Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Герцаївський район

Новини району ( Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області )

22.02.2019 11:35

Чернівецька митниця ДФС: до громадян за перевищення строків транзитних перевезень транспортних засобів з 24.05.2019р. передбачена відповідальність
Відповідальність за недоставлення товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення та документів до органу доходів і зборів призначення, видачу їх без дозволу органу доходів і зборів або втрату встановлено ст. 470 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями (далі – МКУ). Перевищення встановленого ст. 95 МКУ строку доставки товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення, що перебувають під митним контролем, до органу доходів і зборів призначення (а при переміщенні в межах зони діяльності однієї митниці – від одного підрозділу цієї митниці до іншого), митних або інших документів на ці товари, транспортні засоби не більше ніж на одну добу – тягне за собою попередження або накладення штрафу в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (частина перша ст. 470 МКУ). Частиною другою ст. 470 МКУ встановлено, що вчинення правопорушення, передбаченого частиною першою ст. 470 МКУ особою, яка протягом року притягалася до відповідальності за вчинення такого правопорушення, а так само перевищення встановленого ст. 95 МКУ строку доставки товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення, митних або інших документів на ці товари, транспортні засоби більше ніж на одну добу, але не більше ніж на десять діб – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. В свою чергу перевищення встановленого ст. 95 МКУ строку доставки товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення більше ніж на десять діб, але не більше ніж на двадцять діб, митних або інших документів на ці товари більше ніж на десять діб, а так само втрата цих документів – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (частина третя ст. 470 МКУ). Перевищення встановленого ст. 95 МКУ строку доставки транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення більше ніж на двадцять діб, але не більше ніж на тридцять діб, а так само видача їх без дозволу органу доходів і зборів – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п’яти тисяч мінімумів доходів громадян (частина п’ята ст. 470 МКУ). Частиною шостою ст. 470 МКУ визначено, що перевищення встановленого ст. 95 МКУ строку доставки транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення більше ніж на тридцять діб, а так само втрата цих транспортних засобів, у тому числі їх розкомплектування, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або конфіскацію таких транспортних засобів. Детальніше на офіційному порталі «Територіальні органи ДФС у Чернівецькій області» за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/369077.html.


22.02.2019 11:33

Деклараційна кампанія 2019: запитання від декларантів Чи підлягає оподаткуванню ПДФО виграш ФО у державну грошову лотерею та чи необхідно подавати декларацію про доходи ?
Основні засади державного регулювання лотерейної сфери в Україні, створення сприятливих умов для розвитку лотерейного ринку встановлено Законом України від 06 вересня 2012 року № 5204-VI «Про державні лотереї в Україні» (далі – Закон № 5204-VI). Приз (виграш) – кошти, майно, майнові чи немайнові права, які підлягають виплаті (видачі) гравцю у разі його виграшу в державну лотерею відповідно до оприлюднених умов її проведення (ст. 1 Закону № 5204-VI). Оподаткування доходів фізичних осіб регулюється розд. IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), до якого Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України», внесено зміни в частині оподаткування виграшів, призів. Так, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються, зокрема, доходи у вигляді виграшів, призів (п.п 164.2.8 п. 164.2 ст. 164 ПКУ). Особливості нарахування (виплати) та оподаткування виграшів та призів регулюється п. 170.6 ст. 170 ПКУ, згідно з п.п. 170.6.1 якого податковим агентом платника податку під час нарахування (виплати, надання) на його користь доходу у вигляді виграшів (призів) у лотерею чи в інші розіграші, є особа, яка здійснює таке нарахування (виплату). Відповідно до п.п. 170.6.2 п. 170.6 ст. 170 ПКУ податковим агентом - оператором лотереї у строки, визначені ПКУ для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується (перераховується) загальна сума податку, нарахованого за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ (18 відсотків), із загальної суми виграшів (призів), виплачених за податковий (звітний) місяць гравцям у лотерею. Крім того, податкові агенти - оператори лотереї у податковому розрахунку, подання якого передбачено п.п. «б» п. 176.2 ст. 176 ПКУ, відображають загальну суму нарахованих (виплачених) у звітному податковому періоді доходів у вигляді виграшів (призів) та загальну суму утриманого з них податку. При цьому у податковому розрахунку не зазначається інформація про суми окремого виграшу, суми нарахованого на нього податку, а також відомості про фізичну особу - платника податку, яка одержала дохід у вигляді виграшу (призу) (п.п 170.6.2 п. 170.6 ст. 170 ПКУ). Також слід зазначити, що під час нарахування (виплати) доходів у вигляді виграшів у лотерею або в інших розіграшах, які передбачають попереднє придбання платником податку права на участь у таких лотереях чи розіграшах, не беруться до уваги витрати платника податку у зв’язку з отриманням такого доходу (п.п. 170.6.4 п. 170.6 ст. 170 ПКУ). Доходи, зазначені у п. 170.6 ст. 170 ПКУ, остаточно оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків під час їх виплати за їх рахунок (п.п 170.6.5 п. 170.6 ст. 170 ПКУ) і відповідно громадянин немає обов’язку декларувати свої доходи


