Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Герцаївський район

Новини

22.02.2019 14:58

Пенсійники Буковини прозвітували про проведену роботу впродовж 2018 року |  Повідомлення Пенсійного фонду
Пенсійники Буковини прозвітували про проведену роботу впродовж 2018 року У Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області відбулося розширене засідання колегії при начальнику Головного управління в області за участю представників обласної державної адміністрації, роботодавців, профспілок, ветеранських та інших громадських організацій, засобів масової інформації. Розглянули підсумки роботи пенсійної служби краю протягом 2018 року та окреслили завдання на 2019-й.
– У 2018 році у повному обсязі та своєчасно виплачено пенсії та грошові допомоги 223,2 тис. громадян. Забезпечення всіх виплат проведено за рахунок законодавчо визначених джерел доходів, сума яких за звітний період склала 5,6 млрд, що на 13,4% більше, ніж у 2017 році. Власних доходів, які формуються на території області, надійшло в сумі 2,4 млрд грн., що на 556,3 млн. грн. (29,9%) більше, ніж за попередній рік. За темпами зростання власних доходів до 2017 року область займає 5 місце серед регіонів України. Рівень забезпечення власними коштами фінансування видатків на пенсійні виплати у 2018 році склав 67,5%, що на 16,2% більше, ніж у 2017-му. Забезпечено погашення заборгованості по несплачених адміністративних штрафах, накладених в минулих роках, – зазначив в доповіді начальник Головного управління Михайло Романів.
На засіданні колегії також обговорили стан якості надання послуг громадянам краю та розширення мережі віддалених робочих місць фахівців Фонду. Сьогодні завдяки налагодженій співпраці між Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернівецькій області та органами місцевого самоврядування мережа віддалених робочих місць фахівців Фонду охоплює 23 із 33 існуючих в області об’єднаних територіальних громад. Триває робота щодо створення віддалених робочих місць в 3 сільських об'єднаних територіальних громадах, утворених в грудні минулого року. Таким чином, незабаром буде забезпечено присутність пенсійної служби в усіх громадах Буковини.
Колегія визнала позитивною роботу фахівців Фонду в області щодо організації заходів з боржниками по сплаті заборгованості з ЄСВ, наповнення бюджету, інформування громадськості з питань діяльності пенсійної служби краю. Визначила подальші шляхи співпраці з представниками органів влади, соціальними партнерами, профспілками та організаціями роботодавців краю, спрямовані на захист прав застрахованих осіб та наповнення бюджету Фонду.
Заступник голови Чернівецької обласної державної адміністрації Ігор Богатирець та представники соціальних партнерів відзначили велику активність керівництва та працівників Головного управління Фонду в області у роботі комісій, колегій та нарад, на яких розглядаються питання легалізації зайнятості, високий рівень дотримання пенсійною службою краю стандартів надання послуг, якісне обслуговування громадян, відмітили роботу Головного управління щодо виконання планових показників діяльності, побажали фахівцям пенсійної служби краю успіхів у подальшій роботі.
Михайло Романів зауважив, що пенсійна служба краю й надалі забезпечуватиме виконання завдань, спрямованих на реалізацію головного завдання, що випливає із соціального призначення Пенсійного фонду України. «Сьогоднішній день вимагає реагування на нові виклики, які стоять перед нами на найближчу перспективу, – це проведення перерахунків пенсій, покращення рівня сервісу через облаштування відділів обслуговування громадян та приведення їх до єдиних стандартів, проведення запланованих превентивних заходів направлених на легалізацію зайнятості та трудових відносин, та виконання рішення Уряду щодо виплати монетизованих субсидій. Крім того, щоб забезпечувати виплату пенсій краянам вчасно та в повному обсязі, маємо зосередитись на повному виконанні дохідної частини бюджету Фонду. І я впевнений, що ми зможемо виконати усі поставлені перед нами завдання» – зазначив очільник пенсійної служби краю.
Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області



