Декларація акцизного податку за оновленою формою за липень 2017 року подається не пізніше 21 серпня
Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецький області нагадує, що Міністерством фінансів України наказом від 24.04.2017 №451 „Про затвердження Змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку", внесено зміни до розділів А, Б, В, Д декларації акцизного податку та додатків до декларації. Наказ набрав чинності з дня його офіційного опублікування, тобто 06.06.2017 (опубліковано в «Офіційному віснику України" від 06 06.2017 № 44). Платники акцизного податку вперше подають декларацію акцизного податку з урахуванням змін, внесених наказом № 451, за липень 2017 року не пізніше 21 серпня.


08.08.2017 16:27

За наявності податкового боргу з ПДВ дотація з бюджету сільськогосподарським товаровиробникам не виплачується
Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецький області повідомляє, що бюджетна дотація виплачується сільськогосподарським товаровиробникам за умови, що такі товаровиробники не мають податкового боргу з податку на додану вартість на наступний день після граничного строку сплати такого податку за звітний період, за який надається бюджетна дотація. Якщо товаровиробник після отримання бюджетної дотації за відповідний звітний період (місяць) подав уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок, що призвело до зменшення суми податкових зобов'язань за звітний період, пропорційно яким здійснена бюджетна дотація за такий звітний період, на суму надміру виплаченої бюджетної дотації зменшується бюджетна дотація такого товаровиробника у наступних звітних періодах. Нагадаємо, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.2017 р. №83 "Про затвердження Порядку розподілу бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції у 2017 році" бюджетна дотація виплачується товаровиробникам щомісяця з урахуванням вартості реалізованої продукції пропорційно частці сплаченої до бюджету суми податку на додану вартість за визначеними видами діяльності в загальній сумі сплати податку на додану вартість за умови відсутності податкового боргу з ПДВ.


08.08.2017 16:26

Щодо виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій
Новоселицька ОДПІ повідомляє, що відповідно до п. 35 підрозділу 4 Розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – Кодекс) неприбуткові підприємства, установи та організації (далі – неприбуткові організації), внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) на день набрання чинності Законом України від 17 липня 2015 року № 652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій», що не відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Кодексу, з метою включення до нового Реєстру зобов’язані були до 1 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до норм Кодексу та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу. Неприбуткові організації, які не привели свої установчі документи у відповідність до норм п. 133.4 ст. 133 Кодексу, після 01 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру. Тимчасово, до 01 січня 2018 року, не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру невиконання такими релігійними організаціями вимог до установчих документів. Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 зі змінами (далі – постанова № 440). Згідно з абзацом шостим пункту 2 постанови № 440 неприбуткові організації, які у строк, установлений податковим Кодексом, не привели свої установчі документи у відповідність до вимог, та не надали копії таких документів контролюючому органу, виключаються контролюючим органом з Реєстру з урахуванням положень пп. 16 і 17 Порядку, затвердженого постановою № 440. Таким чином, виключення зазначених вище організацій з Реєстру здійснюється на підставі рішення контролюючого органу у зв’язку з невідповідністю неприбуткової організації та/або установчих документів такої організації вимогам, установленим п. 133.4 ст. 133 Кодексу (абзац четвертий пункту 16 Порядку, затвердженого постановою № 440). Під час виключення організації з Реєстру раніше присвоєна їй ознака неприбутковості скасовується з 01 липня 2017 року.


08.08.2017 16:25

Вже є випадки призупинення реєстрації податкових накладних
Як повідомили в Новоселицькій ОДПІ, з початку дії системи блокування податкових накладних вже призупинено реєстрацію податкових накладних, кільком суб’єктам підприємницької діяльності. Умови роботи нового механізму, дозволяють автоматично аналізувати податкову накладну на наявність ризиків, та виключають будь-який фактор «ручного» втручання. Система не лише бачить потенційні порушення, а й унеможливлює безпідставне формування податкового кредиту, навіть до моменту подання податкової декларації з ПДВ. Цей механізм нерозривно пов'язаний з автоматичним відшкодуванням ПДВ. Якщо держава погоджується автоматично відшкодовувати ПДВ тільки на підставі зареєстрованої накладної, то вона має бути впевнена, що це справжній, а не фіктивний ПДВ. Позитив від впровадження системи є, але існують і недоліки. Є випадки, що система призупинення спрацьовує і під час реєстрації накладних підприємствами реального сектору економіки. Враховуючи, що податківці зацікавлені в стабільній роботі бізнесу, який чесно працює, завжди допоможуть сформувати весь пакет документів, які необхідно надати для розблокування накладних. Важливим є те, що одного разу підтвердивши ті чи інші операції, які здійснює підприємство, йому більше не доведеться стикатись з призупиненням податкових накладних, адже інформація про характерні йому операції зберігатиметься в системі. Щоб бізнес міг оперативно вирішити питання призупинення реєстрації накладних в Новоселицькій ОДПІ проводяться тренінги для платників податків.


01.08.2017 11:45

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису з 10 липня 2017 року
Новоселицька ОДПІ Головного управління ДФС у Чернівецький області повідомляє, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 № 88 "Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису" затверджено нові форми реєстраційних документів: Договір про надання послуг електронного цифрового підпису; Реєстраційна картка (для юридичної особи); Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця); Додаток до Реєстраційної картки; Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа; Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа. Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року. Довідково: переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі"Реєстрація користувачів" на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС www.acskidd.gov.ua.


