Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація
  • SiteHeart

Герцаївський район

Новини

12.07.2017 11:51

Місцеві громади Хотинщини отримали податкових платежів майже на 20 відсотків більше прогнозу |  Повідомлення податкової інспекції
Як повідомили у Хотинському відділенні Новоселицької ОДПІ за підсумками першого півріччя 2017 року на Хотинщині до місцевих бюджетів сплачено 38097,6 тис. грн.. податкових платежів. Це на 6074,2 тис.грн надходжень більше запланованого .
«Щорічно фінансовий ресурс місцевого самоврядування зростає. Наприклад у першому півріччі 2017 року це на 34,5 відсотка коштів більше проти аналогічного періоду торік. Таким чином, розписи бюджетів громад перевиконано на 9773,5 тис гривень», - поінформував в.о заступника начальника –начальника Хотинського відділення Новоселицької ОДПІ Вячеслав Гортопан.
Як підкреслив керівник хотинських фіскалів, такий ріст зумовлений, насамперед, спільними з органами влади заходами у напрямку легалізації ринку праці та впорядкування земельних відносин.
«Окрім того, у другому півріччі місцеві громади можуть розраховувати на надходження від майнових податків. Податківці Хотинського відділення сформували 38462 повідомлення-рішення про нараховані 4307,4 тис грн.земельного податку громадянам - землевласникам та землекористувачам. Окрім того, винесено 535 повідомленнь - рішеннь про сплату податку на нерухомість в сумі 258,7 тис.грн», - наголосив Вячеслав Гортопан.
Як він зазначив, завдяки активній взаємодії з контролюючими органами та усіма гілками місцевої влади суттєвий ріст податкових надходжень до бюджетів громад прогнозується за підсумками фінансового року.



12.07.2017 11:47

За перше півріччя 2017 року від виробників підакцизних товарів до Державного бюджету надійшло майже 6,7 млн. грн. акцизного податку |  Повідомлення податкової інспекції
Як повідомили в Новоселицький ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецький області при прогнозованих показниках на перше півріччя 2017 року до загального фонду державного бюджету акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів в сумі 6364,8 тис. грн., надійшло 6678,6 тис. грн.. За січень-червень 2017 р. завдання виконано на 104,9 відс. додатково надійшло 313,8 тис. грн.
У зв’язку з запитаннями платників акцизного податку податківці нагадують, що 6 червня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України №452 «Про затвердження Змін до форми акцизної накладної, форми розрахунку коригування акцизної накладної, форми заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального».
Зазначений наказ розроблений з метою реалізації змін, внесених до статей 231 та 232 Податкового кодексу України Законом України від 21 грудня 2016 року №1797-ХIII, а також виправлення деяких колізій в роботі СЕАРП, які було виявлено минулого року.
За повідомленням Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/301596.html ) оновлені форми акцизної накладної, розрахунку коригування до неї, заявки на поповнення (коригування) залишку пального найближчим часом будуть розміщені на веб-порталі ДФС.
Наразі та на час доопрацювання програмного забезпечення для формування і подання акцизної накладної, розрахунку коригування до неї, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, зазначені документи прийматимуться до реєстрації в ЄРАН та СЕАРП за старою формою.
Також фіскали звертають увагу платників акцизу на те, що за липень 2017 року по строку 20 серпня вони вперше подадуть декларацію акцизного податку з урахуванням змін, внесених наказом Міністерства фінансів України від 24.04.2017 №451. Наказ №451 «Про затвердження Змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку» набрав чинності 6 червня. Його можна прочитати:http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0630-17



12.07.2017 11:46

Увага!!! Інформація для платників ПДВ |  Повідомлення податкової інспекції
Новоселицька ОДПІ звертає увагу платників податку на додану вартість на дії у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування та на необхідності обов’язкової реєстрації до 15 липня включно податкових накладних та/або розрахунків коригування, складених у період з 1 до 15 червня.
За повідомленням Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/301940.html ), у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/ розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу.
Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601.
Повідомлення (J(F)1312601):
• формується по кожній окремо податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі,
• до такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF – розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 мГб.
Завантажити електронні формати Повідомлення та додатку до нього можна звернувшись на офіційний веб-портал ДФС у розділ «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.
Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567:
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0753-17
Також платників ПДВ, які склали податкові накладні та/або розрахунки коригування у період з 1 до 15 червня та зареєструють їх в Єдиному реєстрі податкових накладних не пізніше 15 липня не штрафуватимуть за порушення граничних строків реєстрації!
Враховуючи численні побажання бізнесу Державна фіскальна служба України ініціювала розробку законопроекту «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних».
Зазначений законопроект розроблений Міністерством фінансів України, 4 липня винесений на розгляд Уряду та схвалений.
До Податкового кодексу вносяться зміни про незастосування штрафних санкцій, передбачених пунктом 1201.1 статті 1201Кодексу, за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених пунктом 201.10 статті 201 Кодексу, які були складені у період з 1 до 15 червня 2017 року.
При цьому, такі штрафні санкції не застосовуються лише в разі, якщо реєстрація таких податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відбулась не пізніше 15 липня 2017 року.
Податківці нагадують, що з 1 липня повноцінно запрацювала система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (СМКОР).