22.02.2019 11:35

Чернівецька митниця ДФС: до громадян за перевищення строків транзитних перевезень транспортних засобів з 24.05.2019р. передбачена відповідальність |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Відповідальність за недоставлення товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення та документів до органу доходів і зборів призначення, видачу їх без дозволу органу доходів і зборів або втрату встановлено ст. 470 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями (далі – МКУ).
Перевищення встановленого ст. 95 МКУ строку доставки товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення, що перебувають під митним контролем, до органу доходів і зборів призначення (а при переміщенні в межах зони діяльності однієї митниці – від одного підрозділу цієї митниці до іншого), митних або інших документів на ці товари, транспортні засоби не більше ніж на одну добу – тягне за собою попередження або накладення штрафу в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (частина перша ст. 470 МКУ).
Частиною другою ст. 470 МКУ встановлено, що вчинення правопорушення, передбаченого частиною першою ст. 470 МКУ особою, яка протягом року притягалася до відповідальності за вчинення такого правопорушення, а так само перевищення встановленого ст. 95 МКУ строку доставки товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення, митних або інших документів на ці товари, транспортні засоби більше ніж на одну добу, але не більше ніж на десять діб – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
В свою чергу перевищення встановленого ст. 95 МКУ строку доставки товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення більше ніж на десять діб, але не більше ніж на двадцять діб, митних або інших документів на ці товари більше ніж на десять діб, а так само втрата цих документів – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (частина третя ст. 470 МКУ).
Перевищення встановленого ст. 95 МКУ строку доставки транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення більше ніж на двадцять діб, але не більше ніж на тридцять діб, а так само видача їх без дозволу органу доходів і зборів – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п’яти тисяч мінімумів доходів громадян (частина п’ята ст. 470 МКУ).
Частиною шостою ст. 470 МКУ визначено, що перевищення встановленого ст. 95 МКУ строку доставки транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення більше ніж на тридцять діб, а так само втрата цих транспортних засобів, у тому числі їх розкомплектування, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або конфіскацію таких транспортних засобів.
Детальніше на офіційному порталі «Територіальні органи ДФС у Чернівецькій області» за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/369077.html.




22.02.2019 11:33

Деклараційна кампанія 2019: запитання від декларантів Чи підлягає оподаткуванню ПДФО виграш ФО у державну грошову лотерею та чи необхідно подавати декларацію про доходи ?  |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Основні засади державного регулювання лотерейної сфери в Україні, створення сприятливих умов для розвитку лотерейного ринку встановлено Законом України від 06 вересня 2012 року № 5204-VI «Про державні лотереї в Україні» (далі – Закон № 5204-VI).
Приз (виграш) – кошти, майно, майнові чи немайнові права, які підлягають виплаті (видачі) гравцю у разі його виграшу в державну лотерею відповідно до оприлюднених умов її проведення (ст. 1 Закону № 5204-VI).
Оподаткування доходів фізичних осіб регулюється розд. IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), до якого Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України», внесено зміни в частині оподаткування виграшів, призів.
Так, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються, зокрема, доходи у вигляді виграшів, призів (п.п 164.2.8 п. 164.2 ст. 164 ПКУ).
Особливості нарахування (виплати) та оподаткування виграшів та призів регулюється п. 170.6 ст. 170 ПКУ, згідно з п.п. 170.6.1 якого податковим агентом платника податку під час нарахування (виплати, надання) на його користь доходу у вигляді виграшів (призів) у лотерею чи в інші розіграші, є особа, яка здійснює таке нарахування (виплату).
Відповідно до п.п. 170.6.2 п. 170.6 ст. 170 ПКУ податковим агентом - оператором лотереї у строки, визначені ПКУ для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується (перераховується) загальна сума податку, нарахованого за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ (18 відсотків), із загальної суми виграшів (призів), виплачених за податковий (звітний) місяць гравцям у лотерею.
Крім того, податкові агенти - оператори лотереї у податковому розрахунку, подання якого передбачено п.п. «б» п. 176.2 ст. 176 ПКУ, відображають загальну суму нарахованих (виплачених) у звітному податковому періоді доходів у вигляді виграшів (призів) та загальну суму утриманого з них податку. При цьому у податковому розрахунку не зазначається інформація про суми окремого виграшу, суми нарахованого на нього податку, а також відомості про фізичну особу - платника податку, яка одержала дохід у вигляді виграшу (призу) (п.п 170.6.2 п. 170.6 ст. 170 ПКУ).
Також слід зазначити, що під час нарахування (виплати) доходів у вигляді виграшів у лотерею або в інших розіграшах, які передбачають попереднє придбання платником податку права на участь у таких лотереях чи розіграшах, не беруться до уваги витрати платника податку у зв’язку з отриманням такого доходу (п.п. 170.6.4 п. 170.6 ст. 170 ПКУ).
Доходи, зазначені у п. 170.6 ст. 170 ПКУ, остаточно оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків під час їх виплати за їх рахунок (п.п 170.6.5 п. 170.6 ст. 170 ПКУ) і відповідно громадянин немає обов’язку декларувати свої доходи