01.08.2017 11:44

Порядок розгляду скарг щодо відмови у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування
Новоселицька ОДПІ повідомляє, що 14 липня 2017 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року №485, якою затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Далі – Порядок). Ця Постанова опублікована в газеті «Урядовий кур'єр» від 14.07.2017 № 129. Порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Скарги подаються платником податку на додану вартість до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі коли останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених пунктом 102.6 статті 102 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень: задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС; залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін. Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного пунктом 56.23 статті 56 ПКУ, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку. Задоволення скарги є підставою для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних / розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог пункту 2001.3 статті 200 ПКУ.


01.08.2017 11:43

Повідомте податкову інспекцію про прийняття працівника на роботу
Згідно поданих звітів у платників податків, що підконтрольні Новоселицької ОДПІ прийнято 445 повідомлень про прийняття працівника на роботу в установленому порядку. Для деяких платників актуальним залишається питання своєчасного повідомлення роботодавцем про прийняття працівника на роботу до початку роботи працівника. Адже в Україні працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та інформуванням фіскальної служби про прийняття працівника на роботу. Це передбачено ст. 24 Кодексу законів про працю України. Форма та особливості подання повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413. Подається таке повідомлення роботодавцем до податкової інспекції за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів: засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб; на паперових носіях разом із копією в електронному вигляді; а паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами. Податківці наголошують, (саме це викликає найбільше питань) –повідомлення роботодавець подає в обов’язковому порядку і за зовнішніх, і за внутрішніх сумісників. Не подається повідомлення: - за осіб, що надають послуги за цівільно правовими договорами; - за практикантів та стажистів (без укладання трудового договору)


01.08.2017 11:42

НОВОСЕЛИЦЬКА ОДПІ ПРОСИТЬ ПРАЦІВНИКІВ КОНТРОЛЮВАТИ СВІЙ СТРАХОВИЙ СТАЖ
Як ноголошують у Новоселицькій ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецький області, важливим питанням сьогодення для українців є наявність страхового стажу у найманого працівника. А це можливо лише при отриманні легальної заробітної плати та оформлення трудових відносин відповідно вимог чинного законодавства. Страховий стаж – це ключова категорія, необхідна для призначення та розрахунку розміру соціальних виплат громадянам. Страховий стаж обчислюється за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що ведуть органи Пенсійного фонду України. Слід пам’ятати, що страховий стаж – період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачуються страхові внески (нею, роботодавцем) на страхування в сумі не менше мінімального. З 01 січня 2000 року, якщо відомості в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні, стаж не зараховується навіть за наявності записів у трудовій книжці. Тому, якщо виникають сумніви щодо легальності отриманої заробітної плати та відрахувань єдиного внеску потрібно звертатись до органів Пенсійного фонду для отримання наявної інформації в своїй обліковій картці застрахованої особи. Фіскали попереджують, що за порушення законодавства про працю ст. 265 КЗпП передбачено фінансову відповідальність. Так, юридичні та фізичні особи – підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати ( у 2017р. – 96 000 грн), встановленої законом на момент виявлення порушення за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення у разі: - фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту); - оформлення працівника на неповний робочий час у разі виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві; - виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування та податків. Податківці просять працівників контролювати свій страховий стаж та у разі використання вашої праці з порушеннями законодавства повідомляти Новоселицьку ОДПІ.


27.07.2017 10:38

У фіскальній службі Буковини підготували для платників податків брошуру стосовно запровадження електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ
Повідомляють у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області та наголошують, що з 1 липня 2017 року у повноцінному режимі працює система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР). Відтак, в даній брошурі можна ознайомитись з найбільш актуальними запитаннями – відповідями щодо деяких нюансів в адмініструванні податку на додану вартість та функціонування СМ КОР (система моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків). Електронна версія брошури знаходиться за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/listivki-ta-broshuri/302764.html.


27.07.2017 10:36

Увага! Змінено телефон антикорупційного «Сервісу Пульс»сервіс Пульс" Державної фіскальної служби України - 0800-501-007
У Головному фіскальному відомстві Буковини інформують, що за телефоном "Сервісу Пульс" Державної фіскальної служби України 0800-501-007 обравши на інтерактивному голосовому відповідачі (напрямок "4") та електронну адресу idd@sfs.gov.ua кожен буковинець має можливість цілодобово повідомляти щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів Відтак, у І півріччі 2017 року на розгляд до територіальних органів фіскальної служби області з використанням вищезгаданого сервісу від платників податків Чернівеччини надійшло всього 1 зверненння. За аналогічний період минулого року таких звернень було - 6. В цілому, така незначна кількість звернень цього річ на сервіс «Пульс» і відсутність інформування про корупційні ризики та скарги на системні проблеми в організації роботи чи обслуговування загалом свідчить про досить злагоджену діяльність територіальних органів ДФС - відзначають у службі. Для всіх охочих висловити свою думку чи знайти відповідь на суперечливі питання, повідомляємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» працює цілодобово 24/7 . Вартість дзвінків зі стаціонарних телефонів безкоштовна, з мобільних телефонів – оплата дзвінків здійснюється за тарифами оператора мобільного зв’язку (або за наявним механізмом call-back – вартість послуг безкоштовна).