Територіальні громади Чернівецької області

  • вхід на портал
  • реєстрація

Герцаївський район

Новини

19.04.2019 15:18

Представник пенсійної служби Буковини зустрілась з патронатними батьками та батьками-вихователями будинків сімейного типу |  Повідомлення Пенсійного фонду
Представник пенсійної служби Буковини зустрілась з патронатними батьками та батьками-вихователями будинків сімейного типу Заступник начальника управління – начальник відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Наталія Назаренко зустрілася з батьками дітей з особливими потребами, патронатними вихователями та батьками-вихователями будинків сімейного типу.
Представниця Фонду поінформувала присутніх про останні зміни в пенсійному законодавстві та механізм їх застосування. Пояснила порядок нарахування пенсійних виплат дітям, які втратили годувальника. Наголосила, що дитині пенсія або державна соціальна допомога виплачується одному з батьків або законному представнику дитини до досягнення її повноліття. Також розповіла, що дітям, які навчають на денній формі навчання у загальноосвітніх, професійно – технічних та вищих навчальних закладах ці виплати призначаються до закінчення ними навчання, але не довше ніж до досягнення 23 років. На дітей-сиріт пенсія призначається до 23 років незалежно від факту навчання.
Наталія Назаренко детально розповіла про зростання вимог до страхового стажу, необхідного для реалізації права на пенсійне забезпечення, та зауважила, що необхідною умовою зарахування періоду діяльності до страхового стажу є сплата єдиного соціального внеску в розмірі, не меншому за встановлений законом мінімальний. Зауважила при цьому, що патронатні вихователі, батьки-вихователі дитячих будинків сімейного типу, прийомні батьки, якщо вони отримують грошове забезпечення відповідно до законодавства, теж підлягають загальнообов’язковому пенсійному страхуванню.
Фахівець Пенсійного фонду повідомила про зручну можливість перегляду на Веб-порталі Пенсійного фонду персональних даних з реєстру застрахованих осіб про суми нарахованих заробітків, сплачених внесків та тривалість страхового стажу. Назвала перелік інших можливостей отримання корисної інформації з пенсійного забезпечення на цьому електронному сервісі. Пояснила способи реєстрації на порталі пенсійної служби та закликала до активного використання його можливостей для оперативного отримання інформації з пенсійного забезпечення та виготовлення у режимі онлайн потрібних довідок та інших документів, що належать до компетенції Фонду.
Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області



19.04.2019 15:14

Особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, подають декларацію за 2018 рік не пізніше 2 травня 2019 року |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області роз'яснюють, що відповідно до п.п.14.1.226 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) незалежна професійна діяльність – участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, приватних виконавців, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою - підприємцем та використовує найману працю не більше як чотирьох фізичних осіб.
Фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, вважаються самозайнятими особами за умови, що вони не є працівниками у межах підприємницької діяльності або незалежної професійної діяльності. Особи, які бажають провадити незалежну професійну діяльність, підлягають реєстрації, як самозайняті особи, у контролюючих органах згідно з ПКУ.
У фіскальному відомстві Буковини наголошують, фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, подають податкову декларацію про майновий стан та доходи, отримані у 2018 році (далі – декларація) відповідно до норм розділу IV ПКУ не пізніше 2 травня 2019 року та зобов’язані самостійно, не пізніше 31 липня 2018 року, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ними декларації.
Іноземці та особи без громадянства, які зареєструвалися у контролюючих органах як самозайняті особи, є резидентами і у декларації, поряд з доходами від провадження незалежної професійної діяльності, повинні зазначати інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.



