Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Герцаївський район

Новини району ( Повідомлення податкової інспекції )

13.11.2018 14:23

Відрахування до соціальних фондів на Новоселиччині та Герцаївщинні цьогоріч зросли на 26 мільйонів гривень
В Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області повідомляють що з початку 2018 року роботодавці Новоселицького та Герцаївського районів спрямували на соціальні потреби 142883,1 тис. гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. При цьому індикативний показник за 10 місяців виконано на 101,0 відсотка, а це означає, що додатково Пенсійний фонд та інші державні соціальні фонди отримали понад 2479,7 тис. гривень. Якщо ж порівняти з аналогічним періодом минулого року, то темп росту надходження внеску склав понад 122,6 відсотків, таким чином загальна сума надходжень зросла на 26362,3 тис. гривень. У фіскальній службі району звертають увагу, що на рівень відрахувань єдиного соцвнеску вплинули такі фактори, як процес детінізації ринку праці, збільшення кількості суб‘єктів господарювання, які сплачують ЄСВ за найманих працівників, та, відповідно, розширення кола легально працюючих найманих працівників. «Кошти єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування спрямовуються на забезпечення соціальних потреб. Отже мешканцям краю гарантоване забезпечення фінансування пенсій, захищених соціальних гарантій на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань та інших виплат. Ми вдячні усім хто легально працює, чесно сплачує податки та робить вчасні відрахування до державних соціальних фондів», – підкреслює начальник Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області Яна Габовда. Повідомляє Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області


13.11.2018 14:08

Подання підприємцями звіту щодо єдиного внеску за себе. В який термін та за якою формою?
В Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області підприємці на загальній системі оподаткування та підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, формують та подають Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, наступного за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік. Звіт подається за формою №Д5 згідно з додатком 5 до Порядку №435 від 14.04.2015 із зазначенням типу форми «початкова». Підприємці на загальній системі оподаткування та підприємці, які обрали спрощену систему, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV та отримують пенсію або соціальну допомогу. Звіт зазначеними особами не подається. Але, у разі самостійного визначення бази нарахування єдиного внеску зазначеними підприємцями, вони формують та подають Звіт самі за себе (форма №Д5 до Порядку №435 від 14.04.2015), один раз на рік до 10 лютого року, наступного за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік. Зазначена норма передбачена п. 2, п. 3 розд. ІІІ «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», затвердженого наказом МФУ від 14.04.2015 № 435.


13.11.2018 14:03

"Єдинники", які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, повинні застосовувати РРО
У Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області нагадують, що «єдинники», які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту, повинні застосовувати РРО в обов’язковому порядку незалежно від обсягу отриманого доходу від такого продажу. Що стосується товарів, то постановою КМУ від 16 березня 2017 року № 231 затверджено Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування РРО. Перелік містить вісім груп товарів: - «Вироби із чорних металів»; - «Реактори ядерні, котли, машини, обладнання і механічні пристрої, їх частини»; - «Електричні машини, обладнання та їх частини; апаратура для запису або відтворення звуку, телевізійна апаратура для запису та відтворення зображення і звуку, їх частини та приладдя»; - «Засоби наземного транспорту, крім залізничного або трамвайного рухомого складу, їх частини та обладнання»; - «Прилади та апарати оптичні, фотографічні, кінематографічні, контрольні, вимірювальні, прецизійні; медичні або хірургічні; їх частини та приладдя»; - «Годинники всіх видів та їх частини»; - «Музичні інструменти; їх частини та приладдя»; - «Іграшки, ігри та спортивний інвентар; їх частини та приладдя». Загалом в групах понад 50 підгруп і усього понад 300 позицій товарів. Також варто пам’ятати, що такі суб'єкти господарювання мають застосовувати РРО, якщо оплата за відповідні товари проводиться у готівковій формі.


