Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Герцаївський район

Новини району ( Повідомлення Пенсійного фонду )

21.01.2020 12:03

Своєчасна виплата пенсій - на постійному контролі пенсійної служби краю
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області постійно опікується тим, як проводиться виплата пенсій буковинським пенсіонерам. В полі зору пенсійної служби перебуває своєчасність і повнота пенсійних виплат. На теренах краю пенсії виплачуються структурними підрозділами Чернівецької дирекції акціонерного товариства «Укрпошта» як через відділення в населених пунктах так і з доставкою за місцем проживання. Крім того, пенсіонери мають право самостійно обрати банківську установу з числа уповноважених банків, яких в області є п'ятнадцять, для одержання своєї пенсії через банківський рахунок. Уповноваженими здійснювати виплату пенсій є ті банківські установи, з якими Пенсійний фонд України, після проходження конкурсного відбору уклав відповідні договори. Звичайно, буковинці мають бути упевнені, що незалежно від обраного способу отримання своєї пенсії, нараховані пенсійні кошти усі отримають вчасно і в повному обсязі, оскільки Пенсійний фонд постійно контролює відповідність цих процесів вимогам чинного законодавства. Але різні способи отримання пенсії тим і відрізняються між собою, що мають свої особливості та переваги, які користуються попитом. Так, якщо розглянути можливість одержання пенсійних виплат через банківські установи, то позитивним є те, що банкомати працюють цілодобово і без вихідних, а тому коли фінансується виплата пенсій по датах, що припадають на вихідні та неробочі дні, людина може отримати готівкові кошти незалежно від того чи працює відділення банку. Крім того, значним попитом користуються електронні банківські сервіси, які, за наявності доступу до мережі Інтернет, відкривають безліч можливостей своїм користувачам в онлайн режимі 24/7. Зокрема за допомогою таких електронних сервісів та мобільних додатків, не виходячи з дому, або перебуваючи в дорозі чи будь-яких інших місцях, можна розрахуватись за комунальні послуги, поповнити мобільний телефон, здійснити інші платежі та перекази, замовити послуги, тощо. Крім того, що про зарахування пенсійних коштів надходить смс-повідомлення на мобільний телефон, пенсіонер може особисто, навіть у смартфоні, бачити і контролювати рух коштів та здійснені операції на своєму банківському рахунку. Поряд із цим одержувач пенсійних коштів через банківську установу, за бажанням, може скористатись іншими банківськими пропозиціями. Останнє, особливо актуально на даний час, коли в суспільстві активно говорять про державу у смартфоні та поступовий перехід до переважно безготівкових розрахунків у всіх сферах життєдіяльності. Звичайно ж, свої переваги одержувач пенсії може відчути обравши й послуги підприємства поштового зв’язку. З об’єктивної точки зору, доставка пенсійних коштів за місцем проживання є просто необхідною для одиноких, а особливо громадян, яким за станом здоров’я важко пересуватися. Разом із виплатою пенсії, за потреби і домовленості з людиною, працівники пошти можуть доставити їй додому кореспонденцію, газети, журнали, ліки, продукти харчування, побутову хімію та інші потрібні речі, при цьому розповісти останні новини та просто поспілкуватись на вільні теми. Отож, є свої плюси та мінуси, переваги та ризики у будь-яких житейських справах, а тому кожен для себе обирає самостійно, зважуючи на те, що йому більше до вподоби. Але, для прийняття правильних рішень, важливо мати об’єктивну та повну інформацію. Пенсійна служба краю постійно дбає про донесення до широкого загалу правдивої інформації та реальної картини, як у питаннях призначення та перерахунків пенсій, так і щодо виплати пенсійних коштів пенсіонерам. Не буде новиною той факт, що як в Пенсійному фонді, так і в банках та на пошті працюють звичайні люди. Саме тому якість послуг, які надаються системою, в цілому залежить від того, як конкретні виконавці особисто ставляться до своїх службових обов’язків і як контролюють свої емоції та приватні інтереси, щоб у підсумку своїми діями не зганьбили авторитет системи. Негативні випадки мають місце в різних куточках держави, а тому наш край, на жаль, не є винятком. За минулий рік в окремих районах Чернівецької області допускались випадки недоброзичливого ставлення окремих банківських працівників та працівників пошти по відношенню до пенсіонерів. Крім того, були зафіксовані окремі випадки несвоєчасної доставки та виплати пенсій підприємством поштового зв’язку пенсіонерам Сокирянського та Хотинського районів, що спричинило ряд письмових звернень до Головного управління Фонду в області. Шукаючи захисту, до пенсійної служби звертались зморені багаторічною працею та хворобами добродушні люди, припускаючи що на тлі постійного безгрошів’я можуть втратити свою пенсію. Але, пенсійна служба краю невідкладно відреагувала і після певного резонансу кожен, хто звернувся до Фонду, отримав свої пенсійні виплати. На будь-які випадки порушень прав пенсіонерів Пенсійний фонд вживає відповідних заходів згідно чинного законодавства, але прикро, що такі випадки все ж бувають. З огляду на це, Головне управління Фонду в області закликає своїх партнерів підвищити відповідальність та забезпечити належний рівень обслуговування в рамках своєчасного здійснення пенсійних виплат буковинським пенсіонерам. Що ж стосується пенсійної служби, то вона й надалі забезпечуватиме виплату пенсій громадянам вчасно та в повному обсязі. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