19.04.2019 15:12

За землю буковинські платники сплатили понад 75,5 млн. грн.  |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
У першому кварталі 2019 року до місцевих бюджетів від платників області надійшло понад 75,5 млн. грн. плати за землю - інформує очільник Головного управління ДФС у Чернівецькій області Віталій Шпак.
За його словами, найбільше земельного податку у місцеві бюджети сплатили платники: м. Чернівці - 41,6 млн. грн., Сторожинецького району – 5,1 млн. грн. та Новоселицького району – 5 млн. грн. Землевласники та землекористувачі інших районів спрямували до територіальних бюджетів земельного податку у наступних розмірах: Вижницький – 3,3 млн.грн., Герцаївський – 702,7 тис. грн.; Глибоцький - 3,1 млн. грн.; Заставнівський – 2,8 млн. грн.; Кельменецький - 3,4 млн. грн.; Кіцманський – 3,3 млн. грн.; Путильський – 960,3 тис. грн.; Сокирянський – 1,9 млн. грн.; Хотинський –2,4 млн. грн. та м. Новодністровськ - 1,9 млн. грн.
В цілому у січні – березні поточного року, власниками та орендарями земельних ділянок - юридичними особами до місцевої скарбниці перераховано понад 60,2 млн. грн., а підприємцями - фізичними особами та громадянами – 15,3 млн. грн..
У відомстві нагадують, що плата за землю включає в себе два види обов’язкових платежів – земельний податок та орендну плату. Перший сплачують власники землі та землекористувачі, другий – орендарі земельних ділянок, як фізичні, так і юридичні особи.
Крім того, наголошують, власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичне перебування землі у власності або користуванні у поточному році.


18.04.2019 16:25

Повідомлення до органів ДФС подається до початку роботи новоприйнятого працівника |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Акцентують у Головному фіскальному відомстві Буковини. Та роз’яснюють, Порядок повідомлення ДФС та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу затверджений постановою Кабміну від 17.06.2015 р. № 413 (далі - Постанова № 413).
Зокрема, Постановою № 413 визначено, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи ФОП до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.
Норми ст. 24 КЗпП України та Постанови № 413 поширюються на всі випадки, коли працівник виконує роботу на умовах трудового договору, при цьому працівник не може бути допущений до роботи без повідомлення до ДФС та її територіальних органів, оскільки в названих законодавчих актах чітко визначено, що повідомлення до ДФС подається до початку роботи працівника.
Слід знати, у графах 8 і 9 форми повідомлення про прийняття працівника на роботу (додаток до Постанови № 413) подається інформація про дату видання наказу, дату виходу працівника на роботу, та зазначається дата формування повідомлення. Тож повідомлення про прийняття на роботу є частиною укладання трудового договору.
Водночас, у регіональній фіскальній службі нагадують про нюанси подання такого повідомлення, зокрема:
дата наказу про прийняття працівника на роботу та дата початку роботи працівника не співпадають;
подання повідомлення про прийнятих працівників за допомогою підприємств поштового зв’язку не передбачено. (Лист Мінсоцполітики від 19.08.2015 р. № 1069/13/84-15);
встановлено реквізити, які дають можливість подання уточнюючого повідомлення у разі необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу або допущення помилки роботодавцем (тип: початкове або скасовуюче).
Тобто у разi якщо роботодавцем було подано повідомлення про прийняття працiвника на роботу, але працiвник так i не приступив до виконання обов’язків, то роботодавцем подається повiдомлення про прийняття працiвника на роботу типу «скасовуюче» (лист Мінсоцполітики від 29.04.2016 р. № 492/13/84-16).
Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором в один із таких способів: засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог чинного законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису; на паперових носіях разом з копією в електронній формі; на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган (особа) чи фізична особа подає повідомлення про прийняття працівників на роботу на паперових носіях за умови, якщо на дату формування такого повідомлення у страхувальника трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма найманими працівниками. Тобто у повідомленні заповнюються рядки не більше ніж на п’ять прийнятих осіб, незалежно від кількості уже працюючих на підприємстві найманих працівників (лист ДФС від 05.10.2015 р. № 21095/6/99-99-17-03-03-15).






