Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Герцаївський район

Новини району ( Повідомлення Пенсійного фонду )

17.01.2019 14:16

До уваги підприємців! 11 лютого – останній день подання річної звітності про доходи та сплату ЄСВ за 2018 рік
Із внесенням змін до законодавства про пенсійне забезпечення вагомого значення набув страховий стаж. Страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий (єдиний) внесок. Саме наявність необхідних років страхового стажу визначає право особи на пенсійне забезпечення. З 1 січня 2018 року страховий стаж, необхідний для призначення пенсії, становив 25 років і надалі він збільшуватиметься. Для тих, хто досягне пенсійного віку в 2019 році, 26 років, у 2020 році - 27 років і так до 2028 року, коли необхідний для призначення пенсії страховий стаж становитиме 35 років. Таким чином, для зарахування періоду діяльності особи як фізичної особи-підприємця необхідно сплачувати ЄСВ в розмірі, не меншому 22% мінімальної зарплати, яка на сьогодні (з 01.01.2019) становить 4173 грн., мінімальний єдиний (страховий) внесок -918,06 грн. на місяць, а також не забувати подавати річну звітність про нарахування ЄСВ до територіальних органів ГУ ДФС у Чернівецькій області та переконатись, що відомості із звітності завантажено до реєстру застрахованих осіб. При цьому обов’язок сплати ЄСВ не залежить від факту отримання чи неотримання доходу від підприємницької діяльності. За результатами року фізичні особи - підприємці незалежно від обраної системи оподаткування зобов'язані формувати та подавати до контролюючих органів за місцем реєстрації «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого ЄСВ» за формою Додаток 5 із зазначенням типу форми «Початкова» (далі – Додаток 5) до 10 лютого року, наступного за звітним періодом (відповідно до п.2 розділу 3 Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 14 квітня 2015 року № 435 (у редакції Наказу Міністерства фінансів України від 15 травня 2018 року № 511), далі – Порядок №435). Отже, граничний термін подання Додатку 5 за 2018 рік – 10 лютого 2019 року, що є вихідним днем. При цьому, слід враховувати норми пункту 14 Розділу ІІ Порядку №435, а саме, якщо останній день строку подання звіту припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем подання звіту вважається перший після нього робочий день. Таким чином, останній день подання Додатку 5 за 2018 рік – 11 лютого 2019 року. Звітним періодом є календарний рік. ФО–підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему, та члени фермерського господарства звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове пенсійне страхування», та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Звіт зазначеними особами не подається. Також варто згадати, що починаючи з 1 серпня 2018 року підприємці, незалежно від обраної системи оподаткування, у разі припинення діяльності мають протягом 30 календарних днів від дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності подати до органу ДФС Звіт з позначкою типу форми "ліквідаційна". Додаток 5 зазнав певних змін. Відтепер він містить лише дві таблиці (замість чотирьох): -Таблиця 1 «Нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» подається як ФОП на єдиному податку, так і на загальній системі оподаткування. -Таблиця 2 «Наявність підстав для обліку стажу окремим категоріям осіб відповідно до законодавства» подається лише при наявності спецстажу. Варто звернути увагу: 1) У колонці 2 Таблиці 1 обов’язково вказується код категорії застрахованої особи: 5 – якщо працювали на загальній системі оподаткування; 6 – якщо працювали на спрощеній системі оподаткування. 2) У колонці 3 вказується: платниками на загальній системі: - сума чистого доходу, заявлена в податковій декларації, поділена на кількість місяців, протягом яких платник перебував на обліку як платник єдиного внеску; платниками на спрощеній системі: - самостійно визначена сума доходу. 3) У графу 4 вноситься сума від мінімальної до максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. 4) У титульному аркуші Звіту обов’язково повинні бути вказані періоди перебування на загальній/спрощеній системі. При цьому, незалежно від фактичної дати початку і кінця перебування на будь-якій системі оподаткування (мається на увазі випадки початку або припинення підприємницької діяльності всередині місяця), в полі "Початок періоду" завжди має бути зазначене 01 число місяця, а в полі "Кінець періоду" відзначається останній календарний день місяця, оскільки, відповідно до Закону №2464, єдиний внесок сплачується за повний місяць. Слід пам’ятати, що Звіт із помилками не вважається поданим та інформація про доходи з нього не потрапить до реєстру застрахованих осіб та не буде зарахована до страхового стажу. Для зарахування страхового стажу підприємцю необхідно виправити помилки у звітності та повторно подати річний звіт до органів державної фіскальної служби. В противагу найманим працівникам, за яких сплачує єдиний соціальний внесок та звітує роботодавець, підприємцям необхідно самостійно дбати про зарахування періоду діяльності до страхового стажу, щоб не позбавити себе майбутньої пенсії та інших соціальних гарантій. Водночас нагадуємо, що Пенсійний фонд надає можливість кожному громадянину, включаючи й приватних підприємців, безкоштовно контролювати зарахування періодів діяльності до страхового стажу. Для цього необхідно зареєструватись на веб-порталі Пенсійного фонду (http://portal.pfu.gov.ua) та зайти до свого особистого кабінету. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