20.01.2020 11:03

Пенсійне обслуговування по-сучасному: оновлені сервісні центри та портал електронних послуг
Розвиток новітніх технологій значно спрощує життя сучасної людини, поступово проникаючи в усі сфери її життєдіяльності. Зручні форми отримання інформації та послуг дозволяють значно скоротити часові, просторові та матеріальні витрати, позбавляючи необхідності особистого відвідання для вирішення тих чи інших питань різноманітних інстанцій, тривалого очікування в чергах тощо. Ідучи у ногу з часом, постійно впроваджує новітні форми надання послуг і пенсійна служба, піклуючись про високий рівень обслуговування громадян, більшість яких становлять люди літнього віку й заслуговують на особливу повагу і увагу. Про зручність та інші переваги сучасних форм надання пенсійних послуг розповів начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло РОМАНІВ. – Михайле Васильовичу, що нового з’явилося в роботі пенсійної служби та на яких пріоритетах базує свою діяльність Головне управління Пенсійного фонду області? – Головне наше завдання – стабільне фінансове забезпечення пенсійних виплат громадянам, надання якісних послуг людям, які до нас звертаються, в тому числі й дистанційно, та інформування громадськості щодо порядку реалізації права на пенсію. В цьому напрямку ми працюємо, постійно докладаючи максимум зусиль до вдосконалення і підвищення якості обслуговування громадян, прагнемо максимально наблизити послуги до людей, зробити їх якомога доступнішими і зручнішими. Суттєво допомагають у цьому сучасні технології, які ми стараємось оперативно впроваджувати в усі форми роботи. І в першу чергу, в сфері надання послуг. Минулого року ми обладнали усі сервісні центри області за єдиними стандартами, які передбачають в тому числі й більш широке використання комп’ютерних технологій. Окрім дистанційного надання громадянам консультацій в режимі відеозв’язку, яке дозволяє мешканцям краю значно заощадити час для отримання фахових роз’яснень, ми активно популяризуємо електронні послуги вебпорталу Пенсійного фонду, які дозволяють вирішити більшість питань пенсійного забезпечення не виходячи з дому. Буковинці вже переконались у перевагах такого способу отримання інформації, свідченням чого є постійне зростання кількості користувачів вебпорталу. – Які саме послуги можна отримати у такий спосіб? – Вебпортал – надзвичайно зручне й корисне джерело інформації сучасного формату. Завдяки потужній базі даних Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування кожен зареєстрований користувач може тут переглядати персональні дані, які до речі, є надійно захищеними. Зайшовши в Особистий кабінет, працюючі громадяни можуть дізнатися про розмір нарахованого заробітку, суму сплачених внесків та тривалість зарахованого стажу, а пенсіонери – про здійснені перерахунки пенсійних виплат та іншу корисну інформацію. Через вебпортал можна замовляти й отримувати в електронному вигляді потрібні довідки та інші документи з підтвердженням QR-кодом, однаково правомірні з паперовими аналогами. Роботодавці через «Кабінет страхувальника» можуть отримувати електронні довідки щодо працівників для розрахунку всіх соціальних виплат. Тепер і для призначення пенсії не обов’язково відвідувати сервісний центр - завдяки новій моделі звернення за пенсією «в один дотик» зробити це можна в режимі онлайн, зайшовши на вебпортал зі свого комп’ютера, ноутбука чи смартфона та подавши заяву й скановані копії документів. Електронні послуги пенсійної служби є доволі зручними та дозволяють значно заощадити час. – Нещодавно Головне управління переїхало у нове просторе приміщення в історичному центрі міста. Багато відвідувачів Сервісного центру діляться позитивними враженнями від якості обслуговування у сучасно обладнаній комфортній залі пенсійної служби. – Так, з листопада минулого року Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області працює за новою адресою. У просторій будівлі в самому центрі міста розмістились структурні підрозділи нашої служби, які до цього розташовувались у різних, віддалених одне від одного, місцях. Облаштовуючи нове приміщення, особливу увагу ми приділили обладнанню Сервісного центру за сучасними європейськими стандартами, які б відповідали потребам усіх категорій населення, доклали максимум зусиль, щоб відвідувачі почувалися комфортно та могли оперативно отримати необхідні послуги. Ми обладнали приміщення сучасною технікою, запровадили електронну чергу, формат якої чітко впорядковує та забезпечує оперативність процесу обслуговування. Наповнили оформлення зали корисною інформацією з пенсійного забезпечення, яку відвідувачі під час нетривалого очікування можуть переглянути у відео-, аудіо- й текстовому форматах. На спеціальних інформаційних стендах громадяни мають змогу ознайомитись з переліком послуг, які надає Сервісний центр, та перевагами використання вебпорталу електронних послуг, скористатись зразками написання заяв, оформлення інших документів, взяти інформаційні матеріали з роз’ясненнями пенсійних питань. За окремим столиком з комп’ютером, під’єднаним до мережі Інтернет, відвідувачі мають змогу зареєструватись на вебпорталі або увійти на сервіс для отримання чи уточнення потрібних даних. – Ви зазначили, що облаштовували Сервісний центр з урахуванням потреб усіх категорій населення. Яким чином приміщення адаптоване до обслуговування людей з інвалідністю? – Ми докладаємо усіх зусиль, щоб люди з вадами здоров’я мали безперешкодний доступ до пенсійних послуг нарівні з усіма. Облаштували вхід пандусами для маломобільних верств населення, для орієнтації в залі осіб з вадами зору зробили спеціальне яскраве маркування, розмістили інформаційні стенди з адаптованими текстами шрифтом Брайля, за виникнення потреби для надання консультацій людям з вадами слуху залучаємо працівників УТОГ, які володіють жестовою мовою. До речі, чимало наших спеціалістів опановують мову жестів на спеціальних онлайн-курсах, щоб самостійно надавати консультації людям, які погано чують. Новий Сервісний центр Пенсійного фонду в Чернівцях та районні сервісні центри цілком пристосовані для обслуговування людей з особливими потребами. – Які ще форми надання послуг населенню допомогли запровадити пенсійній службі сучасні технології? – Завдяки потужній інформаційній системі, яка дозволяє працювати з базами Пенсійного фонду в будь-якій точці країни, фахівці пенсійної служби мають змогу надавати увесь спектр послуг громадянам незалежно від їхнього місця проживання й перебування. Окрім надання консультацій у форматі відео- та телефонного зв’язку, наші спеціалісти постійно здійснюють виїзні прийоми на віддалених робочих місцях в об’єднаних територіальних громадах. Здійснюємо також виїзні мобільні прийоми по всій території краю із використанням спеціально облаштованого сучасною технікою автомобіля. Ми широко застосовуємо формат дистанційного надання послуг населенню, щоб людям не довелося долати відстані й витрачати час, щоб діставатися сервісних центрів. Особливо актуально це для мешканців віддалених населених пунктів, гірських поселень тощо. Наближаючи послуги до громадян, постійно розширюючи спектр форм їх надання через впровадження новітніх технологій, ми сподіваємось, що найближчим часом технічні можливості та забезпечення Інтернет-покриття по всій території краю дозволять усім мешканцям області відчути високу якість пенсійного сервісу європейського зразка та зрозуміти, що наша служба близька до людей і працює саме для них. – З огляду на позитивні відгуки, багато буковинців уже змогли це відчути. Бажаю Вам нових вагомих здобутків та успішного здійснення потрібних людям задумів і починань. Дякую за розмову.