22.02.2019 11:31

У січні цього року буковинський бізнес заплатив до бюджету понад 74,4 мільйони гривень ПДВ  |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Загалом, у січні буковинськими суб’єктами господарювання перераховано до бюджету 74,4 млн. грн. податку на додану вартість, ріст надходжень в порівнянні з аналогічним періодом минулого року склав 10,2 відсотки, а вказана сума перевищує аналогічні надходження минулого року на 6,9 млн. грн. – повідомляє начальник Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталій Шпак.
Завдяки використанню електронної Система моніторингу оцінки ризиків зменшено кількість випадків формування фіктивного кредиту та отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету – упереджено неправомірного відшкодування ПДВ лише у 5 платників на суму 0,1 млн. грн., або 0,7 відсотків від заявленої суми..
Також на 41,3 відсотки зросли суми відшкодування з бюджету податку на додану вартість – продовжує Віталій Петрович. Зокрема впродовж місяця відшкодовано на рахунки понад 18,2 млн. грн., тоді як у 2017 ця сума складала 12,9 млн. грн.



21.02.2019 15:16

ДФС Буковини: з 7 лютого діють нові правила роботи з інвалютою |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
ДФС Буковини: з 7 лютого діють нові правила роботи з інвалютою У Головному управління ДФС у Чернівецькій області нагадують, що з 7 лютого почали діяти нові правила роботи з іноземною валютою. Вступив в дію Закону України від 21 червня 2018 року № 2473-VIII «Про валюту і валютні операції», який змінив вимоги валютного нагляду за дотриманням резидентами та нерезидентами вимог валютного законодавства, зокрема:
1. Під валютний контроль підпадатимуть тільки зовнішньо-економічні операції більше 150 тис.грн.
2. Збільшується граничний строк здійснення розрахунків за експортно-імпортними контрактами зі 180 до 365 днів. Також звертаємо увагу, що у випадку встановлення граничних строків розрахунків обмеження також стосуються не лише товарів, а й експорту послуг, прав інтелектуальної власності та (або) інших немайнових прав. До 7 лютого обмеження строків розрахунків при експорті послуг поширювалось лише на транспортні і страхові послуги.
3. Скасовуються спеціальні санкції за порушення строків розрахунків (індивідуальний режим ліцензування та призупинення зовнішньоекономічної діяльності).
4. Скасовуються індивідуальні ліцензії на валютні операції та запроваджується система е-лімітів (для здійснення господарської діяльності юридичній особі не більше 2 млн. євро протягом календарного року).
5. Скасовується процедура реєстрації резидентами в НБУ зовнішніх запозичень.
6. Скасовується щоквартальне декларування валютних цінностей, доходів та майна, що знаходяться за межами України.
7.Дозволяється вільне використання резидентами рахунків в іноземних фінансових установах та здійснення через такі рахунки валютних операцій (крім операцій з переказів коштів з України на такі рахунки);
8. Дозволяється здійснення операцій за рахунками в українських фінансових установах юридичних осіб-нерезидентів.
9. Нові збільшені розміри адміштрафів: за незаконні скуповування, продаж, обмін, використання інвалюти як засобу платежу або як застави від 500 до 1000 НМДГ (від 8500 до 17000 грн), замість від 30 до 44 НМДГ ( від 510 грн. до 748 грн); умисне ухилення від повернення в Україну у передбачені законом строки експортної виручки - від 1000 до 3000 НМДГ(наразі - від 600 до 5000 НМДГ (від 10200 до 85000 грн).
10. За Законом № 2473 штраф до 100% суми операції, проведеної з порушенням валютного законодавства, буде накладатися Державною фіскальною службою.
11.Нормативно-правовими актами НБУ збережено обов’язок продажу на валютному ринку надходжень в іноземній валюті. Обов’язковий продаж інвалютної виручки 50% від загальної отриманої суми. Також банки зобов’язані продати валюту у разі її купівлі та не використання валюти за призначенням, як було зазначено при її купівлі, а також у разі повернення резиденту передплати від нерезидента.
Фінансова санкція за порушення строків розрахунків залишається незмінною. Порушення резидентами строку розрахунків, встановленого статтею 13 Закону №2473, тягне за собою нарахування пені за кожний день прострочення в розмірі 0,3 відсотка суми неодержаних грошових коштів за договором чи вартості недопоставленого товару. Загальний розмір нарахованої пені обмежується і не може перевищувати суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару).
Також при зміні законодавства необхідно врахувати, що у разі не настання до 07 лютого 2019 року 180-денного строку розрахунків, який було встановлено Законом України №185 «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті», за здійсненими раніше експортно-імпортними операціями, банки продовжують здійснювати валютний нагляд за дотриманням резидентами граничних строків розрахунків відповідно до статей 12, 13 Закону № 2473 та Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого постановою Правління НБУ від 02.01.2019 № 5.
Водночас, якщо граничні строки розрахунків по операціях з експорту та імпорту товарів, які були встановлені Законом №185 та які до моменту набрання чинності Законом №2473 було порушено, то застосовуються строки і відповідальність за їх порушення у відповідності до вимог Закону №185.
Слід зазначити, що внаслідок втрати із 07 лютого 2019 року чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 19.02.1993 № 15-93 «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» у зв’язку з набуттям чинності Закону №2473, останнім періодом, за який суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності необхідно було подати Декларацію про валютні цінності, доходи та майно, що належать резидентам України і знаходяться за її межами, є 2018 рік (станом на 01.01.2019 року).





