Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Герцаївський район

Новини району ( Повідомлення Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області )

27.06.2019 14:52

Увага! Гаряча лінія.
02 липня 2019 р. з 14.00 до 16.00 Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області проведе «гарячу» телефонну лінію на тему «Сплата майнових податків (нерухомість, земля, транспорт) фізичними особами». На запитання платників відповідатиме завідувач сектору моніторингу та обліково-звітніх систем Одажіу Мирослава Володимирівна (тел.. 5-09-67). Повідомляють працівники Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області.


27.06.2019 14:50

До уваги фізичних осіб, які подали декларацію про майновий стан і доходи
Фахівці Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області нагадує, що фізична особа, яка задекларувала доходи, отримані у минулому році, зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій нею податковій декларації про майновий стан і доходи. Таким чином, самостійно нараховані фізичною особою у Декларації за 2018 рік зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору необхідно сплатити не пізніше 31 липня поточного року. З номерами рахунків для сплати ПДФО та військового збору можна ознайомитись на сайті ДФС України в розділі «Бюджетні рахунки».


27.06.2019 14:49

Власники нерухомого майна Новоселицького та Герцаївського краю сплатили 2 млн. 767 тис. грн.
Як повідомили у Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області, впродовж п’яти місяців 2019 року до місцевих бюджетів Новоселиччини надійшло 2399,1 тис. грн.. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та ще 368,4 тис.грн надійшло до бюджету Герцаївського бюджету. Загалом, минулорічні надходження перевищено втричі, а саме на 1944,3 тис. грн.. Із загальної суми, 66 відсотків податку на нерухомість сплатили фізичні особи, а це - 1 млн. 817 тис. грн. платежу. Відповідно, юридичні особи сплатили 950,5 тис. грн. податку. Нагадуємо, що з метою достовірного нарахування податку на нерухомість, відповідно до норм пп. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: - об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; - розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; - права на користування пільгою із сплати податку; - розміру ставки податку; - нарахованої суми податку. У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).


27.06.2019 14:48

Понад 10 мільйонів гривень надійшло від платників податку за землю
Плата за землю є одним з вагомих джерел наповнення місцевих бюджетів. Протягом 5 місяців 2019 року від землевласників та землекористувачів Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області, до місцевих бюджетів перераховано 10 млн. 475 тис. грн. плати за землю. У порівнянні із відповідним періодом минулого року відбулося зростання доходів місцевих бюджетів по платі за землю на 1 млн. 993 тис. грн, або на 23,5 відсотків. Вагому частку надходжень у вигляді плати за землю, а це 5 млн. 359 тис. грн.. сплатили власники земельних ділянок та землекористувачі - юридичні особи. Решту, а це 5 млн. 115 тис. грн.. перерахували фізичні особи-підприємці та громадяни. Облік фізичних осіб-платників податку органи фіскальної служби проводять щороку до 1 травня. Нарахування сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення. Громадянам слід мати на увазі - якщо вони не сплачують узгоджену суму грошового зобов’язання протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення, такі платники податків притягуються до відповідальності у вигляді штрафу у розмірах, встановлених ст.126 Кодексу. Крім того, на суму несвоєчасно сплаченого податкового зобов’язання нараховується пеня у порядку, визначеному ст.129 Кодексу. У разі, якщо громадяни не отримали податкового повідомлення-рішення по земельному податку (до 1 липня), або ж якщо виникають запитання щодо розміру нарахованого податку, у випадку зміни власника земельної ділянки, права на пільги або виникнення необхідності уточнення сум земельного податку, слід звернутися за телефоном: 5-09-67 або звернутись до Центру обслуговування платників.