22.02.2019 11:31

У січні цього року буковинський бізнес заплатив до бюджету понад 74,4 мільйони гривень ПДВ
Загалом, у січні буковинськими суб’єктами господарювання перераховано до бюджету 74,4 млн. грн. податку на додану вартість, ріст надходжень в порівнянні з аналогічним періодом минулого року склав 10,2 відсотки, а вказана сума перевищує аналогічні надходження минулого року на 6,9 млн. грн. – повідомляє начальник Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталій Шпак. Завдяки використанню електронної Система моніторингу оцінки ризиків зменшено кількість випадків формування фіктивного кредиту та отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету – упереджено неправомірного відшкодування ПДВ лише у 5 платників на суму 0,1 млн. грн., або 0,7 відсотків від заявленої суми.. Також на 41,3 відсотки зросли суми відшкодування з бюджету податку на додану вартість – продовжує Віталій Петрович. Зокрема впродовж місяця відшкодовано на рахунки понад 18,2 млн. грн., тоді як у 2017 ця сума складала 12,9 млн. грн.


21.02.2019 15:16

ДФС Буковини: з 7 лютого діють нові правила роботи з інвалютою
ДФС Буковини: з 7 лютого діють нові правила роботи з інвалютою У Головному управління ДФС у Чернівецькій області нагадують, що з 7 лютого почали діяти нові правила роботи з іноземною валютою. Вступив в дію Закону України від 21 червня 2018 року № 2473-VIII «Про валюту і валютні операції», який змінив вимоги валютного нагляду за дотриманням резидентами та нерезидентами вимог валютного законодавства, зокрема: 1. Під валютний контроль підпадатимуть тільки зовнішньо-економічні операції більше 150 тис.грн. 2. Збільшується граничний строк здійснення розрахунків за експортно-імпортними контрактами зі 180 до 365 днів. Також звертаємо увагу, що у випадку встановлення граничних строків розрахунків обмеження також стосуються не лише товарів, а й експорту послуг, прав інтелектуальної власності та (або) інших немайнових прав. До 7 лютого обмеження строків розрахунків при експорті послуг поширювалось лише на транспортні і страхові послуги. 3. Скасовуються спеціальні санкції за порушення строків розрахунків (індивідуальний режим ліцензування та призупинення зовнішньоекономічної діяльності). 4. Скасовуються індивідуальні ліцензії на валютні операції та запроваджується система е-лімітів (для здійснення господарської діяльності юридичній особі не більше 2 млн. євро протягом календарного року). 5. Скасовується процедура реєстрації резидентами в НБУ зовнішніх запозичень. 6. Скасовується щоквартальне декларування валютних цінностей, доходів та майна, що знаходяться за межами України. 7.Дозволяється вільне використання резидентами рахунків в іноземних фінансових установах та здійснення через такі рахунки валютних операцій (крім операцій з переказів коштів з України на такі рахунки); 8. Дозволяється здійснення операцій за рахунками в українських фінансових установах юридичних осіб-нерезидентів. 9. Нові збільшені розміри адміштрафів: за незаконні скуповування, продаж, обмін, використання інвалюти як засобу платежу або як застави від 500 до 1000 НМДГ (від 8500 до 17000 грн), замість від 30 до 44 НМДГ ( від 510 грн. до 748 грн); умисне ухилення від повернення в Україну у передбачені законом строки експортної виручки - від 1000 до 3000 НМДГ(наразі - від 600 до 5000 НМДГ (від 10200 до 85000 грн). 10. За Законом № 2473 штраф до 100% суми операції, проведеної з порушенням валютного законодавства, буде накладатися Державною фіскальною службою. 11.Нормативно-правовими актами НБУ збережено обов’язок продажу на валютному ринку надходжень в іноземній валюті. Обов’язковий продаж інвалютної виручки 50% від загальної отриманої суми. Також банки зобов’язані продати валюту у разі її купівлі та не використання валюти за призначенням, як було зазначено при її купівлі, а також у разі повернення резиденту передплати від нерезидента. Фінансова санкція за порушення строків розрахунків залишається незмінною. Порушення резидентами строку розрахунків, встановленого статтею 13 Закону №2473, тягне за собою нарахування пені за кожний день прострочення в розмірі 0,3 відсотка суми неодержаних грошових коштів за договором чи вартості недопоставленого товару. Загальний розмір нарахованої