21.02.2019 15:13

Деклараційна кампанія – 2019: з початку року троє буковинців задекларували доходи у розмірі понад мільйон гривень |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Деклараційна кампанія – 2019: з початку року троє буковинців задекларували доходи у розмірі понад мільйон гривень Заступник начальника Головного управління ДФС у Чернівецькій області Наталія Чернівчан роз’яснює, з початку 2019 року свої доходи задекларували 1096 буковинців. Зокрема, 849 декларації подано фізичними особами, які зобов’язані були подати декларацію про доходи за минулий рік, для того аби скористатися правом на податкову знижку свої доходи задекларували 247 буковинців.
Слід відзначити, найактивніше декларують доходи платники, які обліковуються у Чернівецькому управлінні – 489 декларацій, Новоселицькому управлінні – 195 та Вижницькому управлінні – 192 – деталізує Наталія Василівна.
Відтак, загальна сума задекларованих доходів становить 28,2 млн грн. Натомість, буковинці які скористались правом на податкову знижку отримають з бюджету понад 0,6 млн. грн. Загальна сума самостійно нарахованих податкових зобов’язань з ПДФО становить 2 млн. грн., військовий збір відповідно склав 0,3 млн. грн.
Зокрема, декларанти - мільйонери, які перебувають на обліку у Чернівецькому управлінні задекларували понад 5,9 млн. грн. доходів.
Посадовець наголошує, термін подання декларації для громадян, які обов'язково мають задекларувати доходи – до 1 травня, а для реалізації права на отримання податкової знижки – до кінця 2019 року.
З докладною інформацією про кампанію "Декларування 2019" можна ознайомитись на офіційному веб-порталі «Територіальні органи ДФС у Чернівецькій області» за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/deklaruvannya-dohodiv-gromadyan-2019/



20.02.2019 16:01

ДФС Буковини: актуальні запитання – відповіді щодо декларування доходів громадян |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Чи підлягає декларуванню спадщина, отримана від батьків?
Головне управління ДФС у Чернівецькій області роз’яснює, за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковуються об’єкти спадщини (дарування), що успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення.
ПКУ визначено, що членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені.
Членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки (пп. 14.1.263 ст. 14 ПКУ).
Зважаючи на те, що отриманий дохід оподатковується за нульовою ставкою, декларацію подавати не потрібно (п. 179.2 ст. 179 ПКУ).
Які документи необхідно надати фізичній особі, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки?
Фізична особа, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки, повинна подати документи, які підтверджують витрати, здійснені для переобладнання транспортного засобу, сертифікат відповідності для транспортного засобу, що був переобладнаний, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт).