08.11.2018 16:02

Статусу підприємця можна «позбутися» лише відвідавши державного реєстратора
В Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області повідомляють, що фізичні особи – підприємці (ФОПи) втрачають статус підприємця лише з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності цією фізичною особою. У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності підприємець повинен подати сам за себе звіт за формою №Д5 із зазначенням типу форми «ліквідаційна», де останнім звітним періодом буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності. При цьому термін сплати зобов’язань, визначених ФОП, у Звіті з позначкою «ліквідаційний», настає в день подання такого Звіту, відповідно ЄСВ необхідно сплатити до дати подання Звіту включно. Зняття з обліку ФОП фіскальними органами здійснюється на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором, після проведення передбачених законодавством перевірок платників, звірення розрахунків та проведення остаточного розрахунку. Повідомляє Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області


08.11.2018 15:25

Власникам касових апаратів спростили «життя»
В Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області повідомляють, що для суб‘єктів підприємницької діяльності, які використовують реєстратори розрахункових операцій, є приємні законодавчі нововведення. Зокрема, наказом Міністерства фінансів України від 20 вересня поточного року за № 773 передбачено спрощення процедури реєстрації та застосування РРО. Наказом визначено, що реєстрація РРО здійснюватиметься на підставі однієї заяви без додатків. Крім того передбачено обмін електронними документами між виробником, центром сервісного обслуговування, суб’єктом господарювання та ДФС. Такий обмін здійснюватиметься засобами інформаційної системи фіскальної служби. Разом з тим звертаємо увагу платників, що зазначені зміни відбуватимуться поетапно. Скажімо перший етап передбачає зберігання щоденних фіскальних звітних чеків (щоденні z-звіти) в електронній формі. Також здійснюється за спрощеним порядком ведення книги обліку розрахункових операцій (книга ОРО)/журналу використання РРО з купівлі-продажу іноземної валюти. На підставі заяви без додатків здійснюватиметься перереєстрація РРО/книг ОРО у разі зміни даних щодо суб’єктів господарювання, які зазначаються у реєстраційному посвідченні/книзі ОРО та пов’язані з перейменуванням районів у містах, вулиць тощо. А от реєстрація РРО, книги ОРО на підставі однієї заяви без додатків – це вже другий етап який набере діятиме після набрання чинності наказу про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО.


01.11.2018 11:33

На Новоселичинні та Герцаївщині з нагоди свята вшанували пенсіонерів та ветеранів фіскальної служби
Сьогодні в Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області фіскали відзначили День вшанування пенсіонерів та ветеранів державної податкової служби України. Як зазначила начальник Новоселицького управління Яна Габовда у вітальному слові, вже стало доброю традицією щороку, 30 жовтня, вітати ветеранів та пенсіонерів податкової служби України. «Ветерани податкової служби – люди, які своєю сумлінною працею та служінням державі здобули право на безмежну пошану від своїх молодших колег. Чимало податківців, які сьогодні працюють в Новоселицькому управлінні починали свою трудову діяльність поряд з Вами, переймали Ваш досвід, знання. І можу запевнити, що Ви підготували достойну зміну»,- сказала Яна Габовда. Шановних ветеранів колектив привітав зі святом та висловив вдячність за роки праці, високий професіоналізм, силу духу, внутрішню культуру, гуманізм, патріотизм, формування сучасного стилю фіскальної служби. Повідомляє Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області


01.11.2018 11:32

Електронний сервіс ДФС «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»
В Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області повідомляють, що на офіційному веб-порталі ДФС працює електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера». Для перевірки інформації щодо наявності податкового боргу у платника податків необхідно ввести його код ЄДРПОУ або точну назву. Система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання, і повідомить про результати пошуку. Оновлення інформації на веб-порталі щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня. У електронному он-лайн сервісі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» зазначається інформація про наявність боргу платника в цілому по Україні, тоді як платник податків може перебувати на обліку не лише в контролюючому органі за основним місцем обліку, а й обліковуватись як платник окремих податків та зборів в контролюючих органах за неосновним місцем обліку. Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надає платнику податків з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. Крім того, щомісячно на офіційному веб-порталі ДФС оприлюднюється інформація про платників податків, які мають податковий борг, з якою можна ознайомитись за посиланням: Головна/Відкриті дані/Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг.