12.07.2017 11:42

Платники Новоселицької ОДПІ сплатили 87,6 міліона гривень єдиного внеску |  Повідомлення податкової інспекції
За 1 півріччя 2017 року від платників Новоселицької ОДПІ надійшло 87569,1 тис.грн. єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування . Рівень виконання прогнозу склав 123,3 відсотки додатково надійшло16549,1 тис. грн.в порівняні з першим півріччям 2016 року надходження збільшились на 27%, ріст поступлень склав 18632,1 тис.грн. Загальні надходження за січень-червень 2017 року склали від страхувальників: Новоселицького району 39409,3 тис.грн.; Герцаївського -16480,8 тис грн. та Хотинського – 31103,3 тис.грн.
Податківці нагадують, що Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016 р. № 1774-19 внесено зміни щодо нарахування та сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями, які набрали чинності з 01.01.2017 р.
Зокрема, згідно п. 30 розділу І Закону фізичні особи – підприємці, які є пенсіонерами за віком та інвалідами на загальній системі оподаткування звільняються від сплати ЄСВ «за себе».
Решта фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування сплачуватимуть ЄСВ «за себе» вже не за власним бажанням, а обов’язково, незалежно від факту отримання у місяці, за який сплачується такий ЄСВ, чистого доходу.
Водночас, згідно із внесеними змінами, з 01.01.2017 фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, та віднесені до першої групи платників єдиного податку, мають право сплачувати єдиний внесок у сумі не менше за 0,5 мінімального страхового внеску із зарахуванням відповідних періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу (з 1 січня 2017 року - 352 грн.).
Додамо, що відповідно до норм Закону від 8 липня 2010 року №2464, який регулює сплату єдиного внеску, у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність.



12.07.2017 11:40

Увага , “гаряча лінія ”!!! |  Повідомлення податкової інспекції
Новоселицька ОДПІ 17липня 2017 року з 10.00 до 12.00 проведе сеанс телефонного зв'язку “гаряча лінія” з питань запровадження електронної системи оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних
. На запитання платників відповідатиме заступник начальника Новоселицької ОДПІ Галкевич Анжела Василівна. Усі бажаючі можуть отримати інформацію, за номером „гарячої” телефонної лінії:(233) 5-08-98.
Новоселицька ОДПІ 20 липня 2017 року з 10.00 до 12.00 проведе сеанс телефонного зв'язку “гаряча лінія” на тему: ««Легалізація виплати заробітної плати та зайнятості населення».». На запитання платників відповідатиме в. о. заступника начальника –начальник Хотинского відділення Новоселицької ОДПІ Вячеслав Гортопан Усі бажаючі можуть отримати інформацію, за номером „гарячої” телефонної лінії: (233) 5-10-90.