пені обмежується і не може перевищувати суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару). Також при зміні законодавства необхідно врахувати, що у разі не настання до 07 лютого 2019 року 180-денного строку розрахунків, який було встановлено Законом України №185 «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті», за здійсненими раніше експортно-імпортними операціями, банки продовжують здійснювати валютний нагляд за дотриманням резидентами граничних строків розрахунків відповідно до статей 12, 13 Закону № 2473 та Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого постановою Правління НБУ від 02.01.2019 № 5. Водночас, якщо граничні строки розрахунків по операціях з експорту та імпорту товарів, які були встановлені Законом №185 та які до моменту набрання чинності Законом №2473 було порушено, то застосовуються строки і відповідальність за їх порушення у відповідності до вимог Закону №185. Слід зазначити, що внаслідок втрати із 07 лютого 2019 року чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 19.02.1993 № 15-93 «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» у зв’язку з набуттям чинності Закону №2473, останнім періодом, за який суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності необхідно було подати Декларацію про валютні цінності, доходи та майно, що належать резидентам України і знаходяться за її межами, є 2018 рік (станом на 01.01.2019 року).


21.02.2019 15:13

Деклараційна кампанія – 2019: з початку року троє буковинців задекларували доходи у розмірі понад мільйон гривень
Деклараційна кампанія – 2019: з початку року троє буковинців задекларували доходи у розмірі понад мільйон гривень Заступник начальника Головного управління ДФС у Чернівецькій області Наталія Чернівчан роз’яснює, з початку 2019 року свої доходи задекларували 1096 буковинців. Зокрема, 849 декларації подано фізичними особами, які зобов’язані були подати декларацію про доходи за минулий рік, для того аби скористатися правом на податкову знижку свої доходи задекларували 247 буковинців. Слід відзначити, найактивніше декларують доходи платники, які обліковуються у Чернівецькому управлінні – 489 декларацій, Новоселицькому управлінні – 195 та Вижницькому управлінні – 192 – деталізує Наталія Василівна. Відтак, загальна сума задекларованих доходів становить 28,2 млн грн. Натомість, буковинці які скористались правом на податкову знижку отримають з бюджету понад 0,6 млн. грн. Загальна сума самостійно нарахованих податкових зобов’язань з ПДФО становить 2 млн. грн., військовий збір відповідно склав 0,3 млн. грн. Зокрема, декларанти - мільйонери, які перебувають на обліку у Чернівецькому управлінні задекларували понад 5,9 млн. грн. доходів. Посадовець наголошує, термін подання декларації для громадян, які обов'язково мають задекларувати доходи – до 1 травня, а для реалізації права на отримання податкової знижки – до кінця 2019 року. З докладною інформацією про кампанію "Декларування 2019" можна ознайомитись на офіційному веб-порталі «Територіальні органи ДФС у Чернівецькій області» за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/deklaruvannya-dohodiv-gromadyan-2019/


20.02.2019 16:01

ДФС Буковини: актуальні запитання – відповіді щодо декларування доходів громадян
Чи підлягає декларуванню спадщина, отримана від батьків? Головне управління ДФС у Чернівецькій області роз’яснює, за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковуються об’єкти спадщини (дарування), що успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення. ПКУ визначено, що членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені. Членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки (пп. 14.1.263 ст. 14 ПКУ). Зважаючи на те, що отриманий дохід оподатковується за нульовою ставкою, декларацію подавати не потрібно (п. 179.2 ст. 179 ПКУ). Які документи необхідно надати фізичній особі, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки? Фізична особа, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки, повинна подати документи, які підтверджують витрати, здійснені для переобладнання транспортного засобу, сертифікат відповідності для транспортного засобу, що був переобладнаний, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт).