14.01.2019 12:25

В результаті взаємодії пенсійної служби з органами влади та контролюючими органами в області легалізовано працю 16 тисяч осіб
З метою захисту прав застрахованих осіб на соціальне та пенсійне забезпечення працівники Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області беруть активну участь у роботі робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення, які діють при райдержадміністраціях, Чернівецькій та Новодністровській міських радах. За результатами аналізу звітності страхувальників області виявляються роботодавці, у діяльності яких наявні ознаки порушення законодавства про працю і мінімізації зайнятості працівників, відповідні матеріали надаються для заслуховування на засіданнях робочих груп. В результаті вжитих заходів у 10% заслуханих суб’єктів господарювання на 223 особи зменшилася кількість працівників, які отримують заробітну плату меншого за мінімальний розміру; у 25,8% суб’єктів збільшився середній розмір заробітної плати працівників; у 26,4% роботодавців на 776 осіб зросла чисельність працівників; у 11% на 360 зменшилася кількість працівників, зайнятих неповний робочий час. Для вжиття відповідних заходів контролю за додержанням законодавства про працю та нарахування єдиного соціального внеску до Головного управління Державної фіскальної служби у Чернівецькій області та Управління Держпраці у Чернівецькій області надаються відповідні переліки роботодавців, за звітністю яких наявні ознаки недотримання мінімальних соціальних гарантій, тінізації зайнятості та порушень при нарахуванні єдиного соціального внеску на заробітну плату працівників. В результаті вжитих заходів в області легалізовано працю близько 16 тис. осіб, а додаткові надходження до бюджету Пенсійного фонду склали 11,3 мільйона гривень. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


14.01.2019 12:14

Сплив строк дії пенсійного посвідчення – зверніться за виготовленням нового документу
Документом, який підтверджує призначення особі пенсії, є пенсійне посвідчення, що видається відповідно до Порядку оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 03 листопада 2017 року № 26-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 грудня 2017 року за № 1464/31332. Пенсійні посвідчення виготовляються на підставі відповідної заяви особи, якій призначено пенсію, що подається до підрозділу обслуговування громадян (сервісного центру) за місцем перебування особи на обліку як одержувача пенсії. У разі якщо особа, якій призначається пенсія, не досягла повноліття або є недієздатною, заява на виготовлення пенсійного посвідчення подається батьками, усиновлювачами, батьками-вихователями, прийомними батьками, патронатними вихователями, опікунами, піклувальниками за місцем їх проживання/перебування, представниками закладів (органів опіки і піклування), які виконують функції опікунів і піклувальників, за місцезнаходженням таких закладів (органів). Пенсійне посвідчення видається на строк призначення пенсії. Тому для осіб, яким пенсію призначено на певний період, наприклад, на термін встановлення інвалідності, по завершенню строку дії пенсійного посвідчення та в разі продовження інвалідності за результатами чергового огляду в органах медико-соціальної експертизи важливо своєчасно звертатися до пенсійної служби за виготовленням нового пенсійного документу. Аналогічно слід діяти в разі призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника при продовженні терміну її виплати. У разі якщо пенсійне посвідчення стало непридатним для користування, втрачено, особі призначено інший вид пенсії або змінилися обставини здійснення опіки та піклування (змінився законний представник чи його звільнено від повноважень, поновлено цивільну дієздатність одержувача пенсії тощо), за заявою одержувача пенсії також видається нове посвідчення. Заміна пенсійного посвідчення здійснюється за процедурою, визначеною для його виготовлення, за наявністю у особи паспорта, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків та фото. При заміні пенсійного посвідчення одержувач пенсії повертає органу Пенсійного фонду України попередньо видане пенсійне посвідчення (за наявності), що підлягає знищенню. У випадку заміни електронного пенсійного посвідчення, воно повертається до установи відповідного банку. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