20.01.2020 10:20

Співпраця пенсійної служби з органами влади та контролюючими органами спрямована на забезпечення громадянам краю гідного соціального та пенсійного забезпечення
З метою захисту прав застрахованих осіб та збільшення надходжень до бюджету Фонду Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області проводить роботу, спрямовану на легалізацію зайнятості й заробітної плати. Працівники пенсійної служби беруть участь у нарадах з органами влади, контролюючими органами та соціальними партнерами, засіданнях обласної, міських та районних робочих груп з питань легалізації виплати зарплати і зайнятості населення, семінарах та інших заходах, на яких озвучують проблеми мінімізації роботодавцями зарплати й зайнятості працівників. Фахівці Фонду постійно здійснюють аналіз даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за визначеними Пенсійним фондом України критеріями та інформують органи влади, контролюючі органи й соціальних партнерів про виявлені ознаки порушення трудового законодавства для вжиття відповідних заходів впливу. Зокрема, впродовж 2019 року пенсійники надіслали до Управління Держпраці у Чернівецькій області інформаційні матеріали щодо 4371 роботодавця, за звітністю якого наявні ознаки мінімізації заробітної плати, зайнятості працівників та порушення законодавства про працю, Головне управління Державної податкової служби у Чернівецькій області повідомили про 2867 суб’єктів господарювання, органи місцевого самоврядування поінформували про 2673 страхувальників, соціальних партнерів – про 1772 таких роботодавців. Для використання при підготовці до засідань обласної, районних та міських робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення та проведення роботи зі страхувальниками щодо необхідності дотримання законодавства про працю до Департаменту соціального захисту населення Чернівецької обласної державної адміністрації пенсійна служба надіслала інформаційні матеріали щодо 6913 роботодавців; Департаменту регіонального розвитку скерувала дані про 1522 суб’єктів; Департамент агропромислового розвитку повідомила про 538 роботодавців галузі сільського та рибного господарства. Завдяки проведеним спільно з органами влади, місцевого самоврядування, контролюючими органами та соціальними партнерами заходам в області з початку року майже на 10 тисяч зменшилася чисельність працівників, яким роботодавці нараховують зарплату менше та на рівні мінімального розміру. При цьому у півтисячі застрахованих осіб рівень офіційно нарахованої зарплати піднявся до діапазону від мінімальної до трьох мінімальних, а у 8,5 тисяч (64,4%) утричі перевищує розмір мінімального заробітку. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


16.01.2020 11:09

Співпраця пенсійників з профспілковими організаціями – дієвий інструмент соціального захисту працюючих осіб
Одним із основних напрямків діяльності пенсійної служби краю є вжиття заходів захисту конституційних прав застрахованих осіб на соціальне та пенсійне забезпечення, заробітну плату не нижче мінімального розміру, а також сприяння підвищенню рівня зайнятості в області. Враховуючи те, що інтереси працівників покликані захищати профспілкові організації, в рамках виконання Угоди про соціальне партнерство у сфері пенсійного забезпечення Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області щоквартально надає головам Чернівецької обласної ради профспілок і Ради Федерації роботодавців Чернівецької області, галузевим профспілкам області інформаційні матеріали щодо факторів, які негативно впливають на набуття працівниками страхового стажу, необхідного для отримання соціальних та пенсійних виплат. Зокрема, впродовж 2019 року пенсійна служба області надіслала соціальним партнерам дані щодо 1772 роботодавців, які мінімізують заробітну плату працівників. Обов’язки профспілок та їх об’єднань полягають у здійсненні представництва й захисту трудових і соціально-економічних прав та інтересів своїх членів, з чітким додержанням Конституції України, законів та інших нормативно-правових актів, а також у виконанні колективних договорів та угод, які вони уклали, і взятих на себе зобов’язань. З огляду на те, що профспілка є могутнім покровителем, здатним надавати кваліфіковану юридичну допомогу, захищати права працівників в усіх судових інстанціях та суттєво впливати на соціальну політику підприємства (установи), у випадку виникнення трудових чи соціальних проблем рекомендуємо працюючим громадянам звертатись до цього органу для отримання реальної допомоги у їх вирішенні. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