18.04.2019 16:23

Податкова міліція Буковини: впродовж першого кварталу у сфері податків викрито 17 кримінальних правопорушень |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
За інформацією Головного управління ДФС у Чернівецькій області в Єдиному реєстрі досудових розслідувань впродовж першого кварталу цього року обліковано 17 кримінальних правопорушень.
З числа зареєстрованих кримінальних проваджень, майже половину складають за ст. 212 КК України ( ухилення від сплати податків) - 8 справ; трохи менше за ч. 1 ст. 204 КК України (виготовлення, зберігання з метою збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів) – 5; за ч. 2 ст. 204 КК України (…теж саме шляхом відкриття «підпільного цеху» - 1; за ч. 1 ст. 199 КК України (виготовлення, зберігання, придбання, перевезення, з метою збуту або збут марок акцизного податку України) – 3.
До суду від початку 2019 року направлено провадження за вчинення 6 кримінальних проваджень.
У закінчених провадженнях збитки нанесені бюджету складають майже 2 млн. грн., які сплачено у повній сумі.
Податковими міліціонерами в впродовж січня-березня 2019 року в рамках операцій «Акциз-2019» та «Рубіж-2019» з незаконного обігу вилучено товарів на понад 11,1 млн.грн., серед яких 99 відсотків складають підакцизні товари. Загалом реквізовано 184,2 тис. пачок тютюнових виробів, 3005 дал спирту, 155,4 дал лікеро-горілчаних та 4 автомобілі.
Серед резонансних порушень, виявлених у першому кварталі 2019 року податковими міліціонерами, є ліквідація діяльності «підпільного» цеху, де виготовляли лікеро – горілчаний «фальсифікат».
Так само, податкові міліціонери зруйнували «схему» ухилення від сплати податку на додану вартість на суму майже півмільйона гривень.


18.04.2019 11:07

Трудовим колективам Острицької сільської ОТГ роз’яснюють пенсійне законодавство |  Повідомлення Пенсійного фонду
Трудовим колективам Острицької сільської ОТГ роз’яснюють пенсійне законодавство Начальник Герцаївського відділу обслуговування громадян Лариса Капра провела зустріч з трудовим колективом сільської ради с.Остриця, поштовим відділенням, амбулаторією с.Горбова та підприємцями.
Представник Фонду поінформувала про залежність розміру майбутніх пенсійних виплат від тривалості страхового стажу та розміру легальної заробітної плати, з якої сплачено страхові внески.
Наголосила, що починаючи з 1 січня 2019 року право на призначення пенсії за віком після досягнення 60 років мають тільки ті особи, в яких страховий стаж не менше 26 років, а вимога до мінімального стажу буде поступово збільшуватися до 2028 року, щороку на 1 рік.
Лариса Капра розповіла про широкі можливості Веб-порталу, продемонструвала як саме отримувати інформацію зі своєї облікової картки про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески із системи персоніфікованого обліку. Нагадала про можливість отримання консультацій з питань пенсійного забезпечення за телефоном «гарячої лінії» та в режимі відеозв’язку.
Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області