20.02.2019 16:00

Щоб подати декларації до НАЗК необхідно перевірити чи дійсний особистий ключ ЕЦП |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Головне управління ДФС у Чернівецькій області звертає увагу посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції» починаючи з січня 2017 року особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня поточного року подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП), отриманий для виконання своїх службових обов’язків. Разом з цим, особи, які припинили діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадові особи органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.
Таким чином, для безперешкодного та комфортного отримання послуг Електронного цифрового підпису просимо не відкладати візит до представництв Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС на кінець звітного періоду.
Посадовці Буковини можуть отримати ці ключі у секторі реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС, який діє при Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 «А» кабінет № 110 тел.(0372)51-43-79.
З детальною інформацією щодо переліку документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням: http://acskidd.gov.ua/



19.02.2019 14:44

19 лютого - граничний строк подання звітності з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Фахівці Головного управління ДФС у Чернівецькій області інформують, 18.01.2019 набрав чинності наказ Мінфіну від 15.11.2018 р. № 897, яким внесено зміни до форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі - податку).
Основною метою внесення змін до форми Декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10 квітня 2015 року № 408, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29 квітня 2015 року за № 479/26924, є врегулювання питання щодо визначення податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Податок), по об’єктах як житлової, так і нежитлової нерухомості та забезпечення зручності суб’єктам господарювання уточнювати свої податкові зобов’язання.
Декларацією передбачено, що до контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування подається одна Декларація. У разі існування об’єктів нерухомості, що знаходяться на території адміністративно-територіальних одиниць, які відповідають різним кодам органів місцевого самоврядування за КОАТУУ, але ці адміністративно-територіальні одиниці обслуговуються одним контролюючим органом, Декларація подається з кількома додатками відповідного типу (на сьогодні Декларації надаються окремо по кожній адміністративно-територіальній одиниці).
Нова форма Декларації сприятиме скороченню кількості податкової звітності: Декларація надається одна, а кількість додатків залежить від кількості органів місцевого самоврядування, на території адміністративно-територіальних одиниць яких розташовані об’єкти нерухомого майна.
Відтак, ДФС рекомендує платникам Податку декларувати свої податкові зобов'язання у 2019 році за новою формою Декларації. Водночас, зважаючи на норми п. 46.6 ПКУ платники податку не обмежені в поданні декларації за старою формою.
Звертаємо увагу платників податку на те, що до контролюючого органу має бути надана декларація тільки за однією формою.
Також, слід пам’ятати, 19 лютого - граничний строк подання звітності з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за 2019 рік.




19.02.2019 14:43

Начальник фіскальної служби області Віталій Шпак зустрінеться з платниками податків Кіцманщини |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
21 лютого 2019 року в приміщенні Кіцманського управління фіскальної служби краю начальник Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталій Петрович Шпак проведе виїзний особистий прийом платників податків району.
Час проведення: з 10:00 до 12:00 години.
Адреса Кіцманського управління ГУ ДФС у Чернівецькій області: Чернівецька область, м. Кіцмань, вул.Українська,4. Також можна записатися на прийом заздалегідь за телефоном у відділі обслуговування платників (0372) 54-56-34.
Інформацію про роботу ЦОПу можна отримати за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/75708.html



19.02.2019 14:42

У фіскальній службі Буковини підготували брошуру щодо правил нарахування заробітної плати |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Фахівці відомства підготували брошуру в якій акцентували увагу на заробітній платі: розмір, ставки податків та особливості нарахування у 2019 році.
Зокрема, в брошурі зазначено, мінімальна зарплата в Україні з 1 січня 2019 року складає – до 4173 гривень, у погодинному розмірі – 25,13 гривень.
Електронна версія розміщена на офіційному порталі «Територіальна органи ДФС у Чернівецькій області» у рубриці «Брошури та листівки» за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/listivki-ta-broshuri/368113.html



19.02.2019 11:12

Інформація |  Повідомлення
ГЕРЦАЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СЕКТОР
Філії Державної установи «Центр пробації» у Чернівецькій області

Начальник сектору


Контактні дані:
Танасой Сергій Георгійович
_______________________________________________________
поштова адреса: вул. Центральна, 16, м. Герца, 60500
тел.: 050-650-84-73, 097-193-84-27.
електронна скринька: chr6_probation@ukr.net

Графік роботи: понеділок – четвер: 09:00 – 18:00
п’ятниця: 09:00 – 16:45
обідня перерва: 13:00 – 13:45
вихідний: субота, неділя

Завдання і функції уповноважених органів з питань з питань пробації визначені Законом України «Про пробацію», Кримінальним, Кримінальним процесуальним, Кримінально-виконавчим кодексами України та іншими законами України.
ПРОБАЦІЯ - ЦЕ ...
 забезпечення безпеки суспільства (громади) шляхом запобігання вчиненню правопорушень;
 надання суду інформації, що характеризує обвинувачену особу для прийняття справедливого рішення (складення досудової доповіді);
 організація виконання покарань, не пов'язаних з позбавленням волі;
 пробаційний нагляд: контроль за особою, яка вчинила правопорушення, а також допомога, спрямована на підтримку такої особи в суспільстві (консультації, мотивування до змін, сприяння у вирішенні проблемних питань);
 допомога особі, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі, в адаптації до життя в суспільстві.