10.01.2020 10:53

Про сплату збору при набутті права власності на легкові автомобілі
Сплата збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при набутті права власності на легкові автомобілі здійснюється за першої державної реєстрації в Україні в сервісних центрах Міністерства внутрішніх справ України. Платниками збору на обов’язкове державне пенсійне страхування (п.7 статті 1 Закону України від 26.06.1997 №400/97-ВР «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування») є підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні в сервісних центрах (підрозділах Державної автомобільної інспекції) Міністерства внутрішніх справ України. Об’єктом оподаткування є вартість автомобіля, визначена відповідно до договору купівлі-продажу, договору міни, довідки органів митної служби, акта експертної оцінки вартості автомобіля, інших документів, що підтверджують цю вартість. Диференційовані ставки збору встановлені залежно від вартості об’єкта. 3% – якщо вартість легкового автомобіля не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (на 01.01.2020 – із суми до 346830 грн.); 4% – якщо вартість легкового автомобіля перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (на 01.01.2020 – із суми понад 346830 грн. до 609580 грн.); 5% – якщо вартість легкового автомобіля перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (на 01.01.2020 – із суми понад 609580 грн.). Збір сплачується із вартості автомобіля без урахування податку на додану вартість, якщо суму такого податку зазначено в документі, який підтверджує ціну транспортного засобу. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


23.12.2019 15:20

Про результати перерахунку з 1 січня 2020 року
На виконання вимог ч. 3 ст. 42 та ч. 2 ст. 28 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” в області з 01.01.2020 проведено перерахунок пенсій у зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати. Зазначений перерахунок стосувався осіб, які досягли 65-річного віку та мають страховий стаж для чоловіків 35 років, для жінок – 30 років. Загалом в області перераховано пенсії 44779 особам. Середній розмір підвищення становить 93,18 грн. При цьому, пенсіонерам, які працюють (провадять діяльність, пов’язану з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), після звільнення з роботи або припинення такої діяльності пенсія перераховується з урахуванням мінімальної заробітної плати, визначеної законом на дату звільнення з роботи або припинення такої діяльності. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


16.12.2019 10:01

Повідомлення
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області повідомляє, що з 16 грудня 2019 року сектор обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян працює за новою адресою: площа Центральна, 3. Прийом громадян здійснюватиметься з 8.00 до 18.00 години (без обідньої перерви) з понеділка по п’ятницю. Довідкову інформацію можна отримати за номером телефону 51-83-01. Покращуючи умови обслуговування громадян, колектив Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області і надалі покладатиме максимум зусиль для забезпечення якості надання послуг відповідно до встановлених стандартів. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


04.11.2019 11:31

Повідомлення
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області повідомляє, що з 4 листопада 2019 року Сервісний центр в місті Чернівці працює за новою адресою: площа Центральна,3. Прийом громадян здійснюватиметься з 8.00 до 18.00 години (без обідньої перерви) з понеділка по п’ятницю. Довідкову інформацію можна отримати за номером телефону 54-65-43. Донедавна Чернівецька область була чи не єдиною в Україні, де пенсійна служба здійснювала обслуговування громадян в орендованих та пристосованих приміщеннях. Ухвалене урядом рішення щодо передачі Пенсійному фонду колишнього приміщення управління Національного банку України сприятиме покращенню організації роботи з обслуговування громадян. Колектив Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області докладе максимум зусиль до забезпечення якості надання послуг відповідно до стандартів. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