27.06.2019 14:47

Понад 4 тисячі адміністративних послуг надано за 6 місяців 2019 року
Центрами обслуговування платників Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області (розташовані в м. Новоселиця та м. Герца) протягом І-го півріччя 2019 року надано 4102 адміністративних послуги. Як запевняють у фіскальному органі, надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг, впровадження прогресивних методів і форм обслуговування та створення сприятливих умов для платників податків є пріоритетними завданнями у їх діяльності. Найчастіше мешканці регіону звертаються до Центрів обслуговування платників для отримання облікової картки платника податків. З початку поточного року надано майже 2209 таких послуг. Активними відвідувачами Центру обслуговування платників є підприємці. Серед фізичних осіб-підприємців однією з самих запитуваних послуг є послуга з видачі витягу з реєстру платників єдиного податку, так за заявами платників надано 420 таких витягів, зареєстровано 317 платників єдиного податку та проведено реєстрацію 331 книги обліку доходів і витрат фізичних осіб-підприємців. Популярною є послуга з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 161 довідок. Також спеціалісти Центрів обслуговування платників оформили 136 розрахункових книжок, 288книг обліку розрахункових операцій та провели реєстрацію 37 реєстраторів розрахункових операцій. Не менш популярною серед платників податків є послуга «Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами Державної фіскальної служби України». За 6 місяців цього року за такою послугою звернулося 99 платника податків. Крім адміністративних послуг в ЦОПах можна отримати усні консультації та консультативну допомогу у оформленні заяв і заповненні податкової звітності; інформацію про реквізити рахунків для зарахування платежів до бюджетів, ставки податків та роз’яснення з питань оподаткування; інформацію про стан розрахунків з бюджетами; безкоштовне програмне забезпечення для формування та подання податкової звітності в електронному вигляді, приймають звітні та інші документи, тощо. Нагадаємо, графік роботи Центрів обслуговування платників: з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю з 9:00 до 16:45, обідня перерва з 13: 00 до 13:45, субота –неділя - вихідний.


13.06.2019 14:45

ДФС розроблено рекомендовані форми заяв для отримання ліцензій на виробництво, зберігання, оптову та роздрібну продаж пальним
Державною фіскальною службою України для зручності суб’єктів господарювання, які з 1 липня поточного року мають отримати ліцензії на виробництво, зберігання, оптовий та роздрібний продаж пального, розроблено форми заяв: - на одержання ліцензії (дубліката ліцензії) на виробництво пального; - на одержання ліцензії (дубліката ліцензії) на право зберігання пального; - на одержання ліцензії (дубліката ліцензії) на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі; - на одержання ліцензії (дубліката ліцензії) на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі; - на одержання ліцензії (дубліката ліцензії) на право роздрібної торгівлі пальним. Звертаємо увагу, що дані форми заяв мають виключно рекомендований характер, оскільки законодавством не передбачено затвердження форм заяв для отримання ліцензій на право оптової або роздрібної торгівлі пальним, або на право зберігання пального. Такі заяви надаються органу ліцензування у довільній формі. Повідомляють працівники Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області.


13.06.2019 14:44

Реквізити бюджетних рахунків для сплати ліцензій на виробництво, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним
Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області звертає увагу, що з 01 липня 2019 року запроваджується ліцензування діяльності усіх суб'єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Такі зміни передбачені Законом України від 23.11.2018 №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів». Для отримання ліцензії: на виробництво, оптову торгівлю пальним необхідно звертатись до ДФС України за адресою м. Київ, пл. Львівська 8; на роздрібну торгівлю, зберігання пального необхідно звертатись до ГУ ДФС у Чернівецькій області за адресою вул. Героїв Майдану, 200-А. Для отримання ліцензій необхідно надати перелік документів, визначений ст. 15 Закону України від 19.12.1995 №481 ««Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (зі змінами, внесеними Законом №2628). Міністерством фінансів України наказом від 26.04.2019 №182 внесено зміни до наказу від 14.01.2011 № 11 «Про бюджетну класифікацію». Так, класифікацію доходів бюджету доповнено такими позиціями: 22013100 – Плата за ліцензії на виробництво пального; 22013200 – Плата за ліцензії на право оптової торгівлі пальним; 22013300 – Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним; 22013400 – Плата за ліцензії на право зберігання пального. Нові бюджетні рахунки, розміщені на офіційному субсайті ГУ ДФС у Чернівецькій області за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/