18.04.2019 10:58

Відбулася зустріч з роботодавцями на тему: «Питання щодо заповнення звітності по застрахованих особах та ведення обліку застрахованих осіб» |  Повідомлення Пенсійного фонду
Відбулася зустріч з роботодавцями на тему: «Питання щодо заповнення звітності по застрахованих особах та ведення обліку застрахованих осіб» На базі Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області, продовжуючи низку запланованих зустрічей з роботодавцями-страхувальниками на тему «Питання щодо заповнення звітності по застрахованих особах та ведення обліку застрахованих осіб», фахівцями Фонду проведено семінар-навчання з представниками платників єдиного соціального внеску, які використовують працю найманих працівників.
Спікерами заходу виступили: заступник начальника управління фінансово – економічного управління Майя Філіпець, заступник начальник відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів Микола Паламарюк та головні спеціалісти відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів Кароліна Паскар та Володимир Дзюба.
Фахівцями відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів було наголошено на важливість ведення обліку застрахованих осіб в загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, про джерела надходження інформації до реєстру застрахованих осіб, проведення змін та уточнень в персональних картках застрахованих осіб, порядок заповнення обов’язкової звітності в розрізі застрахованих осіб.
Під час виступів фахівцями Фонду використовувся візуальний (слайдовий) супровід озвученого матеріалу. Було роз’яснено технологію формування та надання інформації з персональних облікових карток застрахованих осіб та акцентовано увагу слухачів, на важливість коректності подання звітності щодо нарахованого ЄСВ, в розрізі застрахованих осіб. Було розглянуто приклади найбільш розповсюджених помилок.
Про критерії аналізу даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування ознайомила присутніх заступник начальника фінансово-економічного управління Майя Філіпець, яка зазначила, що на Пенсійний фонд покладено обов’язок здійснювати аналіз даних реєстру застрахованих осіб з метою виявлення роботодавців, за звітністю яких виявляються ознаки порушення законодавства про працю, з метою захисту прав застрахованих осіб та інформування Управління Держпраці у Чернівецькій області, Головного управління Державної фіскальної служби у Чернівецькій області для здійснення контрольних заходів. Працівник Пенсійного фонду звернула увагу на коректність і повноту заповнення звітності за персональними даними застрахованих осіб, так як показники звітності страхувальників переносяться в персональну електронну облікову картку застрахованої особи, які у подальшому використовуються для визначення страхового стажу та розміру пенсійної виплати. Також посадовець звернула увагу присутніх на значну фінансову відповідальність за фактичний допуск працівника до роботи без укладання трудового договору (контракту), декларування неповного робочого часу при повній зайнятості, заміни трудового договору договором цивільно-правового характеру, недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці, неподання повідомлення до органу ДФС про прийняття працівника на роботу та інших порушень законодавства про працю.
У виступі головного спеціаліста Володимира Дзюби до уваги присутніх було наведено основні переваги сучасних онлайн-сервісів від Пенсійного фонду України, що дозволяють страхувальникам, застрахованим особам, а також пенсіонерам постійно бути в курсі новацій у сфері пенсійного забезпечення, контролювати свої особисті дані, замовляти й отримувати довідки з QR-кодом, які є такими ж правомірними, як і їх паперові аналоги, підписані відповідальною особою в органі Пенсійного фонду України тощо.
Наприкінці семінару-навчання всі присутні отримали вичерпні відповіді на свої запитання.
Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області




17.04.2019 16:26

Коли отримання спадщини оподатковується |  Повідомлення податкової інспекції
Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області повідомляє, що триває кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами у 2018 році.
Так, фізична особа, яка отримує спадщину від родичів, не членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, наприклад, рідного дядька, тітки чи інших фізичних осіб, сплачує податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5% від вартості успадкованого майна.
Якщо майно успадковує фізична особа нерезидент, або спадщина отримується від нерезидента, то вартість об’єкта спадщини підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18%. Навіть, якщо такий нерезидент вважається членом сім’ї першого та другого ступенів споріднення.
Крім податку на доходи фізичних осіб платники повинні сплатити військовий збір, який складає 1,5% від вартості успадкованого майна.
Відповідальними за сплату податку на доходи фізичних осіб до бюджету, є спадкоємці, які отримали спадщину.
Оподаткування доходу, отриманого платником податку в результаті прийняття ним у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав здійснюється у порядку, встановленому статтею 174 розділу IV Податкового кодексу України

Повідомляють працівники Новоселицького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області.




17.04.2019 16:25

Надіслати запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами можна через Електронний кабінет |  Повідомлення податкової інспекції
Згідно з п. 42 прим. 1. 2 ст. 42 прим. 1 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, законами з питань митної справи, в тому числі, шляхом, зокрема, проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу.
Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати до відповідного органу ДФС запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (далі – Запит) за формою «F/J1300203».
Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) натисканням лівої клавіші миші. В наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДФС (за замовчуванням встановлено орган ДФС за місцем основної реєстрації), та натискається кнопка «Створити».
Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:
найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків;
податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;
дата відправлення Запиту до органів ДФС.
Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».
Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДФС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (електронного кваліфікованого підпису), отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Отже, платник податків має право надіслати Запит за формою «F/J1300203» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.
Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДФС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг). Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДФС.
Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.