12.09.2019 15:41

На нараді обговорили шляхи надання пенсійних послуг в Е-площині
На нараді обговорили шляхи надання пенсійних послуг в Е-площині Пенсійний фонд – це орган, який надає цілий спектр послуг. І йдучи шляхом модернізації та використовуючи сучасні технічні досягнення пенсійна служба крокує в «ногу з часом» та переводить більшість своїх послуг щодо обслуговування краян в електронну площину. Такі меседжі були озвучені під час наради, яку провів начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Михайло Романів. – Одне із головних завдань Пенсійного фонду України це максимальне спрощення процедур одержання послуг, і як частина цього напряму – можливість одержати послугу дистанційно, за допомогою сучасних E-сервісів. Ними вже може користуватися кожна застрахована особа, кожен пенсіонер та страхувальник, який пройшов реєстрацію на нашому вебпорталі. З розвитком технологій можливості вебпорталу значно розширились і після реєстрації в ньому, клієнт може отримувати необхідні дані з використанням цифрового підпису, – сказав під час наради очільник пенсійної служби краю. Довідково: цифровий підпис можна отримати, звернувшись до установ Державної фіскальної служби, Приватбанку, Ощадбанку та ін, а загалом підходять електронні ключі всіх акредитованих центрів сертифікації ключів. На вебпорталі Пенсійного фонду для роботодавців (підприємців та підприємств) функціонує кабінет страхувальника, через який можна перевірити інформацію про подання звітності, сплату підприємством та фізичними особами-підприємцями єдиного соціального внеску, в тому числі – щодо заборгованості з цього виду платежу до Фонду. Окрім того через кабінет страхувальника можливо отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). Також відтепер подати заяву для оформлення пенсійного забезпечення можна у режимі онлайн скориставшись послугою – пенсія в «один дотик». Ця послуга передбачає одне особисте звернення громадянина до сервісного центру Пенсійного фонду для ідентифікації та отримання пенсійного посвідчення.


16.08.2019 11:52

Під час пресконференції буковинців закликали користуватися новим сервісом Вебпорталу – пенсія в «один дотик»
Під час пресконференції буковинців закликали користуватися новим сервісом Вебпорталу – пенсія в «один дотик» Про впровадження нового сервісу Вебпорталу – призначення пенсії в «один дотик» повідомила начальник управління обслуговування громадян Людмила ТРОЦЮК під час пресконференції в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.


16.08.2019 11:06

«Е-пенсія» – признач пенсію в «один дотик»
Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик» через вебпортал електронних послуг Фонду. Сервіс передбачає: подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом); після прийняття рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.


19.07.2019 13:54

На Буковині підбили підсумки роботи пенсійної служби області за І півріччя
На Буковині підбили підсумки роботи пенсійної служби області за І півріччя У Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області відбулося розширене засідання колегії при начальнику Головного управління в області. Розглянули підсумки роботи органів Фонду в області протягом І півріччя та визначили завдання на найближчу перспективу. – Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області забезпечує своєчасність виплати пенсій та допомоги понад 220,4 тис громадян. Забезпечено також своєчасне фінансування виплати житлових субсидій громадянам. Рівень забезпечення власними коштами фінансування видатків на пенсійні виплати у І півріччі 2019 року склав 71,1% проти 63,3% минулорічних. Завдяки проведеній роботі з питань мобілізації платежів до бюджету Пенсійного фонду України та легалізації зарплати і зайнятості працівників у першому півріччі 2019 року забезпечено виконання планових завдань з надходження власних доходів до бюджету Пенсійного фонду в області на 106,1% та доходів, адміністрування яких здійснює Головне управління, – на 100,1%, – зазначив начальник Головного управління в області Михайло Романів. Вживалися заходи до боржників з питань погашення заборгованості з платежів до бюджету Фонду, проводилися спільні з ДВС наради, виїзди до боржників, в результаті, до бюджету Фонду надійшло коштів в сумі 0,5 млн грн. Проводилася масштабна робота з фізичними особами-підприємцями, в тому числі інформаційно-роз’яснювальна, щодо погашення ними заборгованості з єдиного соціального внеску. Завдяки вжитим заходам надходження зросли порівняно з відповідним періодом 2018 року на 33,6%. Також на колегії обговорили питання стану виконання закону «Про звернення громадян», заходів щодо зміцнення виконавської дисципліни та механізмів плідної співпраці з органами місцевої влади, Державної фіскальної служби, соціальними партнерами. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