13.06.2019 14:42

Отримати фіскальний чек від продавця – право кожного споживача!
До Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області надходить інформація від споживачів щодо порушень суб’єктами господарювання вимог законодавства в частині застосування РРО. Тобто, при здійсненні розрахункових операцій непоодинокі факти невидачі розрахункових документів. Суб’єктами господарювання грубо порушуються норми законодавства, яке регулює обіг готівки, так і права споживачів щодо якості придбаних товарів чи послуг. Саме на підставі розрахункового документа споживач може скористатись правами наданими Законом України «Про захист справ споживачів» у т.ч. в частині повернення товару, відшкодування отриманої шкоди. Закликаємо споживачів вимагати від продавців фіскального чеку за проданий товар. Тільки так ви зможете захисти свої права! А про факти порушень просимо повідомляти Новоселицьке управління ГУ ДФС Чернівецькій області.


13.06.2019 14:39

Мінімізація заробітної плати – на контролі в Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області.
Мінімальна заробітна плата - є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці. Зокрема, це відсутність: • права на відпустку, у т. ч. у зв’язку з вагітністю і пологами; • права на оплату листка непрацездатності; • права не працювати у вихідний чи святковий день; • права на виплату вихідної допомоги при звільненні з роботи; • права на призначення пенсійного забезпечення залежно від страхового стажу; • права на збільшений розмір допомоги з безробіття відповідно до заробітку за останнім місцем роботи; • права на допомогу у разі отримання травми на виробництві тощо. З 1 січня 2019 року мінімальна заробітна плата встановлена у розмірі 4173 гривень Працівники фіскальної служби Новоселицького та Герцаївського районів здійснюють упереджувальні заходи серед суб’єктів господарювання, які затримують виплату заробітної плати або виплачують її нижче встановленого законодавством мінімуму. Для цього керівників підприємств та підприємців запрошують на засідання робочої групи, на яких вивчаються причини, що створюють передумови для мінімізації заробітної плати. Деякі суб’єкти господарювання систематично нараховували штатним працівникам середню заробітну плату нижче законодавчо встановленого рівня: Мамалигівське ССТ, Динівецьке ССТ, дочірнє підприємство «Рідна земля», ПП «Іванческул І.Г.», ТОВ «Свіженька», фермерське господарство «Р.В.Р.», ТОВ «Буковина енергоресурс», ПрАТ «Фабрика Прут». Нещодавно, начальник Новоселицького управління Яна Габовда заслухала бухгалтерів трьох підприємств та наголосила на обов'язковому оформленні трудових відносин із найманими працівниками, на недопущенні виплати заробітної плати у розмірі, меншому за встановлений законодавством рівень. За результатами заслуховування дані підприємства зобов’язались підвищити рівень заробітної плати, що дасть змогу додатково забезпечити надходження податку на доходи з фізичних осіб та військового збору близько 50 тис.гривень. Вирішення проблеми із легалізації заробітної плати можливе тільки завдяки спільним зусиллям, співпраці держави, суб’єктів господарювання-роботодавців і самих працівників.


13.06.2019 14:37

Новоселицьке управління: Надходження військового збору зростають.
«У січні–травні 2019 року платники податків Новоселицького та Герцаївського районів на підтримку обороноздатності країни перерахували до Державного бюджету 5130,5 тис. грн. військового збору. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 846,8 тис. грн., або майже на 20 %», - зазначив начальник Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області Яна Габовда. Як повідомив керівник фіскальної служби районів, за травень 2019 року надійшло 1044,7 тис. грн., що на 168,1 тис. грн., або 19,1 % більше, ніж у травні минулого року. «Забезпечення потреб армії у повному обсязі та добросовісна сплата військового збору - це важлива складова успіху українських воїнів, які беруть участь у проведенні Операції об’єднаних сил », - наголосила начальник Новоселицького управління Яна Габовда. Нагадаємо, ставка військового збору становить 1,5% від суми доходів, що підлягають оподаткуванню. Його платниками є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні.