01.11.2018 11:29

З початку року фіскальні підрозділи Новоселиччини та Герцаївщини надали близько 8817 адміністративних послуг
Протягом січня-жовтня 2018 року Новоселицьким управлінням ГУ ДФС у Чернівецькій області було надано 8817 адміністративних послуг. Найчастіше запитуваною, як і раніше, є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Станом на 01.11.2018 року надано 5655 таких послуг. Друге та третє місце за популярністю займають послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків та надання витягу з реєстру платників єдиного податку. Цих послуг станом на 01.11.2018 року надано 281 та 785 відповідно. Нагадаємо, що нині функціонують 2 Центри обслуговування платників (Новоселицький та Герцаївський), де від фахівців фіскальної служби можна отримати консультаційні, інформаційні та адміністративні сервіси і послуги. З їхнім місцем розташування та графіком роботи, а також із вичерпним переліком усіх послуг, які можна отримати у ЦОП, можна дізнатись за гіперпосиланням http://cv.sfs.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/


25.10.2018 16:22

Запрошуємо платників податків взяти участь у тестуванні електронного сервісу E-Receipt
Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області повідомляє, що фіскальною службою забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt. Експериментальний проект розпочатого відповідно до постанови Кабміну щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно–технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій. У свою чергу, в рамках функціонування даної системи ДФС реалізовано і електронний сервіс, який дозволяє покупцеві товарів (послуг) здійснювати пошук та перегляд фіскального касового чеку, що формується як традиційними реєстраторами розрахункових операцій, так і електронний фіскальний чек, створений новітніми РРО. Сервіс знаходиться у відкритій частині Електронного кабінету, доступ до якої здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації осіб за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check. Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно внести: фіскальний номер РРО, дату та час видачі чеку (для традиційних РРО); пошук електронного чеку здійснюється за його фіскальним номером та датою. Якщо ви не знайшли свого е-чека в системі, або виявили розбіжності в даних чеку, зробіть його фото та надішліть за адресою: infozvit@sfs.gov.ua. ДФС буде визначено причину, через яку електронний чек не потрапив до системи, та вжито відповідних заходів. Запрошуємо платників податків та споживачів товарів (послуг) взяти участь у тестуванні зазначеного електронного сервісу.


25.10.2018 16:16

Цьогоріч малий бізнес Новоселиччини та Герцаївщини спрямував до місцевих бюджетів понад 19,0 тисяч гривень єдиного податку
Протягом дев’яти місяців 2018 року підприємці Новоселиччини та Герцаївщини, які працюють за спрощеною системою оподаткування, відрахували до місцевих бюджетів краю 19926,6 тисяч гривень єдиного податку. А це на 1644,8 тис. гривень більше, ніж у січні-вересні минулого року. При цьому індикативний показник Державної фіскальної служби виконано на 107,6 відсотка. Найбільшу частку надходжень єдиного податку традиційно забезпечили підприємці – фізичні особи, сплативши понад 14318,3 тис. гривень. Юридичні особи – платники третьої групи спрощеної системи оподаткування поповнили скарбниці місцевих громад на 1538,4 тис. гривень. Внесок сільгоспвиробників на четвертій групі оподаткування склав 2425,1 тис. гривень. «Сплата єдиного податку на Новоселиччині та Герцаївщині залишається одним з найбільш істотних джерел наповнення місцевих бюджетів. Ми дякуємо сумлінним представникам малого бізнесу, які забезпечують роботою себе і створюють робочі місця, декларуючи при цьому легальну працю та нарощуючи обсяги сплачених податків», – підкреслює начальник Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області Яна Габовда.