11.01.2019 10:13

Про сплату збору при набутті права власності на легкові автомобілі
Сплата збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при набутті права власності на легкові автомобілі здійснюється за першої державної реєстрації в Україні в сервісних центрах Міністерства внутрішніх справ України. Платниками збору на обов’язкове державне пенсійне страхування (п.7 статті 1 Закону України від 26.06.1997 №400/97-ВР «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування») є підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні в сервісних центрах (підрозділах Державної автомобільної інспекції) Міністерства внутрішніх справ України. Об'єктом оподаткування є вартість автомобіля, визначена відповідно до договору купівлі-продажу, договору міни, довідки органів митної служби, акта експертної оцінки вартості автомобіля, інших документів, що підтверджують цю вартість. Диференційовані ставки збору встановлені залежно від вартості об’єкта. 3% - якщо вартість легкового автомобіля не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (на 01.01.2019 - із суми до 316965 грн.); 4% - якщо вартість легкового автомобіля перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (на 01.01.2019 - із суми понад 316965 грн. до 557090 грн.); 5% - якщо вартість легкового автомобіля перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (на 01.01.2019 - із суми понад 557090 грн.). Збір сплачується із вартості автомобіля без урахування податку на додану вартість, якщо суму такого податку зазначено в документі, який підтверджує ціну транспортного засобу. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


10.01.2019 10:56

Легальна зарплата – запорука соціального захисту сьогодні та забезпеченої старості в майбутньому
Своєчасна та у повному обсязі сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і забезпечення працівників заробітною платою, не меншою за встановлену законодавством мінімальну, – обов’язок і справа ділового сумління кожного роботодавця. Саме ці чинники є запорукою соціального захисту й пенсійних перспектив найманих працівників, відповідальність за яких має усвідомлювати кожен керівник, який будує трудові відносини на засадах чесності й порядності. На жаль, чимало роботодавців ігнорують гарантований державою рівень мінімальної заробітної плати, оформляючи неповну зайнятість працівників, мінімізуючи заробітки або ж взагалі не декларуючи оплату їхньої праці. Громадяни мають усвідомлювати, що згода отримувати зарплату “в конверті” позбавляє їх соціального захисту, адже обов’язковими умовами отримання соціальних виплат впродовж трудової діяльності та гідних пенсій у майбутньому є офіційно задекларована заробітна плата і набутий страховий стаж. Відповідно до чинного законодавства, до страхового стажу при виході на пенсію зараховуються тільки ті періоди, за які нараховувалась заробітна плата та за які повністю сплачено страховий (єдиний) внесок у розмірі, не меншому за встановлений законом мінімальний (з 01.01.2019 - 918,06 грн. (4173 грн.*22%). Слід зазначити, що періоди, за які роботодавець або самозайнята особа не сплатили обов’язкового єдиного внеску і накопичили заборгованість, до страхового стажу не зараховуються. Отож, шановні громадяни! Дбайте про своє майбутнє вже сьогодні, не позбавляйте себе гідних пенсійних перспектив, погоджуючись на приховані «в конвертах» заробітки. Оманливе враження сьогоднішнього фінансового благополуччя наражає на ризик опинитися на старості літ у злиднях. Тільки офіційно оформлений найманий працівник може відчувати себе соціально захищеним та бути впевненим у завтрашньому дні. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