ДО КОГО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ПРОБАЦІЯ?
 особа, щодо якої складається досудова доповідь;
 особа, засуджена до покарання, що не пов’язане з позбавленням волі, як от: заборона обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, громадські та виправні роботи;
 особа, якій покарання у виді позбавлення волі замінено на покарання у виді громадських або виправних робіт;
 особа, звільнена з випробувальним терміном від відбування покарання у виді позбавлення (обмеження) волі;
 звільнена від відбування покарання вагітна жінка та жінка, яка має дитину віком до трьох років;
особа, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі.

ПЕРЕВАГИ ПРОБАЦІЇ:
ДЛЯ ОСОБИ, яка вчинила правопорушення:
 можливість змінитись без перебування у місцях позбавлення волі (ізоляції від суспільства), підтримка на шляху до змін;
 збереження сімейних стосунків та зв’язків у громаді;
 збереження роботи та житла;
 позитивний соціальний ефект: особа не втрачає соціальні зв’язки та шанс створити сім’ю.


ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА (ГРОМАДИ):
 убезпечення громади від вчинення повторних злочинів;
 справедливе здійснення правосуддя: баланс між карою за вчинене правопорушення, відшкодуванням завданої шкоди та інтересами членів суспільства.

ДЛЯ ДЕРЖАВИ:
 зниження злочинності;
 зниження кількості ув’язнених в місцях позбавлення волі осіб;
 позитивний економічний ефект: утримання правопорушника у місцях позбавлення волі набагато дорожче для держави, ніж перебування на пробації; а також залишаючись у суспільстві особа не втрачає роботу та сплачує внески у держбюджет;
 дотримання міжнародних стандартів.

ВИДИ ПРОБАЦІЇ:
 Досудова пробація – забезпечення суду інформацією, що характеризує особу, яка обвинувачується у вчиненні правопорушення, з метою врахування обставин її життя для прийняття судом справедливого рішення про міру її відповідальності (складення досудової доповіді).
 Наглядова пробація - здійснення наглядових та соціально-виховних заходів: надання психологічної, консультативної та інших видів допомоги, сприяння працевлаштуванню, залучення до навчання, участь у виховних заходах та соціально-корисній діяльності, проведення індивідуально-профілактичної роботи відносно особи, до якої застосовується пробація.
 Пенітенціарна пробація - це допомога особі, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі у трудовому та побутовому влаштуванні за обраним нею місцем проживання, влаштування до закладів охорони здоров"я та сприяння в адаптації до життя у суспільстві.


ДОДАТКОВО: ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВПРАЦІ НЕБАЙДУЖИХ ГРОМАДЯН В ЯКОСТІ ВОЛОНТЕРІВ ПРОБАЦІЇ.

Більше інформації про пробацію читайте за посиланням
www.probation.gov.ua




19.02.2019 11:05

Підрозділи філії Державної установи «Центр пробації» у Чернівецькій області |  Повідомлення
Підрозділи філії Державної установи «Центр пробації» у Чернівецькій області Підрозділи філії Державної установи «Центр пробації» у Чернівецькій області



19.02.2019 10:37

Філія Державної установи «Центр пробації» у Чернівецькій області |  Повідомлення

Філія Державної установи «Центр пробації» у Чернівецькій області
Керівництво:
Контактні дані: Кувіла Руслан Миколайович, начальник філії

Адреса: вул. Українська, 39, м. Чернівці, 58002
Телефон: (0372)52-54-85, (0372)52-62-63
E-mail: probation@cv.kvs.gov.ua

Сторінка в Facebook:

https:// www.facebook.com/probation.Chernivtsi/

Графік роботи: понеділок - четвер з 9-00 до18-00
п’ятниця: з 9-00 до16-45
обідня перерва: 13-00 - 13-45
вихідний: субота, неділя

Завдання і функції уповноважених органів з питань з питань пробації визначені Законом України «Про пробацію», Кримінальним, Кримінальним процесуальним, Кримінально-виконавчим кодексами України та іншими законами України.
ПРОБАЦІЯ - ЦЕ ...