20.02.2019 16:00

Щоб подати декларації до НАЗК необхідно перевірити чи дійсний особистий ключ ЕЦП
Головне управління ДФС у Чернівецькій області звертає увагу посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції» починаючи з січня 2017 року особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня поточного року подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП), отриманий для виконання своїх службових обов’язків. Разом з цим, особи, які припинили діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадові особи органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності. Таким чином, для безперешкодного та комфортного отримання послуг Електронного цифрового підпису просимо не відкладати візит до представництв Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС на кінець звітного періоду. Посадовці Буковини можуть отримати ці ключі у секторі реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС, який діє при Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 «А» кабінет № 110 тел.(0372)51-43-79. З детальною інформацією щодо переліку документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням: http://acskidd.gov.ua/


19.02.2019 14:44

19 лютого - граничний строк подання звітності з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
Фахівці Головного управління ДФС у Чернівецькій області інформують, 18.01.2019 набрав чинності наказ Мінфіну від 15.11.2018 р. № 897, яким внесено зміни до форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі - податку). Основною метою внесення змін до форми Декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10 квітня 2015 року № 408, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29 квітня 2015 року за № 479/26924, є врегулювання питання щодо визначення податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Податок), по об’єктах як житлової, так і нежитлової нерухомості та забезпечення зручності суб’єктам господарювання уточнювати свої податкові зобов’язання. Декларацією передбачено, що до контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування подається одна Декларація. У разі існування об’єктів нерухомості, що знаходяться на території адміністративно-територіальних одиниць, які відповідають різним кодам органів місцевого самоврядування за КОАТУУ, але ці адміністративно-територіальні одиниці обслуговуються одним контролюючим органом, Декларація подається з кількома додатками відповідного типу (на сьогодні Декларації надаються окремо по кожній адміністративно-територіальній одиниці). Нова форма Декларації сприятиме скороченню кількості податкової звітності: Декларація надається одна, а кількість додатків залежить від кількості органів місцевого самоврядування, на території адміністративно-територіальних одиниць яких розташовані об’єкти нерухомого майна. Відтак, ДФС рекомендує платникам Податку декларувати свої податкові зобов'язання у 2019 році за новою формою Декларації. Водночас, зважаючи на норми п. 46.6 ПКУ платники податку не обмежені в поданні декларації за старою формою. Звертаємо увагу платників податку на те, що до контролюючого органу має бути надана декларація тільки за однією формою. Також, слід пам’ятати, 19 лютого - граничний строк подання звітності з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за 2019 рік.


19.02.2019 14:43

Начальник фіскальної служби області Віталій Шпак зустрінеться з платниками податків Кіцманщини
21 лютого 2019 року в приміщенні Кіцманського управління фіскальної служби краю начальник Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталій Петрович Шпак проведе виїзний особистий прийом платників податків району. Час проведення: з 10:00 до 12:00 години. Адреса Кіцманського управління ГУ ДФС у Чернівецькій області: Чернівецька область, м. Кіцмань, вул.Українська,4. Також можна записатися на прийом заздалегідь за телефоном у відділі обслуговування платників (0372) 54-56-34. Інформацію про роботу ЦОПу можна отримати за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/75708.html


19.02.2019 14:42

У фіскальній службі Буковини підготували брошуру щодо правил нарахування заробітної плати
Фахівці відомства підготували брошуру в якій акцентували увагу на заробітній платі: розмір, ставки податків та особливості нарахування у 2019 році. Зокрема, в брошурі зазначено, мінімальна зарплата в Україні з 1 січня 2019 року складає – до 4173 гривень, у погодинному розмірі – 25,13 гривень. Електронна версія розміщена на офіційному порталі «Територіальна органи ДФС у Чернівецькій області» у рубриці «Брошури та листівки» за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/listivki-ta-broshuri/368113.html