10.01.2019 10:47

Наповнення бюджету Фонду – забезпечення стабільності пенсійних виплат
Основним завданням пенсійної служби є забезпечення стабільних та у повному обсязі пенсійних виплат і захист прав застрахованих осіб на гідне пенсійне забезпечення. Необхідною умовою його успішного виконання є наповнення бюджету Фонду, з якого здійснюється фінансування таких виплат. Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області проводить активну роботу зі страхувальниками щодо своєчасної сплати ними обов’язкових платежів та з боржниками - щодо погашення заборгованості перед бюджетом Фонду. З метою досягнення ефективного результату пенсійна служба тісно співпрацює з Головним управлінням Державної фіскальної служби України у Чернівецькій області, Управлінням Держпраці у Чернівецькій області, об’єднаними територіальними громадами та соціальними партнерами. Налагоджена взаємодія скерована на боротьбу з тіньовою зайнятістю, мінімізацією заробітної плати і на стягнення з несумлінних роботодавців заборгованості зі сплати обов’язкових платежів. В результаті вжитих заходів упродовж 2018 року надійшло власних доходів до бюджету Пенсійного фонду України в області в сумі 2417,8 млн. грн., що на 556,4 млн. грн. (29,9%) більше, ніж у 2017 році. Власних доходів, адміністрування яких здійснює Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, мобілізовано в сумі 21,9 млн. грн., що на 1,2 млн. грн. (10,8%) більше надходжень 2017 року. Від фізичних осіб-підприємців в рахунок сплати зобов’язань та погашення заборгованості з єдиного соціального внеску в 2018 році до бюджету Фонду надійшло власних доходів на 96,9 млн. грн. (56%) більше, ніж попереднього року. Усі мобілізовані кошти спрямовані на пенсійні виплати буковинцям. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