 забезпечення безпеки суспільства (громади) шляхом запобігання вчиненню правопорушень;
 надання суду інформації, що характеризує обвинувачену особу для прийняття справедливого рішення (складення досудової доповіді);
 організація виконання покарань, не пов'язаних з позбавленням волі;
 пробаційний нагляд: контроль за особою, яка вчинила правопорушення, а також допомога, спрямована на підтримку такої особи в суспільстві (консультації, мотивування до змін, сприяння у вирішенні проблемних питань);
 допомога особі, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі, в адаптації до життя в суспільстві.

ДО КОГО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ПРОБАЦІЯ?

 особа, щодо якої складається досудова доповідь;
 особа, засуджена до покарання, що не пов’язане з позбавленням волі, як от: заборона обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, громадські та виправні роботи;
 особа, якій покарання у виді позбавлення волі замінено на покарання у виді громадських або виправних робіт;
 особа, звільнена з випробувальним терміном від відбування покарання у виді позбавлення (обмеження) волі;
 звільнена від відбування покарання вагітна жінка та жінка, яка має дитину віком до трьох років;
 особа, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі.


ВИДИ ПРОБАЦІЇ:

 Досудова пробація – забезпечення суду інформацією, що характеризує особу, яка обвинувачується у вчиненні правопорушення, з метою врахування обставин її життя для прийняття судом справедливого рішення про міру її відповідальності (складення досудової доповіді).
 Наглядова пробація - здійснення наглядових та соціально-виховних заходів: надання психологічної, консультативної та інших видів допомоги, сприяння працевлаштуванню, залучення до навчання, участь у виховних заходах та соціально-корисній діяльності, проведення індивідуально-профілактичної роботи відносно особи, до якої застосовується пробація.
 Пенітенціарна пробація - це допомога особі, яка готується до звільнення з місць позбавлення волі у трудовому та побутовому влаштуванні за обраним нею місцем проживання, влаштування до закладів охорони здоров"я та сприяння в адаптації до життя у суспільстві.


ДОДАТКОВО: ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВПРАЦІ НЕБАЙДУЖИХ ГРОМАДЯН В ЯКОСТІ ВОЛОНТЕРІВ ПРОБАЦІЇ.

Більше інформації про пробацію читайте за посиланням
www.probation.gov.ua




18.02.2019 16:47

ДФС Буковини: актуальні запитання – відповіді щодо ліцензування оптової торгівлі спиртом, алкогольними напоями, тютюновими виробами  |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Які документи необхідно подати суб’єкту господарювання для одержання ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами?
Відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання. У заяві повинно бути зазначено вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію (оптова торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами).
Контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом ліцензування – ДФС. Для здійснення контролю суб’єкт господарювання подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату. (ст. 16 Закону).
Заява про видачу ліцензії та визначені Законом № 481 документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.
Отже, ліцензія на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами видається за заявою суб’єкта господарювання, яка може бути подана особисто або уповноваженою особою заявника, чи надіслана рекомендованим листом.
Коли анулюється ліцензія на виробництво спирту?
Відповідно до ст. 3 Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95-BP ”Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” із змінами та доповненнями ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі:
заяви суб’єкта господарювання;
рішення про скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання;
несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 днів від моменту призупинення ліцензії;
рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб’єктом господарювання марок акцизного податку;
рішення суду про встановлення факту фальсифікації суб’єктом господарювання алкогольних напоїв або тютюнових виробів;
документа, який засвідчує передачу іншому суб’єкту господарювання у власність, володіння та/або користування приміщень та обладнання, що забезпечують повний технологічний цикл виробництва алкогольних напоїв.
Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб’єктом господарювання письмового розпорядження про її анулювання.
В які терміни необхідно здійснювати чергову сплату за ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами?
Відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», із змінами та доповненнями (далі – Закон), ліцензії на право оптової торгівлі видаються терміном на п’ять років.
Плата за ліцензії справляється органом, що видає ліцензії, у розмірах, встановлених Законом, і зараховується до місцевих бюджетів.
Контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України видавати ліцензії на виробництво або імпорт, експорт спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, оптову торгівлю спиртом, оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами.
Для здійснення контролю суб’єкт господарювання подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату. (ст. 16 Закону).
Враховуючи зазначене, плата за ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами вноситься за кожний наступний щорічний термін дії ліцензій.




Tеми