10.07.2017 16:43

Пенсійники Буковини піклуються про людей з особливими потребами |  Повідомлення Пенсійного фонду
Піклування про відвідувачів - один із пріоритетних напрямків роботи буковинських пенсійників, в основі якого лежить повага до літньої людини, врахування її потреб та особливостей. Сьогодні всі структурні підрозділи пенсійного забезпечення краю зорганізовують свою роботу так, щоб надання послуг було якомога зручнішим та доступнішим для всіх категорій населення. Особливо тих, кому складно самостійно пересуватися та орієнтуватися внаслідок проблем зі здоров’ям.
Максимально комфортні умови створено у Новодністровському відділі обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області, відкритому на початку червня нинішнього року. У приміщенні, обладнаному за новітніми технологіями відповідно до вимог і стандартів, передбачених для осіб з інвалідністю, відвідувачі мають змогу отримати інклюзивний пакет послуг: необхідну інформацію подано шрифтом Брайля, розміщено яскраві вказівники для осіб зі слабким зором, влаштовано зручні пандуси та кнопку виклику на вхідних дверях, спеціальним чином обладнано вбиральні. Поряд з будівлею установи розміщено паркувальну зону для транспорту інвалідів, яка також відповідає європейським стандартам і технічним вимогам. Охайні сучасні приміщення, квітучі клумби на території та доброзичливе ставлення працівників управління налаштовують відвідувачів на позитивний лад і створюють відчуття цілковитого комфорту.
Добрий приклад Новодністровська сьогодні наслідують пенсійники усіх районів краю та столиці Буковини. Зокрема, в управлінні обслуговування громадян по м. Чернівці ГУ ПФУ в Чернівецькій області, розміщеному по вул. Головній, 205 обласного центру, для людей з обмеженими можливостями та вадами зору обладнано спеціальні пристрої, позначення та інформаційні стенди, все влаштовано таким чином, щоб відвідувачі зі слабким зором могли легко зорієнтуватися в приміщенні, отримати необхідну інформацію і вирішити шляхом звернення до фахівця нагальне питання.
Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.



10.07.2017 10:58

Відбулося засідання постійної комісії районної ради з питань економіки, бюджету, фінансів, інвестицій та розвитку підприємицтва  |  Діяльність органів місцевого самоврядування
Відбулося  засідання  постійної  комісії  районної  ради з  питань економіки, бюджету, фінансів, інвестицій та  розвитку підприємицтва
В п»ятницю, 07 липня 2017 року, відбулося засідання постійної комісії районної ради з питань економіки, бюджету, фінансів, інвестицій та розвитку підприємництва. В роботі комісії взяли участь в.о. голови районної ради К.К. Танас та голова Герцаївської РДА В.М. Ястремський. Депутати обговорили ряд важливих питань.


07.07.2017 11:36

Нас оцінюють – ми вдосконалюємось |  Повідомлення Пенсійного фонду
Підвищення якості обслуговування є пріоритетним завданням Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області, отож думка громадян для працівників дуже важлива.
З метою вдосконалення роботи в управлінні обслуговування громадян по м.Чернівці, що розміщується по вул. Головній, 205 обласного центру, робочі місця фахівців обладнали спеціальними пристроями для оцінювання відвідувачами їхньої роботи.
За нетривалий період роботи системи, а це трохи більше місяця, свою оцінку отриманим послугам виставили близько семи сотень пенсіонерів. Перші результати електронного оцінювання показали, що більшість роботою фахівців цілком задоволена: про це свідчить середня оцінка у 8,9 бала за дев’ятибальною шкалою.
Позитивні досягнення працівників пенсійної сфери є результатом сумлінної роботи та стимулом до подальшого вдосконалення системи надання послуг відвідувачам.
Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області