03.01.2019 15:41

Буковинські пенсіонери йдуть у ногу з часом, вирішуючи питання пенсійного забезпечення через електронні сервіси
Більшість питань пенсійного забезпечення можна вирішити, не виходячи з дому Підвищення якості обслуговування громадян є одним із пріоритетних завдань пенсійної служби, яка докладає максимум зусиль до його виконання. Намагаючись зробити послуги якомога доступнішими та зручнішими для людей, пенсійники впровадили широкий спектр форм дистанційного обслуговування, створених на основі сучасних інформаційних технологій. Про те, як оперативно отримати консультацію спеціаліста, необхідну інформацію та навіть документи, не виходячи з дому, розповіла начальник управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області Людмила ТРОЦЮК. - Скажіть, будь ласка, які саме послуги електронного формату нині надає пенсійна служба та в чому полягають переваги їх використання? - Ми постійно працюємо над тим, щоб надання послуг з пенсійного забезпечення було для людей максимально зручним і комфортним. Беручи до уваги віковий фактор категорії громадян, які до нас звертаються, намагаємося максимально наблизити до них обслуговування. Уже традиційною та широко застосовуваною формою надання консультацій літнім мешканцям краю став відеозв’язок, за допомогою якого наші фахівці оперативно надають роз’яснення мешканцям найвіддаленіших населених пунктів області. Людям це зручно, адже завдяки відсутності потреби діставатися сервісного центру вони заощаджують сили і час. Ідучи у ногу з часом, пенсійна служба постійно працює над впровадженням новітніх послуг електронного формату, які б відповідали викликам часу. Сьогодні мало хто може уявити своє життя без Інтернет-технологій, що відкривають широкі можливості не тільки отримання інформації, а й здійснення торговельних, фінансових та багатьох інших операцій. Отож і пенсійна служба створила можливості для отримання громадянами широкого спектру інформації та вирішення багатьох питань пенсійного забезпечення у режимі онлайн, без потреби відвідування сервісних центрів. Зокрема, зареєструвавшись на Веб-порталі Пенсійного фонду, користувачі отримують доступ до персональної інформації з державного реєстру застрахованих осіб, можуть переглядати дані щодо нарахованої заробітної плати, суми сплачених внесків, зарахованого страхового стажу, подавати заяви, записуватися на прийом до фахівців Фонду, отримувати потрібні довідки та інші документи, однаково правомірні з виданими безпосередньо в органах Фонду завдяки підтвердженню QR-кодом, та багато іншого. Ми проводимо масштабну інформаційну роботу з громадськістю, закликаючи долучатися до числа користувачів Веб-порталу Пенсійного фонду, який є багатим джерелом корисної інформації з пенсійного забезпечення. Роз’яснюємо переваги онлайн-обслуговування, а це доступність, оперативність, зручність. - Чи вдається пенсіонерам похилого віку оволодіти електронними технологіями, адже більшості з них нелегко в цьому розібратися? - Справді, старшим людям нелегко даються Інтернет-технології. Але майже в кожного є діти і внуки, котрі на цьому добре знаються, отож допомагають розібратися, показують, вчать своїх дідусів і бабусь користуватись сучасними електронними послугами. Ми ініціювали спеціальний волонтерський рух з допомоги пенсіонерам в оволодінні комп’ютерними технологіями, на який охоче відгукнулись учні та студенти. Молоді люди приходять до пенсіонерів додому і залюбки допомагають їм навчитися користуватись електронними послугами. Показують, як зареєструватися, знайти потрібну інформацію тощо. Їм це цікаво, а старшим людям – корисно, адже вони отримують можливість легко і швидко вирішити широке коло питань пенсійного забезпечення просто удома, не відвідуючи сервісних центрів Фонду. - Які ще дистанційні інформаційні послуги пропонує пенсійна служба? Доволі зручним способом отримання свіжої інформації з актуальних питань пенсійного забезпечення є послуга СМС-інформування, яку легко налаштувати і завдяки якій користувач завжди в курсі всіх законодавчих змін та здійснених персональних операцій з пенсійного забезпечення: зі сплати страхових внесків, зарахування страхового стажу тощо. Для налаштування цієї послуги потрібно лише надати письмову згоду та свої контактні дані працівникам пенсійної служби, завітавши до найближчого сервісного центру, а зареєстрованим користувачам Веб-порталу Пенсійного фонду – зробити відповідну позначку в Особистому кабінеті. Окремо хочу відзначити зручність пенсійного посвідчення сучасного зразка, яке поєднує функції посвідчення особи та платіжної картки, за допомогою якого можна як отримувати пенсійні виплати, так і здійснювати фінансові розрахунки в торговельних мережах, оплачувати комунальні послуги тощо. Отож закликаємо буковинських пенсіонерів та застрахованих осіб долучатися до числа користувачів електронних послуг пенсійної служби, щоб оперативно отримувати потрібну інформацію в зручний спосіб, заощаджуючи сили і час. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


02.01.2019 12:28

Про виплату перерахованих «військових» пенсій з січня 2019 року
З 1 січня 2019 року військові пенсіонери та пенсіонери з числа працівників міліції почали отримувати підвищений розмір пенсій. Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову № 103, якою передбачено проведення перерахунку пенсій військовослужбовцям та колишнім співробітникам міліції. Пенсії військових пенсіонерів перераховано, починаючи з 1 січня 2018 року, а колишніх працівників міліції – з 1 січня 2016 року. Колишнім військовослужбовцям виплата перерахованого розміру пенсій здійснюється в кілька етапів. Механізм виплати, визначений постановою, передбачає, що у 2018 році виплачувалось 50 % суми підвищення, у 2019 році - 75 %, а з 2020 року виплата пенсій буде проводитись у повному обсязі. Колишнім співробітникам міліції з 1 січня 2018 року почали виплачувати повний розмір перерахованої пенсії. Виплата підвищених пенсій, нарахованих за 2016-2017 роки, буде здійснюватись з січня 2019 року. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