13.06.2019 14:17

На Новоселиччині та Герцаївщині проходять засідання робочої групи в рамках кампанії «Урожай – 2019».
Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області звертає увагу сільськогосподарських товаровиробників та громадян, які є власниками земельних ділянок площею понад 2 га та власними силами обробляють такі земельні ділянки для отримання доходу, що на території Новоселиччини та Герцаївщини розпочато операцію «Урожай» з травня п.р.. Для цього створено спеціальні робочі групи, до складу яких входять представники фіскальної служби та інших контролюючих органів області, які проводитимуть заслуховування керівників суб’єктів господарювання, встановлюватимуть реальну кількість працівників, задіяних у сільгоспроботах, фактичне використання сільгоспугідь, а також здійснюватимуть перевірки щодо дотримання законодавства при виплаті заробітної плати. Метою цієї операції є перевірка повноти нарахування та сплати податків юридичними особами, фізичними особами-підприємцями, громадянами, які є власниками земельних ділянок та власними силами обробляють такі земельні ділянки для отримання доходу, упередження схем ухилення від оподаткування, виявлення та реєстрація необлікованих найманих працівників та легалізація їх заробітної плати. Так, головним завданням «Урожаю» є залучення до оподаткування тих, хто вирощує сільськогосподарські культури на земельних ділянках площею понад 2 га. Адже, згідно абзацу третього підпункту 165.1.24 пункту 165.1 статті 165 Податкового кодексу України, якщо розмір земельних ділянок перевищує 2 гектари, то дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах. При цьому такий платник податків зобов’язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію за наслідками звітного року, а також сплатити податок з таких доходів (п.п. 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 ПКУ). Крім того, Податковим кодексом визначено, що при отриманні доходів від здавання в оренду (суборенду, емфітевзис) земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельної частки (паю), майнового паю іншій фізичній особі – орендарю, яка не є податковим агентом (самозайнятою особою), орендодавець (громадянин) повинен визначити свої податкові зобов’язання за результатами такого року в річній податковій декларації про майновий стан і доходи та сплатити податок з таких доходів за своєю податковою адресою. Шановні фермери та сільгосптоваровиробники! Неухильне виконання під час провадження діяльності вимог чинного законодавства, яке регулює земельні відносини, питання оподаткування, оформлення використання та оплати найманої праці, сумлінна сплата податків - буде приводити в майбутньому до підвищення рівня життя та соціальних стандартів у суспільстві.


10.06.2019 12:03

Перехід підприємця на спрощену систему оподаткування.
Чи може повернутись у поточному році на спрощену систему оподаткування ФОП, яка на початок року була платником єдиного податку та перейшла на сплату інших податків і зборів (загальну систему оподаткування) з 01 квітня (01 липня або 01 жовтня)? Відповідно до положень Податкового кодексу України (далі – ПКУ) суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року. Реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. У разі відмови у реєстрації платника єдиного податку контролюючий орган зобов’язаний надати протягом двох робочих днів з дня подання суб’єктом господарювання відповідної заяви письмову вмотивовану відмову, яка може бути оскаржена суб’єктом господарювання у встановленому порядку. При цьому підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку є виключно: 1) невідповідність такого суб’єкта вимогам, встановленим ст. 291 ПКУ; 2) наявність у суб’єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов’язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації; 3) недотримання таким суб’єктом вимог, встановлених п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ. Тобто фізична особа – підприємець, яка на початок року була платником єдиного податку та перейшла на сплату інших податків і зборів (загальну систему оподаткування) з 01 квітня (01 липня або 01 жовтня), не може повернутись у поточному році на спрощену систему оподаткування, оскільки така особа вже скористалась своїм правом на застосування спрощеної системи оподаткування у поточному році. Разом з тим, така фізична особа може перейти на спрощену систему оподаткування з 1 січня наступного року за умови відповідності вимогам ст. 291 ПКУ. Повідомляють працівники Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області.