18.02.2019 16:47

ДФС Буковини: актуальні запитання – відповіді щодо ліцензування оптової торгівлі спиртом, алкогольними напоями, тютюновими виробами
Які документи необхідно подати суб’єкту господарювання для одержання ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами? Відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання. У заяві повинно бути зазначено вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію (оптова торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами). Контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом ліцензування – ДФС. Для здійснення контролю суб’єкт господарювання подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату. (ст. 16 Закону). Заява про видачу ліцензії та визначені Законом № 481 документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла. Отже, ліцензія на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами видається за заявою суб’єкта господарювання, яка може бути подана особисто або уповноваженою особою заявника, чи надіслана рекомендованим листом. Коли анулюється ліцензія на виробництво спирту? Відповідно до ст. 3 Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95-BP ”Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” із змінами та доповненнями ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі: заяви суб’єкта господарювання; рішення про скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання; несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 днів від моменту призупинення ліцензії; рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб’єктом господарювання марок акцизного податку; рішення суду про встановлення факту фальсифікації суб’єктом господарювання алкогольних напоїв або тютюнових виробів; документа, який засвідчує передачу іншому суб’єкту господарювання у власність, володіння та/або користування приміщень та обладнання, що забезпечують повний технологічний цикл виробництва алкогольних напоїв. Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб’єктом господарювання письмового розпорядження про її анулювання. В які терміни необхідно здійснювати чергову сплату за ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами? Відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», із змінами та доповненнями (далі – Закон), ліцензії на право оптової торгівлі видаються терміном на п’ять років. Плата за ліцензії справляється органом, що видає ліцензії, у розмірах, встановлених Законом, і зараховується до місцевих бюджетів. Контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України видавати ліцензії на виробництво або імпорт, експорт спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, оптову торгівлю спиртом, оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами. Для здійснення контролю суб’єкт господарювання подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату. (ст. 16 Закону). Враховуючи зазначене, плата за ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами вноситься за кожний наступний щорічний термін дії ліцензій.


18.02.2019 16:45

До казни Чернівецької області платники єдиного податку сплатили понад 46,5 млн грн.
Інформує начальник Головного фіскального відомства Буковини Віталій Шпак. За його словами, у січні поточного року малий та середній бізнес краю сплатив до територіальних скарбниць понад 46,5 млн. грн. Надходження єдиного податку перевищили аналогічний період минулого року на 6,9 млн. грн. Слід відзначити, в своє розпорядження більшу суму податку отримало м. Чернівці – 22,4 млн. грн.. У розрізі районів надходження розподілені наступним чином: Кіцманський район – 3,6 млн. грн., Новоселицький – 3,2 млн. грн., Сторожинецький район - 3,1 млн. грн., Заставнівський район – 2,7 млн. грн., Глибоцький район - 2,5 млн. грн., Кельменецький район – 2,1 млн. грн., Хотинський район – 1,9 млн. грн., Вижницький район - 1,9 млн. грн. Сокирянський район - 1,4 млн. грн., Герцаївський район – 0,7 млн.грн., Путильський район – 0,6 млн грн., м. Новодністровськ – 0,4 млн. грн.. Віталій Шпак зазначає, в цілому із загальної суми 75,6 відсотків, або більш ніж 35,2 млн. грн. єдиного податку сплатили фізичні особи-спрощенці. На долю юридичних осіб – платників єдиного податку припадає понад 4,7 млн грн., а сільгоспвиробники області забезпечили більше 6,6 млн. грн. надходжень до територіального бюджету. Та наголошує, єдиний податок зараховується до місцевих бюджетів, а отже платники регіону, які його сплачують, спрямовують кошти на розвиток своїх територіальних громад, забезпечуючи цим вчасне фінансування органами місцевого самоврядування регіональних програм та виконання зобов’язань місцевої влади перед своїми мешканцями.