04.07.2017 16:24

Можливості електронного кабінету платника |  Повідомлення податкової інспекції
Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецький області інформує, що згідно з п. 42 прим. 1. 2 ст. 42 прим. 1 ПКУ електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, законами з питань митної справи, в тому числі, шляхом:
• перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, митних платежів, здійсненням податкового контролю, в тому числі дані оперативного обліку податків та зборів (у тому числі дані інтегрованих карток платників податків), дані системи електронного адміністрування податку на додану вартість, дані системи електронного адміністрування реалізації пального, а також одержання такої інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу;
• проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу;
• управління сумами помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені відповідно до положень ПКУ;
• автоматизованого визначення обов’язкових для заповнення та подання форм податкової звітності та рахунків для сплати податків і зборів конкретного платника податків;
• заповнення, перевірки та подання податкових декларацій, звітності до контролюючого органу;
• реєстрації, коригування податкових накладних / розрахунків в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних;
• перегляду в режимі реального часу інформації про податкові накладні / розрахунки коригування, реєстрація яких в ЄРПН зупинена;
• доступу платників податків до системи електронного адміністрування податку на додану вартість у розрізі поточних значень всіх доданків та від’ємників, передбачених п. 200 прим. 1. 3 ст. 200 прим. 1 ПКУ, в режимі перегляду у реальному часі та доступу до даних ЄРПН, включаючи можливість формування, перевірки та підтвердження податкових накладних, складених платником податку чи його контрагентами за вчиненими між ними правочинами, для цілей формування податкового кредиту платником податків, перевірки та визначення дати і часу реєстрації таких накладних та/або розрахунків коригування, а також перегляд інформації про незареєстровані податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, подані на реєстрацію платником податків, із зазначенням причини відмови у їх реєстрації;
• інформування платників податків про проведення документальної планової перевірки платника податків із зазначенням дати початку проведення такої перевірки, ходу та результатів його перевірок, передбачених ПКУ, у тому числі отримання наказу про проведення документальної (планової або позапланової, виїзної або невиїзної) та фактичної перевірки, отримання акта або довідки, яким оформлені результати перевірки
• забезпечення можливості адміністративного оскарження рішень контролюючих органів, у тому числі подання заперечень на акт або довідку, якими оформлені результати перевірки, подання скарги на податкове повідомлення-рішення або інше рішення, дію або бездіяльність контролюючого органу чи посадової особи контролюючого органу, у тому числі рішення про коригування митної вартості, рішення щодо класифікації товарів для митних цілей, про визначення країни походження, рішення щодо підстав для надання податкових пільг тощо;
• інформування про статус контрагентів за публічно доступними даними інформаційних ресурсів центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, інших реєстрів та баз даних, які ведуться згідно з ПКУ, включаючи надання інформації про контрагентів платника податків, щодо яких прийнято рішення про ліквідацію юридичної особи, про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість або яких притягнуто до відповідальності за порушення законів з питань оподаткування (виключно після остаточного узгодження санкцій та зобов’язань);
• взяття на облік, внесення змін до облікових відомостей (включаючи, але не обмежуючись, внесення або зміну інформації про осіб, які мають право підписувати податкову звітність, та сертифікатів відкритого ключа їхніх електронних цифрових підписів та/або печатки (за наявності), зняття з обліку (у тому числі взяття на облік, внесення змін до облікових відомостей та зняття з обліку осіб, які здійснюють операції з товарами у порядку, визначеному Митним кодексом України (далі – МКУ)), переходу на спеціальні режими оподаткування та інших реєстраційних дій;
• подання звернень та інших документів для отримання ліцензій, дозволів на поміщення товарів у митні режими, дозволів на провадження митної брокерської діяльності, відкриття та експлуатацію магазинів безмитної торгівлі, митного складу, вільної митної зони комерційного та сервісного типу, складу тимчасового зберігання, вантажного митного комплексу, а також звернень та інших документів з приводу винесення попередніх рішень у порядку та на умовах, передбачених МКУ;
• подання звернень та інших документів з метою реєстрації об’єкта інтелектуальної власності у митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, отримання повідомлень від митниць про призупинення митного оформлення на підставі даних митного реєстру об’єктів інтелектуальної власності та подальшого листування з правовласником з приводу призупинення такого митного оформлення;
• подання заяв та інших документів з метою отримання документів, що підтверджують країну походження, які видаються митницями (зокрема сертифікатів EUR.1);
• реєстрації контролюючим органом реєстраторів розрахункових операцій у разі, якщо така реєстрація передбачена законодавством, подання звітності, пов’язаної із застосуванням реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок, подання електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, подання інформації про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або у безготівковій формі, або про обсяг операцій з купівлі-продажу іноземної валюти тощо;
• подання повідомлення про технічну та/або методологічну помилку, що виявлена в роботі електронного кабінету;
• отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису;
• забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених ПКУ, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 135).




04.07.2017 16:13

Інформаційна довідка щодо запровадження системи автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в ЄРПН (СМ КОР) |  Повідомлення податкової інспекції
Новоселицька ОДПІ повідомляє, що пунктом 74.2 статті 74 Кодексу з квітня 2017 року запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).
СМ КОР побудовано з використанням критеріїв, визначених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 16.06.217 за № 753/30621 (далі – наказ).
СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до Критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності (Таблиця даних платника податку), якщо комісією ДФС прийнято рішення про врахування такої інформації.
У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв наказу, – реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Кодексу.
Згідно з пунктом 57 розділу ХХ Перехідних положень ПКУ період з 01.04.2017 до 01.07.2017 є перехідним, протягом якого процедура, визначена пунктом 201.16 статті 201 цього ПКУ, здійснюється без фактичного зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр).
У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, а у перехідний період (з 01.04.2017 по 01.07.2017), у разі отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платник має право надати Таблицю даних платника податків.