20.12.2018 10:58

Ціни на проїзд в маршрутках підвищили, водіям зарплату – ні
На початку 2018 року Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області повідомляло громадськість про низький рівень оплати праці у сфері транспорту, складського господарства, поштової та кур’єрської діяльності. На завершення року повторно проведений аналіз звітності страхувальників, за результатами якого встановлено, що середня зарплата найманих працівників у цій сфері становить 4615 грн., або зросла порівняно з початком року всього на 380 грн. Украй низьким залишається задекларований рівень оплати праці водіїв, зайнятих пасажирськими перевезеннями на приміських, міжміських та внутрішньообласних маршрутах. Заробіток працівників, які, до того ж, відповідальні за безпеку руху на транспорті та безпеку громадян, становить усього 3808 грн. або ледь перевищує мінімальну заробітну плату (3723 грн.). Отож, підвищення цін на проїзд на приміських, міжміських та внутрішньообласних маршрутах практично не позначилося на рівні заробітку водіїв. Окремі роботодавці-перевізники за повної зайнятості та повному місяці роботи нараховують працівникам заробітну плату меншого за мінімальний розміру, декларують неповну їх зайнятість. Про такі випадки Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області повідомляє Управління Держпраці для здійснення контрольних заходів. Вкотре нагадуємо роботодавцям про те, що від сьогоднішнього рівня заробітної плати залежить розмір пенсійних виплат, які розраховуються на підставі офіційно задекларованих заробітків. Будьте свідомими та відповідальними за найманих працівників, не прирікайте їх на злидні у старості! Водночас закликаємо працівників гідно оцінювати свою працю й не погоджуватися на мізерні виплати, щоб після виходу на заслужений відпочинок не залишитись без засобів для існування. Пам’ятайте, що пенсію «в конверті» ніхто не принесе, тож дбати про неї потрібно вже сьогодні. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


18.12.2018 14:51

Надходження до бюджету Фонду в області зросли на півмільярда гривень
За 11 місяців 2018 року до бюджету Пенсійного фонду в області надійшло власних доходів на 502 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року. Надходження зросли у зв’язку з підвищенням рівня прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян та зростанням надходжень від фізичних осіб-підприємців. На 2 млн. грн. більше, ніж минулоріч, мобілізовано доходів, адміністрування яких здійснює ГУ ПФУ в області. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


17.12.2018 12:50

Буковинські пенсіонери надають перевагу банківському обслуговуванню з отримання щомісячних виплат
Число отримувачів пенсій через банківські установи на Буковині невпинно зростає. Люди переконуються в тому, що це легко і зручно, а головне – вигідно. Щомісячні виплати в такий спосіб сьогодні отримує вже більша половина буковинських пенсіонерів, зокрема 53,3% загальної їх кількості. Порівняно з початком грудня минулого року число отримувачів пенсійних виплат через банки зросло на 2,3 тисячі осіб. Завдяки цій тенденції заощадження пенсійних коштів склали 39 мільйонів гривень, що в 1,5 раза більше минулорічного показника. Зекономлені кошти уже сьогодні спрямовані на виплату пенсій та є вагомим ресурсом для подальшого збільшення їх розміру. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


14.12.2018 15:37

Буковинські підприємці зрозуміли, що треба працювати чесно і повертати борги
Завдяки активній роз’яснювальній роботі пенсійної служби та спільним заходам із соціальними партнерами, спрямованими на виведення трудових відносин з тіні, простежується позитивна тенденція усвідомлення фізичними особами-підприємцями необхідності сплати обов’язкових платежів. Свідченням цього є збільшення в листопаді нинішнього року порівняно з минулорічним листопадом надходжень до бюджету Фонду зі сплати заборгованості з єдиного соціального внеску на 80,6%. Зокрема, цьогоріч в 11-му місяці страхувальники-боржники погасили 20,9 млн. грн. боргу.


13.12.2018 10:59

З початку року до бюджету Фонду стягнуто близько чверті мільярда гривень заборгованості зі сплати ЄСВ
Завдяки активній роз’яснювальній роботі пенсійної служби краю та вжитим спільно з Управлінням Держпраці, Головним управлінням ДФС в Чернівецькій області, органами місцевої влади та соціальними партнерами заходам з посиленого контролю за дотриманням роботодавцями вимог трудового законодавства у 2018 році до бюджету Фонду надійшло 242,3 млн. грн. заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску, що на 53,3% більше минулорічних надходжень. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