08.07.2019 11:48

Пенсійники Буковини активно впроваджують єдині стандарти обслуговування громадян
Пенсійники Буковини активно впроваджують єдині стандарти обслуговування громадян Намагаючись максимально наблизити послуги до людей та зробити їх якомога комфортнішим Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області активно впроваджує європейські стандарти обслуговування. Відтепер оновлені сервісні центри пенсійної служби запрацювали на Сокирянщині та Кельменеччині. Обслуговування у фронт-офісах відбувається з дотриманням спеціалістами корпоративного дрес-коду. Приміщення сервісних центрів мають відповідне оформлення інтер’єру і поділені на робочі зони та зони очікування з місцями для сидіння, столами або стійками для оформлення документів. У зручних для перегляду місцях розміщені стенди з довідковою інформацією, буклети на пенсійну тематику, журнали скарг та пропозицій, скриньки для звернень громадян. Зала обслуговування обладнана сучасною технікою, робочим місцем для відвідувачів з доступом до вебсайту Пенсійного фонду, електронні табло інформують відвідувачів про зайнятість/доступність робочих місць спеціалістів, система відеоспостереження дає змогу контролювати порядок руху відвідувачів. Система «Прозорого офісу» передбачає відкрите спілкування з фахівцями за одним столом, без будь-яких стійок та перегородок та дає відвідувачам змогу відчути, що пенсійна служба – це структура, близька до людей і яка працює саме для них. – Ми постійно працюємо для того, щоб максимально наблизити послуги до людей, зробити їх якомога доступнішими та комфортнішими. Ставимо за мету: щоб мешканці всіх районів області, змогли відчути якість європейського обслуговування, – сказав начальник Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області Михайло Романів. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


05.07.2019 14:40

Військовим пенсіонерам – інвалідам
Кабінетом Міністрів України 26 червня 2019 року прийнято постанову №543 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», згідно з якою з липня цього року збільшено мінімальні пенсійні виплати для осіб інвалідністю внаслідок війни. Так, мінімальний розмір пенсії (з надбавками та доплатами, крім пенсії за особливі заслуги перед Україною) для осіб з інвалідністю внаслідок війни складатиме: за 1 групою – 10166,00 грн.; за 2 групою – 8211,00 грн.; за 3 групою – 5630,40 грн. У секторі обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області як одержувачів пенсії за Законом України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб” на обліку перебуває 633 пенсіонери, з них 342 – особи з інвалідністю із учасників антитерористичної операції. З липня перераховані пенсії у збільшеному розмірі отримають 439 таких осіб. За результатами даного перерахунку пенсії в середньому збільшилися майже на 1700 грн. Консультації “військові” пенсіонери можуть отримати не тільки відвідавши сервісний центр Головного управління, який розташований за адресою: м. Чернівці, вул. Алма-Атинська, 9 а, каб.№1, але й зателефонувавши за контактним номером 51-83-01 або за допомогою відеозв’язку за адресою voenpens.chernivtsy Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


05.07.2019 14:26

До бюджету Пенсійного фонду в Чернівецькій області надійшло власних доходів на 257,6 млн грн більше, ніж торік
Завдяки тісній співпраці Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області з органами влади, місцевого самоврядування, Головним управлінням ДФС в Чернівецькій області, Управлінням Держпраці в Чернівецькій області та з територіальними органами Державної виконавчої служби за січень-червень 2019 року до бюджету Фонду в області надійшло 1408,0 млн. грн. власних доходів, що на 257,6 млн. грн., або на 22,4% більше, ніж за відповідний період минулого року. Усі мобілізовані кошти спрямовані на пенсійні виплати буковинцям. Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


Tеми