04.07.2017 16:12

До уваги громадян платників земельного податку! |  Повідомлення податкової інспекції
Новоселицька ОДПІ повідомляє, що нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться органами фіскальної служби, які надсилають або вручають платникові за місцем його реєстрації до 01 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному ст. 58 Податкового кодексу України.
Разом з цим на підставі статті 281 Податкового кодексу від сплати земельного податку звільняються: інваліди першої і другої групи; фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років; пенсіонери (за віком); ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України від 22.10.1993 року №3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; фізичні особи, визнані Законом України від 28.02.1991 року №796-XII «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для вищезазначених осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм.
Фізична особа, яка має підстави для отримання пільг щодо сплати земельного податку, повинна надати органам фіскальної служби за місцезнаходженням земельної ділянки заяву довільної форми про надання пільги та документи, що посвідчують її право на пільгу.
Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового звітного періоду, у якому подано таку заяву.
Платники плати за землю – фізичні особи Новоселиччини з початку цього року, виявились більш активними і сумлінними, збільшуючи у січні – червні 2017 року надходження на 651,4 тис.. грн. ніж за перше півріччя минулого року, сплативши 4023,9 тис.грн. податку.
Новоселицька ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області наголошує, всім землевласникам та землекористувачам необхідно сплатити земельний податок та орендну плату за землі за 2017 рік у термін до 29 серпня 2017 року.
Податківці запрошують власників землі та землекористувачів в законодавчо встановлені терміни сплатити земельний податок, адже порушення термінів сплати спричиняє застосування штрафних санкцій та нарахування пені.



04.07.2017 16:11

Легалізація заробітної плати не втрачає актуальності |  Повідомлення податкової інспекції
Як повідомили у Новоселицькій ОДПІ, на сьогоднішній день на загальнодержавному рівні проблемним залишається питання легалізації зайнятості громадян та заробітної плати і відповідно реалізація гарантій оплати праці найманих працівників.
Підприємства, установи, організації та фізичні особи – підприємці при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, що регулює оплату праці на території України. В іншому разі вони нестимуть відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.
Ця тема вже не вперше обговорюється фіскальною службою, оскільки є непоодинокі факти, коли роботодавці офіційно не реєструють працівників, або рівень їх заробітної плати не відповідає законодавчо встановленому. З цього питання податківці Новоселицької ОДПІ ГУ ДФС у Чернівецькій області беруть участь у засіданнях робочої групи з легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, які проходять у приміщеннях районих державних адміністрацій.
На засідання комісії запрошено та заслухано керівників 24 підприємств та фізичних осіб-підприємців Новоселиччини, в яких відзначено низький рівень розміру заробітних плат, проаналізовано причини та надано рекомендації роботодавцям, проведено роз’яснювальну роботу щодо вимог трудового законодавства. Такі заходи забезпечують позитивну динаміку щодо підвищення рівня заробітної плати та зменшення кількості підприємств – мінімізаторів.
Відрадно, що завдяки фахівцям Новоселицької ОДПІ, які постійно проводять роз’яснювальну роботу з платниками та заходи спрямовані на легалізацію ринку праці, кількість офіційно працевлаштованих у січні – червні поточного року становить 321 особа. В тому числі по Герцаївському районі 89 осіб , по Хотинському - 49 осіб та по Новоселицькому 183 особи. До прикладу, тільки у червні цього року легалізовано працю 50 громадян.
Податківці наголошують, що недопустимою є норма отримання працівниками офіційної зарплати на рівні, або меншому за мінімальну, а решту зарплати – «у конверті». У підсумку працівник, погоджуючись на такі умови праці, втрачає значну частку страхового стажу та позбавляє себе належних соціальних гарантій вже тепер, скажімо, у випадку хвороби, чи у майбутньому, при призначенні розміру пенсії. Водночас працедавці, використовуючи працю громадян без належного оформлення трудових відносин, чи практикуючи виплату частину заробітної плати нелегально, таким чином ухиляються від сплати податків.
Кожен повинен усвідомити, що надходження в бюджет – це кошти для фінансування соціальної сфери, освіти, медицини, послугами якиx користується без виключення кожен.