17.04.2019 15:45

Проведено сеанс «гаряча лінія» для підприємців-спрощенців |  Повідомлення податкової інспекції
У зв’язку з численними запитаннями платників, Новоселицьке управління ГУ ДФС у Чернівецькій області провела сеанс телефонного звязку «гаряча лінія» для фізичних осіб-підприємців, які перебувають на спрощеній системі оподаткування. На запитання платників податків відповідав в.о. начальник відділу адміністрування доходів і зборів з фізичних осіб Новоселицького управління В΄ячеслав Гортопан.
Пропонуємо до уваги відповіді на найбільш актуальні питання:
1. З чого розпочати, щоб зареєструватися підприємцем?
До основних етапів реєстрації ФОП відносяться такі:
1. Обрання виду підприємницької діяльності. Для цього необхідно визначитись із КВЕД (класифікатор видів економічної діяльності). Зокрема в законодавстві нема обмежень стосовно їх кількості. Тому за законом в реєстраційну картку можна вписати скільки завгодно КВЕДів і по ним працювати. Можливий варіант, що ви не будете здійснювати діяльність по всіх КВЕДах, що вказали. Але це також не є проблемою, жодної відповідальності чи санкцій звісно не буде, але зазначивши їх так сказати, про «всяк випадок», щоб у разі необхідності не додавати ці нові КВЕДи, адже ця процедура вже є платною.
2. Підготовка документів до реєстрації. Реєстрація ФОП здійснюється шляхом подачі документів, у центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), які передаються їх відповідним органам, а саме державному реєстратору або через нотаріуса, який наділений повноваженнями державного реєстратора.
3. Вибір системи оподаткування. Фізична особа-підприємець може обрати одну із нижче запропонованих систем оподаткування:
- Загальна система оподаткування;
- Спрощена система оподаткування (єдиний податок).
Коли ви обрали діяльність, якою плануєте займатися, систему оподаткування, тоді можна приступати безпосередньо до державної реєстрації.

2. Я перебуваю на спрощеній системі оподаткування і чула, що можу написати заяву про відпустку і не сплачувати за цей період єдиний податок. Чи це так?
Відповідно до п. 295.2 Податкового кодексу України, нарахування авансових внесків для платників єдиного податку І та ІІ груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку. При нарахуванні авансових внесків контролюючі органи приймають до уваги надані платниками єдиного податку заяви щодо періоду щорічної відпустки та заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності, адже відповідно з нормами 295.5 Податкового кодексу України, платники єдиного податку І та ІІ груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 та більше календарних днів.
3. Нещодавно я зареєструвався як ФОП та обрав 1 групу єдиного податку. Як правильно сплачувати єдиний податок?
Платники єдиного податку І та ІІ груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця. Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

4. Чи звільняється фізична особа-підприємець – платник єдиного податку від сплати єдиного внеску на час відпустки та за період хвороби?
Ні, не звільняється. Фізичні особи – підприємці на спрощеній системі оподаткування першої чи другої групи, на час відпустки, а також за період хвороби залишаються платниками спрощеної системи оподаткування, та мають обов’язок щодо сплати єдиного внеску незалежно від того отримували вони дохід у цей період чи ні.



17.04.2019 15:44

З 2 травня вступають у дію нові рахунки для сплати ЄСВ |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
З 2 травня 2019 року вступають у дію нові небюджетні рахунки 3719, відкриті на ім’я територіальних органів Державної фіскальної служби України, для сплати коштів єдиного внеску та фінансових санкцій у зв’язку з проведенням реорганізації територіальних органів ДФС.
Звертаємо увагу, що до 26.04.2019 діють старі рахунки 3719, відкриті на ім’я територіальних органів Державної фіскальної служби України.
Нагадаємо, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України «Про перенесення робочих днів у 2019 році» від 10.01.2019 № 7-р у квітні поточного року вівторок 30 квітня перенесено на суботу 11 травня, тобто останній день сплати нарахованих податкових зобов’язань з податків і зборів припадає на вихідний день 30 квітня 2019 року. Нормами податкового кодексу України не передбачено перенесення термінів слати податків і зборів (п.57.1 ст.57 Кодексу), тому сплату нарахованих поточних податкових зобов’язань необхідно здійснити не пізніше 26 квітня 2019 року.