10.06.2019 11:26

На соціальні потреби спрямовано на 16 мільйонів більше ніж торік.
Протягом перших 5 місяців 2019 року платники Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області сплатили 83,54 мільйонів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Вказана сума перевищила минулорічні надходження на 16,09 млн гривень. Зокрема, у травні сума надходжень ЄСВ від мешканців Новоселицького та Герцаївського районів склала 16,44 млн. грн, Фахівці Новоселицького управління Головного управління ДФС у Чернівецькій області зазначають, що отримані кошти єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування направляються на забезпечення соціальних потреб мешканців районів. А це, насамперед, пенсійні виплати, виплати в зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, виплати по безробіттю, виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням. Тому, вкрай важливо не допускати виплат заробітної плати «в конвертах», сумлінно ставитись до своєчасної виплати заробітної плати та сплати ЄСВ. Важливо й те, що сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску – 819,06 грн минулоріч та 918,06 грн у 2019 році. Також звертаємо увагу, що з 2 травня 2019 року діють нові рахунки на які платникам необхідно сплачувати ЄСВ – виключно рахунки 3719, відкриті за кодом банку 899998. Починаючи з вказаної дати кошти, які сплачуватимуть платники на старі рахунки для зарахування ЄСВ, не будуть зараховуватись, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.


10.06.2019 11:19

Підбито підсумки травня: Місцевий бюджет Герцаївщини поповнено ще 4-ма мільйонами.
Квітень місяць збагатив бюджет Герцаївського району ще 4230,8 тис.грн. Провідні фахівці Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області зазаначають, що минулорічний показник перевищено на 12 %, або на 447,3 тис.грн. Більше 70 відсотків надходжень Місцевого бюджету забезпечено завдяки податку на доходи фізичних осіб (2993,0 тис.грн.). Загалом, за 5 місяців цього року всього спрямовано до Місцевого бюджету Герцаївського району 20059,1 тис.грн.


24.05.2019 15:36

Як повернути надміру сплачені податки
Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області повідомляє, що наказом Мінфіну від 11 лютого 2019 року № 60, який визначає механізм інформаційного обміну між уповноваженими органами, врегульовано порядок обміну інформацією для повернення платникам податків помилково або надміру сплачених сум грошових зобов'язань та пені. Так, помилково сплачені податки та пеня (за винятком ПДФО) повертаються виключно на підставі заяви (в тому числі електронної) платника податку, поданої до територіального органу ДФС за місцем адміністрування протягом 1095 днів від дня переплати. У заяві зазначається назва помилково та/або надміру сплаченого податку, збору, платежу, його суму, дату сплати і реквізити з платіжного документа, за якими кошти перераховано до бюджету (код класифікації доходів бюджету, бюджетний рахунок, на який перераховано кошти, код ЄДРПОУ територіального органу Казначейства, на ім'я якого відкрито рахунок, та МФО Казначейства). Також необхідно вказати напрям перерахування помилково та/або надміру сплачених коштів: на поточний рахунок платника податку в установі банку; на погашення грошового зобов'язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДФС, незалежно від виду бюджету; у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунку в банку. Додатково до заяви платник може подати копію платіжного документа, на виконання якого помилково та/або надміру сплачений платіж перераховано до бюджету. У разі повернення надміру сплаченого ПДВ, зарахованого до бюджету з рахунку платника податку в системі електронного адміністрування, кошти підлягають поверненню виключно на рахунок платника в системі електронного адміністрування, а у разі його відсутності - шляхом перерахування на поточний рахунок платника податків в установі банку. Надміру утримані суми податку на доходи фізичних осіб за результатами звітного податкового року підлягають поверненню на підставі податкової декларації. У разі надходження до територіального органу ДФС податкової декларації, в якій задекларовано право платника на повернення надміру утриманої (сплаченої) суми ПДФО, засобами інформаційно-телекомунікаційної системи органів ДФС вноситься запис до Журналу повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб на підставі поданої платником податків податкової декларації.


Tеми