12.12.2018 14:24

Виправлення помилок у звітності – обов’язок сумлінного роботодавця
Зосереджуємо увагу керівників та бухгалтерів роботодавців, що відомості зі звітності щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування вносяться до Реєстру застрахованих осіб, якщо повідомлення про результат обробки не містить кодів помилок. У випадку подання звіту засобами електронного зв’язку з використанням ЕЦП згадане повідомлення - це перша та/або друга квитівка, яка надходить після надсилання Звіту. Квитанція № 1 свідчить про те, що Звіт страхувальника успішно прийнято для подальшого опрацювання. Також зазначена квитанція містить інформацію, що за результатами приймання та обробки електронного Звіту в Пенсійному фонді України буде сформовано другу квитанцію, що буде надіслана на електронну адресу, з якої було відправлено Звіт. Квитанція № 2 містить інформацію про результат обробки Звіту і повідомляє про внесення чи невнесення відомостей зі звітності страхувальника до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Отже, неподання або подання звітності з помилками та невиправлення в найкоротші терміни цих помилок страхувальником (роботодавцем) спричиняє відсутність відомостей у реєстрі застрахованих осіб та їх недостовірне відображення. Останнє напряму впливає на правильність обчислення страхового стажу, розрахунку розміру пенсії, допомоги з тимчасової непрацездатності та інших соціальних виплат, на які має право застрахована особа (працівник). Акцентуємо увагу керівників-страхувальників на тому, що саме наявність необхідної кількості років страхового стажу сьогодні визначає право особи на пенсійне забезпечення. З 1 січня 2018 для виходу на пенсію у 60-річному віці необхідно мати 25 років страхового стажу. Кожного наступного року вимоги до тривалості необхідного страхового стажу зростатиме на рік до 2018 року, коли для реалізації права на пенсійне забезпечення необхідно буде мати 35 років страхового стажу. Отже, кожний рік, кожний місяць, кожний день зарахованого страхового стажу тепер мають велику вагу для призначення пенсії. Варто зауважити, що застрахована особа (працівник) не має права самостійно виправляти відомості щодо стажу, заробітної плати, пільгового стажу або періоду трудових відносин. Такі відомості вимагають підтвердження первинними документами, тому виправити їх вправі тільки роботодавець. Слід пам’ятати, що помилку краще виправляти одразу. Адже з плином часом ймовірне виникнення обставин, здатних ускладнити або навіть унеможливити цю процедуру. Наприклад, можлива ліквідація підприємства, звільнення страхувальника-роботодавця з посади, його переведення в інший район тощо – за таких умов виправити помилку досить складно, а подеколи й неможливо. Роки спливають непомітно, і з настанням пенсійного віку буває складно чи навіть пізно звертатись до архівних документів та вирішувати проблеми з колишнім роботодавцем. Усі питання щодо своєчасного виправлення помилкових відомостей доцільно вирішувати з діючим роботодавцем. Водночас застрахована особа при виявленні неточності або відсутності інформації про себе - чи щодо стажу, в т.ч. пільгового, чи заробітної плати, - має право вимагати у роботодавця виправлення помилки або невідповідності даних одразу після факту її виявлення. Пенсійна служба краю вкотре закликає роботодавців сумлінно ставитись до формування звітності. ПАМ'ЯТАЙТЕ, що подання звітності з помилками та зволікання у виправленні цих помилок призводить до втрати страхового стажу застрахованими особами та порушує їх конституційне право на його зарахування. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


11.12.2018 16:26

Завдяки правозахисній роботі юридичного управління до бюджету Фонду надійшло майже півмільйона гривень від підприємців-боржників
З метою здійснення стабільних та у повному обсязі виплат пенсій Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області здійснює заходи задля забезпечення наповнення бюджету Пенсійного фонду України в області. Завдяки ретельній правовій роботі юридичного управління пенсійної служби краю із захисту інтересів Пенсійного фонду та ефективній співпраці з органами державної виконавчої служби на рахунок Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області від підприємців-боржників в рахунок погашення заборгованості з початку року надійшло 491,4 тисячі гривень. В добровільному порядку — 302,7 тис. грн. З початку 2018 року до судових органів подано 40 позовних заяв про стягнення коштів на суму 1117,1 тис. грн. На 1 грудня судом задоволено вже 23 позови на суму 645,7 тис. грн. Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


Tеми