17.04.2019 15:42

Понад 171 нових суб’єктів господарювання зареєстровано в Новоселицькому управлінні з початку року |  Повідомлення податкової інспекції
В Новоселицькому управлінні ГУ ДФС у Чернівецькій області повідомили, що станом на 01.04.2019 на обліку у фіскальних органах ДФС Новоселиччини та Герцаївщини перебувають 4852 платників податків. Із них 1319 – це юридичні особи та 3533 – фізичні особи-підприємці і фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність.
Зокрема, за 3 місяці поточного року взято на облік 171 новостворених платників податків: 10 юридичних осіб та 161 фізичних осіб-підприємців.
У відомстві також зазначили, що станом на 01.04.2019 в Реєстрі страхувальників обліковується 6371 платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Платниками податку на додану вартість протягом 2019 року зареєстровано 7 суб’єктів господарювання, з них 6 юридичних осіб та 1 фізична особа.
Кількість фізичних осіб, які зареєстровані в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, складає 92135, з них - 439 у 2019 році.



17.04.2019 15:17

ДФС Буковини: затверджено нові порядки ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО РРО |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області інформують, затверджені нові порядки ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (реєстр екземплярів РРО) та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (реєстр ЦСО).
Відповідний наказ Міністерства фінансів України від 13.02.2019 № 64 набирає чинності з дня його офіційного опублікування (орієнтовно 19.04.2019).
Зокрема, змінами передбачено, що реєстрація РРО буде здійснюватися за спрощеною процедурою. Достатньо однієї заяви, яка матиме спрощену форму і її можна подати електронній формі без додатків.
Детальніше за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/375555.html



17.04.2019 15:07

Суб’єкти господарювання та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn-line |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Роз’яснюють у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області. Відтак, суб’єкти господарювання та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn-line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інформацію на сервіс «Пульс» і про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади», зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером телефону: 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку).
У фіскальному відомстві наголошують, для зручності отримання інформаційних послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.
Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] - «зірочка» або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).
Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно. Слід зауважити, що у дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера. Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами:
Кнопка 0 - отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;
Кнопка 1 - отримання інформаційно-довідкових послуг;
Кнопка 2 - скасування у телефонному режимі посиленого сертифікату або отримання консультації щодо електронного цифрового підпису;
Кнопка 3 - залишити усне звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;
Кнопка 4 - залишити інформацію на сервіс «Пульс»;
Кнопка 5 - залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
Кнопка 6 - залишити повідомлення працівниками ДФС про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;
Кнопка 7 - довідкова інформація щодо самостійного пошуку відповідей на запитання у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі та електронної адреси, на яку можна надіслати запитання. Інформаційно-довідкові послуги надаються з 08.00 до 20.00 (крім суботи та неділі).



17.04.2019 14:55

Чернівецькі митники вилучили партію незаконно ввезених джинсів |  Повідомлення Головного управління ДФС у Чернівецькій області
Чернівецькі митники вилучили партію незаконно ввезених джинсів 6 квітня у пункті пропуску «Порубне» митного поста «Вадул - Сірет» Чернівецької митниці ДФС припинено спробу незаконного ввезення товарів широкого вжитку.
У транспортному засобі, що переміщував з Румунії на адресу однієї з чернівецьких фірм плити ДСП, виявлено незадекларовані приховані від митного контролю джинси.
У кабіні автівки водій перевозив незадекларовані 30 пар джинсів, а у вантажному приміщенні біля передньої стінки за плитами ДСП 1232 пари та 7 комплектів спортивних костюмів загальною вартістю 634,5 тис. грн.
Наразі митники запроваджують справу про порушення митних правил за ст. 472 та ч.1 ст.483 Митного кодексу України, санкції яких у тому числі передбачають накладення штрафу у розмірі 100% вартості товарів та їх конфіскацію.


Tеми