17.10.2018 12:21

Що можна „заробити” на зарплаті «в конверті»
В Новоселицькому управлінні ГУ ДФС в Чернівецькій області повідомляють, що проблемні питання щодо легалізації заробітної плати здебільшого виникають у суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб. Підприємець, використовуючи частково приховану виручку від реалізації товарів, робіт, послуг, виплачує доходи найманим працівникам, які не обліковані в бухгалтерських документах, а також використовує працю найманих працівників, офіційно не зареєстрованих як наймані особи. Що ж загрожує роботодавцю, який платить зарплату „в конверті”, не утримує і не платить з неї податки? Фінансова відповідальність 100 мінімальних зарплат (372 300рн), - за недопуск державного інспектора праці до перевірки, коли вона здійснюється з метою виявлення працівників з неоформленими трудовими договорами, виплати заробітної плати без нарахування і сплати єдиного внеску (виплата зарплати у конверті). 30 мінімальних зарплат (111 690 грн), - за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення: - фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту); - оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи за повний робочий час, встановлений на підприємстві (тобто людина офіційно має працювати 4 години, але за фактом працює 8 годин); - виплату заробітної плати (винагороди) без нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків; - порушення встановлених термінів виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш ніж за один місяць; - виплати не в повному обсязі. 1 мінімальна зарплата (3 723) - за порушення інших вимог трудового законодавства. До цього виду штрафу відноситься і штраф за неподання або несвоєчасне подання повідомлення про прийняття працівника на роботу. Адміністративна відповідальність Адміністративна відповідальність до роботодавця може застосовуватися практично до всіх порушених норм КЗпП. Але найчастіше зустрічаються на практиці: 30-100 неоподатковуваних мінімумів (нмдг) (510-1 700 грн) - за порушення вимог законодавства про працю (виплата зарплати з порушенням строків, у неповному обсязі; ненадання працівникам інформації, яка необхідна для нарахування пенсії; порушення терміну проведення атестації робочих місць; незаконне переведення працівника на неповний робочий день; звільнення працівника з порушенням трудового законодавства; відправлення працівника у відпустку без збереження зарплати понад встановленого законом терміну тощо.); - 100-300 нмдг (1 700-5 100 грн) - за повторне порушення протягом року і за дії, вчинені щодо неповнолітнього, вагітної жінки, самотнього батька. Матері або особи, яка замінює і виховує дитину віком до 14 років або дитину-інваліда; - 500-1000 нмдг (8 500-17 000 грн) - за допуск до роботи працівника без оформлення договору (контракту), допуск до роботи іноземця або особи без громадянства без наявності дозволу на роботу; - 1000-2000 нмдг (17 000-34 000 грн) - повторне порушення протягом року: допуск до роботи без відповідних документів (договір, контракт, наказ, дозвіл на роботу). Кримінальна відповідальність За одне і те ж порушення трудового законодавства роботодавець, окрім адміністративної, може нести ще й кримінальну відповідальність. Адміністративна відповідальність застосовується, якщо порушення у судовому порядку не визнано грубим. Зазначимо, що до кримінальної відповідальності роботодавець може бути притягнутий тільки за рішенням суду, а відкрити кримінальну справу можуть правоохоронні органи після звернення громадян, чиї права порушені, або контролюючих органів, які виявили факт порушення. Повідомляє Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області .


17.10.2018 12:20

Змінено Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій
В Новоселицькому управлінні ГУ ДФС в Чернівецькій області повідомляють, що з 1 жовтня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 20.09.2018 № 773 «Про затвердження Змін до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1106/32558 (далі - Наказ № 773). Відповідно до вищевказаного наказу, з 01.10.2018 суб’єкти господарювання можуть відмовитися від використання книги обліку розрахункових операцій (далі - КОРО) на реєстратор розрахункових операцій (далі - РРО) у разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії, за умови не проведення розрахункових операцій до моменту підключення резервного РРО або включення електроенергії. Рішення про це затверджується власними розпорядчими документами суб'єкта господарювання. У такому випадку суб’єкт господарювання має право не реєструвати і не зберігати КОРО та розрахункові книжки, а ті хто вже зареєстрував - скасувати реєстрацію КОРО та припинити її застосування. Змінами виключено вимоги до використання КОРО, зареєстрованої на РРО: - підклеювання фіскальних звітних чеків до відповідних сторінок книги ОРО; - щоденне виконання записів (у разі здійснення розрахункових операцій) про рух готівки та суми розрахунків, при цьому дані за сумами, отриманими від покупців (клієнтів), та дані за сумами, виданими покупцям (клієнтам), записуються окремо; - ведення обліку ремонтів, робіт з технічного обслуговування, а також перевірок конструкції та програмного забезпечення РРО у відповідному розділі КОРО. Водночас доповнено вимогою щодо забезпечення суб’єктом господарювання збереження щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних /-звітів) в електронній формі протягом строку, визначеного п. 44.3 ст. 44 Податкового кодексу України. Наказ № 773 набув чинності частково, зміни щодо запровадження електронного документообігу між суб’єктами господарювання, центрами сервісного обслуговування та органами ДФС, спрощення реєстрації/перереєстрації РРО (на підставі заяви в електронному вигляді) набирають чинності після набрання чинності нормативно-правовим актом Міністерства фінансів України щодо затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.