15.02.2019 15:50

ДФС Буковини: актуальні запитання – відповіді щодо декларування доходів громадян
Чи підлягає декларуванню спадщина, отримана від батьків? Головне управління ДФС у Чернівецькій області роз’яснює, за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковуються об’єкти спадщини (дарування), що успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення. ПКУ визначено, що членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені. Членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки (пп. 14.1.263 ст. 14 ПКУ). Зважаючи на те, що отриманий дохід оподатковується за нульовою ставкою, декларацію подавати не потрібно (п. 179.2 ст. 179 ПКУ). Які документи необхідно надати фізичній особі, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки? Фізична особа, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки, повинна подати документи, які підтверджують витрати, здійснені для переобладнання транспортного засобу, сертифікат відповідності для транспортного засобу, що був переобладнаний, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт).


15.02.2019 15:48

У фіскальній службі Буковини підготували памятку щодо застосування Електронного цифрового підпису (ЕЦП)
Платники податків мають можливість ознайомитись з актуальними запитаннями – відповідями стосовно отримання та застосування Електронного цифрового підпису. Зокрема, який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів від АЦСК ІДД; як перевірити статус сертифіката ЕЦП (чинний, заблокований, скасований); як діяти у разі втрати ключа електронного цифрового підпису. Електронна версія розміщена на офіційному порталі «Територіальна органи ДФС у Чернівецькій області» у рубриці «Брошури та листівки» за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/listivki-ta-broshuri/368112.html


15.02.2019 15:46

Доходи територіальних громад від продажу алкоголю та тютюну сягнули 10,5 мільйонів гривень
Понад 10,5 мільйонів гривень акцизного податку з реалізації через роздрібну мережу підакцизних товарів отримали місцеві бюджети області у січні цього року. Про це інформує начальник Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталій Шпак, який підкреслив, що це майже на 326,0 тисяч гривень більше, ніж за аналогічний період у 2018 році. За словами Віталія Шпака акцизний податок напряму залежить від сум легально проданого через реєстратори розрахункових операцій (РРО) алкоголю і тютюнових, оскільки податок у розмірі 5% включений уже в ціну товару і його сплачують покупці, а бізнесмени – продавці лише перераховують роздрібний акциз до бюджету. Тому важливо, щоб покупці вимагали на всю вартість купівлі фіскальний чек РРО. «Фіскалізація» покупок це не тільки запорука включення суми до доходів, з яких обраховуються податки, але й захист своїх прав як споживача при придбанні неякісного (контрафактного) товару. Майже 80 відсотків податку від реалізації підакцизних товарів сплачено у м. Чернівцях – 8,3 млн. грн. У розрізі районів продавці алкоголю та тютюну сплатили акцизний податок у таких розмірах: зокрема, Вижниницький район – 275,8 тис. грн.; Герцаївський – 62,4 тис. грн.; Глибоцький - 261,6 тис. грн.; Заставнівський – 98,1 тис. грн.; Кельменецький - 190,2 тис. грн.; Кіцманський – 268,6 тис. грн.; Новоселицький – 311,7 тис. грн.; Путильський – 55,2 тис. грн.; Сокирянський – 99,3 тис. грн.; Сторожинецький – 314,1 тис. грн.; Хотинський – 256,8 тис. грн.; м. Новодністровськ - 64,4 тис. грн. Разом з тим, посадовець нагадує, що для реалізації у роздріб алкоголю і тютюну бізнесмени мають отримувати у фіскальній службі відповідні ліцензії. Вартість дозволу на продаж алкогольних напоїв розраховується на кожний РРО (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі і становить 8 тисяч гривень на рік, а на території сіл і селищ – 500 гривень. Плата за ліцензію на торгівлю тютюновими виробами складає 2 тисячі гривень, на території сіл і селищ – 250 гривень на кожне місце торгівлі. Отримання таких ліцензій теж дуже важливо для бюджетів громад – продовжує Віталій Петрович - оскільки з 04 лютого 2019 року запроваджено нові розрахункові рахунки в розрізі об’єднаних територіальних громад, міських, селищних та сільських рад по платі за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. І відповідно сплачені суми «прямою гривнею» надходить до бюджетів сіл та селищ, а отже можуть використовуватися для розвитку громади.


Tеми