04.07.2017 16:08

До уваги фізичних осіб – підприємців, які віднесені до першої групи платників єдиного податку! Подбайте про пенсійне забезпечення сьогодні!  |  Повідомлення Пенсійного фонду
Для фізичних осіб-підприємців, у тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування, сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску, який щомісяця у 2017 році складає 704 грн. (3200 грн. *22%).
Згідно із законодавчими змінами з 01.01.2017 фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, та віднесені до першої групи платників єдиного податку, визначених у підпункті 1 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України, мають право сплачувати єдиний внесок у сумі не менше половини розміру мінімального страхового внеску, тобто 352 грн. (3200 грн.*0,5*22%).
Водночас, для зарахування періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу як повний місяць, необхідно сплачувати за місяць єдиний внесок у сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок, тобто 704 грн.
У разі сплати єдиного внеску у сумі 352 грн. на місяць, страховий стаж буде зараховано пропорційно, а саме, 0,5 місяця, що в подальшому може вплинути на визначення права на пенсію за віком та її розмір.
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області звертається до зазначеної вище категорії платників з проханням подбати про набуття страхового стажу та пенсійне забезпечення в майбутньому, сплачуючи єдиний соціальний внесок щомісячно у розмірі не меншому, ніж мінімальний (у 2017 році щомісячно по 704 грн.).
Фінансово-економічне управління Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.



27.06.2017 10:06

У новій редакції затверджено звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації |  Повідомлення податкової інспекції
Новоселицька ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 20.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №469 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 22.05.2017 за №653/30521) (далі – Наказ №469), яким у новій редакції викладено форму звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 №553, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.07.2016 за №932/29062.
Змінами, внесеними Наказом №469, зокрема, визначено річний звітний період для неплатників податку на прибуток. Тепер у заголовній частині Звіту передбачені лише два варіанти звітних періодів його подання – місяць і рік (раніше – місяць, 1 квартал, півріччя, три квартали і рік).
У полі «Місяць» зазначається номер календарного місяця, в якому порушено вимоги пункту 133.4 статті 133 розділу ІІІ «Податок на прибуток підприємств» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2577-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) і нараховане податкове зобов’язання з податку на прибуток підприємств. Звіт складається за період з початку року (або з початку визнання організації неприбутковою в установленому порядку, якщо таке визнання відбулося пізніше) по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення.
Також уточнено перелік доходів і видатків неприбуткових організацій; додано графа для проставляння відмітки про подання разом зі Звітом фінансової звітності (ФЗ), як додаток; додано поле для розрахунку суми штрафу (3 %) у разі подання уточнюючого Звіту.
Нагадуємо, що відповідно до пункту 46.2 статті 46 розділу І ПКУ фінансова звітність, що складається та подається відповідно до цього пункту неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, є додатком до Звіту та її невід’ємною частиною.
Наказ опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 20.06.2017 №48.



27.06.2017 10:04

Акцизний податок на Хотинщині – понад 2 млн. грн. до бюджету |  Повідомлення податкової інспекції
Новоселицька ОДПІ повідомляє, що за 5 місяців поточного року від Хотинських платників надійшло 2033 тис.грн акцизного податку з підакцизних товарів, що складає 103% від запланованих надходжень.
Тільки у травні суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії на право роздрібної та оптової торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами сплатили до бюджету 112,3 тис. грн., в тому числі: від реалізації тютюнових виробів 60,9 тис.грн., від реалізації пива - 22,9 тис.грн. та 28,5 тис. грн..від реалізації алкогольних напоїв та пива.
Також податківці наголошують, що Міністерство фінансів України затвердило зміни до:
- форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку (наказ від 24.04.2017 №451 «Про затвердження Змін до форми декларації акцизного податку та Порядок заповнення та подання декларації акцизного податку»).
- форми акцизної накладної, форми розрахунку коригування акцизної накладної, форми заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального (наказ від 24.04.2017 р. №452 «Про затвердження Змін до форми акцизної накладної, форми розрахунку коригування акцизної накладної, форми заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального»).
Суттєві зміни стосуються Додатку 6 "Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів", який відтепер повинен заповнюватися окремо для кожної адміністративно-територіальної одиниці, у межах якої знаходяться місця здійснення реалізації підакцизних товарів (було - окремо для кожного місця здійснення реалізації підакцизних товарів) з обов'язковим зазначенням відповідного коду органу місцевого самоврядування за КОАТУУ. Згідно із змінами, Розділ II вказаного Додатку заповнюватиметься платниками податку при виправленні або уточненні показників звітності за податкові (звітні) періоди до 01 січня 2017 року при здійсненні роздрібної торгівлі пальним. Крім того, новаціями визначено, що при поданні звітності за податкові періоди з 01 січня 2017 року значення рядка "Усього за розділами I і II" Додатку 6 має дорівнювати значенню рядка "Усього" розділу I.
Платники акцизного податку вперше подають декларацію акцизного податку з урахуванням змін, (наказ № 451) , не пізніше 20 серпня 2017 року за звітний період - липень 2017 року.