17.10.2018 12:18

В Новоселицькому управлінні провели сеанс «гарячої лінії»
З метою забезпечення інформування платників з питань оподаткування в Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» із начальником Новоселицького управління Яною Габовдою. 1. Чи має право фізична особа на соціальну пільгу, якщо вона працює неповний робочий день? Відповідно до пункту 169.1 статті 169 Податкового кодексу України платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень. У 2018 році розмір заробітної плати, що дає право на податкову соціальну пільгу, становить – 2470 грн. (прожитковий мінімум на працездатну особу у розмірі 1762 грн. х 1,4). Т обто, фізична особа, яка працює неповний робочий день, має право на податкову соціальну пільгу за умови якщо розмір її заробітної плати не перевищує граничного розміру для отримання податкової соціальної пільги. 2. У якому розмірі проводяться готівкові розрахунки суб’єкта господарювання з фізичною особою? Відповідно до п. 6 розд. II Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року № 148 із змінами та доповненнями, суб’єкти господарювання мають право здійснювати розрахунки готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами: 1) між собою - у розмірі до 10000 (десяти тисяч) грн. включно; 2) із фізичними особами - у розмірі до 50000 (п’ятдесяти тисяч) грн. включно. Платежі понад установлені граничні суми проводяться через банки або небанківські фінансові установи, які в установленому законодавством порядку отримали ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунку, шляхом переказу коштів із поточного рахунку на поточний рахунок або внесення коштів до банку чи небанківської фінансової установи для подальшого їх переказу на поточні рахунки в банку. Кількість суб’єктів господарювання й фізичних осіб, із якими здійснюються готівкові розрахунки, протягом дня не обмежується. Обмеження, встановлене у п. 6 розд. II Положення № 148, стосується також розрахунків під час оплати за товари, придбані на виробничі (господарські) потреби за рахунок готівки, одержаної за допомогою електронного платіжного засобу. 3. Що потрібно зробити підприємцю - «спрощенцю» у разі зміни місця здійснення діяльності? До реєстру платників єдиного податку вносяться відомості про платника єдиного податку, зокрема, місце провадження господарської діяльності. Платники єдиного податку у разі зміни відомостей, внесених до реєстру платників єдиного податку, мають надати заяву, до якої, зокрема, включаються відомості про зміну місця провадження господарської діяльності. Заява подається платниками єдиного податку першої і другої груп не пізніше 20 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни. Платниками єдиного податку третьої групи заява подається разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни.


11.10.2018 15:21

Фіскали попереджають: суб’єкти господарювання, які порушують законодавство про працю, несуть відповідальність
В Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області повідомляють, що 5 вересня 2018 року Кабінет Міністрів України прийняв розпорядження „Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення”. Згідно даного нормативного акту Державною службою України з питань праці, Державною фіскальною службою України, Пенсійним фондом України, Національною поліцією України, іншими центральними органами влади спільно з органами місцевого самоврядування передбачається проведення комплексних заходів, спрямованих на детінізацію ринку праці та вдосконалення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками. Протягом місяця, з дня прийняття вищезазначеного розпорядження, буде проведено інформаційно-роз'яснювальну кампанію щодо запланованих заходів і неприпустимість допуску до роботи найманих працівників без належного оформлення з ними трудових відносин та передбачені згідно діючого законодавства штрафи. Після закінчення зазначеного терміну, вищезазначеними службами будуть проведені перевірки щодо виявлення неоформлених найманих працівників, маскування трудових відносин під виглядом інших форм діяльності. Наймані працівники можуть повідомити про факти порушень податкового законодавства з боку роботодавців на «гарячу лінію» ДФС за телефоном 0800-501-007. Роботодавцям, які порушують законодавчі вимоги при нарахуванні заробітних плат, загрожують штрафи за такі порушення. Так, за одного неоформленого працівника – штраф у розмірі 30 мінімальних зарплат, а це 111 690 гривень, а недопущення інспекторів до перевірки обійдеться вже у 100 мінімальних заробітних плат, а це - 372 300 гривень. УВАГА!!! Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області повідомляє що 18 жовтня 2018 року з 11.00 до 13.00 проведе сеанс телефонного зв'язку “гаряча лінія” на тему: «Офіційне працевлаштування – захист соціальних інтересів громадян». На запитання платників відповідатиме начальник Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області Яна Габовда. Усі бажаючі можуть отримати інформацію, за номером „гарячої” телефонної лінії: 5-09-67.


03.10.2018 10:57

Нарахування (виплата) дивідендів: коли операція буде вважатися контрольованою
Відповідно до п. п. 14.1.49 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) виплата дивідендів є розподілом частини чистого прибутку, розрахованого за правилами бухгалтерського обліку. Для цілей оподаткування до дивідендів прирівнюється також платіж у грошовій формі, що здійснюється юридичною особою на користь її засновника та/або учасника (учасників) у зв’язку з розподілом чистого прибутку (його частини). Згідно з п. п. 57.1 прим. 1.2 п. 57.1 прим. 1 ст. 57 ПКУ емітент корпоративних прав, який приймає рішення про виплату дивідендів своїм акціонерам (власникам), нараховує та вносить до бюджету авансовий внесок із податку на прибуток. Підпунктом 134.1.3 п. 134.1 ст. 134 ПКУ встановлено, що об’єктом оподаткування податком на прибуток є дохід (прибуток) нерезидента з джерелом походження з України, що підлягає оподаткуванню згідно з п. 141.4 ст. 141 ПКУ. Дивіденди, які сплачуються резидентом на користь нерезидента, включено до доходів нерезидентів із джерелом походження з України, що підлягають оподаткуванню відповідно до положень п. 141.4 ст. 141 ПКУ. Згідно з п. п. 141.4.2 п. 141.4 ст. 141 ПКУ резидент або постійне представництво нерезидента, що здійснюють на користь нерезидента або уповноваженої ним особи (крім постійного представництва нерезидента на території України) будь-яку виплату із доходу з джерелом походження з України, отриманого нерезидентом від провадження господарської діяльності (у тому числі на рахунки нерезидента, що ведуться в національній валюті), утримують податок з таких доходів, зазначених у п. п. 141.4.1 п. 141.4 ст. 141 ПКУ, за ставкою в розмірі 15 відсотків (крім доходів, зазначених у підпунктах 141.4.3 – 141.4.6 та 141.4.11 п. 141.4 ст. 141 ПКУ) їх суми та за їх рахунок, який сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності. Таким чином, виплата платником податку на прибуток дивідендів у грошовій формі на користь нерезидента не впливає на об’єкт оподаткування податком на прибуток такого платника. Поряд з цим, віднесення операцій до контрольованих має на меті можливість проконтролювати таку операцію на відповідність принципу «витягнутої руки» із застосуванням методів встановлення такої відповідності, передбачених п. 39.3 ст. 39 ПКУ. Оскільки жоден з методів не може бути застосований до господарської операції із виплати дивідендів платником податку на прибуток на користь нерезидента, а отже, не існує законодавчо визначеної можливості проконтролювати таку операцію на відповідність принципу «витягнутої руки», визнання зазначеної операції контрольованою та включення її до звіту про контрольовані операції не має сенсу. Враховуючи зазначене, операції з нарахування (виплати) дивідендів у грошовій формі платником податку на прибуток на користь нерезидентів не є контрольованими. Якщо дивіденди на користь нерезидентів виплачуються у формі відмінній від грошової, то відповідно до вимог п. п. 57.1 прим. 1.2 п. 57.1 прим. 1 ст. 57 ПКУ до таких операцій застосовуються правила трансфертного ціноутворення у порядку, встановленому ст. 39 ПКУ. Повідомляє Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області .


Tеми